Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko poikasi 9v ottaa korvakorut kun "muillakin on" ?

Vierailija
27.09.2020 |

Haluaa ainakin toiseen korvaan korvikset, mielellään molempiin. Tiedän että luokallaan kahdella pojalla on korvia, tytöillä kaikilla.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaikki muutkin saa .... sitä sun tä" -kinuamiseen kaverin isä kerrotun mukaan oli aina sanonut tyyliin. "Voi, voi . Teillä on kyllä käynyt kurja tuuri, kun teille on sattunut semmoiset vanhemmat, jotka eivät välitä pätkääkään siitä mitä muiden lasten vanhammat antavat omien lastensa tehdä."

Vierailija
22/44 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakoon jos haluaa, omathan ovat korvansa.

Oli minullakin jostain 5. luokalta armeijaan asti korvis toisessa korvassa.

M46

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi lapseni ottaa lävistystä. En pojan enkä tytön. Mutta kamalaa on että vielä vuonna 2020 tämän kyselyn tulokset ovat ihan erilaisia kuin jos olisit kysynyt tytön korviksista.

Vierailija
24/44 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Ilmoittaisin pojalle että jos haluaa ho mostella niin lentää kadulle.

No sehän sen merkki onkin...

Vierailija
25/44 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna kävisin pojan kanssa kunnon keskustelun siitä, miksi asioita kuuluu tehdä siksi, että ne halutaan aidosti tehdä itseään varten eikä siksi kun kaikilla muillakin on ja ettei vaan putoa porukasta pois.

Jos lapsesi mielestä häntä ei hyväksytä omana itsenään, tietysti kerrot hänelle mitä siinä tilanteessa kuuluu tehdä. Jos ei muu auta niin kaverit vaihtoon. Jo ton ikäisenä sen ymmärtäminen, että itseään ei kannata yrittää muuttaa muita miellyttääkseen säästää monelta harmilta.

Jos lapsen kanssa asiasta neuvottelun jälkeen saat kuvan siitä, että lapsi oikeasti haluaa korvanreiät, niin tottakai. Niinkuin joku jo mainitsi, reiät menevät helposti umpeen jos myöhemmin katuukin. Jos estät lastasi perusteluina tyyliin "koska poikien ei kuulu käyttää korvakoruja", oma on häpeäsi. Sitä et voi kuitenkaan päättää, mihin asioihin lapsesi mielenkiintoa kokee. Tällä hetkellä se näyttää olevan korvakorut.

Vierailija
26/44 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi tytönkään laittaa. Mä oon kuullut, ettei se yleisyydestään huolimatta olis niin turvallista.

Lisäksi se olisi noloa ja ho mostelua munkin mielestä, sori vaan.

Tunnen yhden yli 50-vuotiaan miehen, jolla on korvis toisessa korvassa. On kyllä todella ällö. Lävistykset sopii jollekkin gootti/punkkareille, ei taviksille.

Pistä poika tekemään 15 minuutin esitelmä aiheesta, jossa hän jotuu käsittelemään asiaa kattavasti ja lupaa sen jälkeen harkita. Mun siskon lapset halusivat koiraa ja heidän piti laatia koiran omistamisesta, hoitamisesta ja rahoittamisesta 30 min esitelmä ja kirjallinen suunnitelma kuinka koulutus, lenkitys, ruokailu ja siivous toteutetaan, niin kummasti koirainnostus lakkasi kun huomasivat mitä se homma vaatii.

Vierailija
27/44 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuttaisin poikaa, että korvakorun repiminen korvalehdestä sattuu aika lailla kamalasti ja nykyisin se on yksi tavallisimpia tapoja nöyryyttää toista kesken hakkaamisen ja potkimisen.

Vierailija
28/44 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Ilmoittaisin pojalle että jos haluaa ho mostella niin lentää kadulle.

Oikein.

Vierailija
29/44 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En antaisi. Oma poikani oli 14, kun halusi korvakoruja. En kieltänyt, mutta pyysin miettimään asiaa kolme kuukautra. Kolmen kuukaudern päästä mieli oli muuttunut.

En jos pitää sen takia kun muillakin on, mutta annan jos hän itse haluaa.

Vierailija
30/44 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikäs en? Itselläni on renkaat (mallia Jussi Lampi) molemmissa korvissa. Reiät pistin kinkkuneulalla itse parikymppisenä.

M 45

Vierailija
31/44 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tytölle enkä pojalle antaisi reikiä, mutta napsukorviksia saisivat pitää.

Vierailija
32/44 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tiedän että luokallaan kahdella pojalla on korvia"

Mulla on ehkä vähän surullinen päivä mutta sain kunnon naurukohtauksen. Kiitos tästä.

Vierailija
33/44 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas sentään!😀 On niin lääst siisöniä lähteä heittään jotain homostelu-läppää aiheesta, kasvakaa jo aikuiset ihmiset.

"Koska muillakin on"- perustelu ei menisi läpi ollenkaan. Laittaisin pojan muettimään asiaa muutamaksi viikoksi. Sen sijaan jos itse haluaa ja on ottanut asioista selvää, mm.hoito-ohjeista ja korumateriaaleista, niin kyllä. Itseasiassa noin toimivat omat poikani, joilla on jo korvikset olleet useamman vuoden ajan. Pahnanpohjimmaiselle on tulossa omansa, kunhan aikataulutus saadaan kuntoon.

Vierailija
34/44 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö sai 8-vuotiaana, joten poika sais kanssa. Ei se tyttökään sitä sen kummalllisemmin perustellut, joten ei pojankaa tarvis.

Vierailija
35/44 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

en antaisi edes 19-vuotiaalle pojalle on se niin homoa se

Vierailija
36/44 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa jos jopa kahdella pojalla on korvat. Muut pojat ei sitten varmaan kuuntele.

"Muillakin on" -peruste ei minulle kelpaisi. "Haluan, koska ne olisi tosi hienot" taas kävisi.

Se fukushiman onnettomuus taisi tapahtua jotain 9 vuotta sitten, ehkä se selittää tuon korvattomuuden.

Vierailija
37/44 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo ”kun kaikilla muillakin on” on huono peruste.

Jos sen vuoksi annat tässä asiassa periksi, niin sitten isompana onkin jo eri jutut, joista saatte vääntää:

”Kaikki muutkin käyttää humehia ja pilaa aivonsa”,

”Kaikilla muillakin on nuuskaa ja suusyöpä”,

”Kaikki muutkin haluaa tatuoida naamansa ja näyttää rikolliselta”

”Kukaan muukaan ei lue fysiikan kokeisiin, koska se on tylsää”

”Kukaan muukaan ei käytä kumia”

”Kaikilla muillakin on seksitauti”

”Kaikki muutkin pettää kumppaniaan”

No ,sori, ei nyt ollu ihan rinnasteisia korvisten ottoon nuo luettelemasi  jutut ...

Vierailija
38/44 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin. Meillä sai poika korviksen 3-vuotiaana. :)

Vierailija
39/44 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itsellä oli seitsemän vanhana, joten miksi ei. Homottelua sai kuulla mutta eipä tuo ole itsetuntoa hetkauttanut.

M35

Vierailija
40/44 |
04.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle laitettiin korvikset kun olin eskarilainen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän