Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oma seksuaalinen suuntautuminen hukassa

Vierailija
27.09.2020 |

Olen 15 vuotias tyttö. Aina kun minulta kysytään seksuaalisesta suuntautumisestani tai jos aihe tulee muuten puheeksi, vastaan aina olevani hetero. Tämä voi olla totta ja saatan ihan hyvin olla hetero mutta viime aikoina olen alkanut miettimään olenko ehkä sittenkin bi tai lesbo. En oikein osaa sanoa ja tuntuu hullulta etten itse tiedä kenestä pidän. en ole puhunut asiasta kenellekään enkä tiedä pitäisikö minun edes. Omille vanhemmilleni en asiasta ainakaan voi kertoa ja kavereillekin kertominen jännittää. Onko tämä normaalia ettei tiedä mikä itse on seksuaaliselta suuntautumiseltaan ja miten saan sen selville.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota 5 vuotta niin asia selkiytyy. Seksiin ei ole mikään kiire.

Vierailija
2/4 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tänne avaudut? Mene puhumaan koululääkärille tai koulupsykologille. Tai seksuaaliterapeutille, joka kuuntelee tuollaisia avautumisia joka päivä 8 tuntia putkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata sellaisesta murehtia, se selviää sinulle joskus. Ole itsellesi vain rehellinen ja mieti asioita rauhassa. Utelijoille voit sanoa olevasi normaali hetero, eihän se niille kuitenkaan edes kuulu. :)

Vierailija
4/4 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia. Ja seksuaalisuus voi myös muuttua ja kehittyä.

Ei sinulla ole mikään kiire, voit rauhassa pohtia millaisista ihmisistä sytyt - vai sytytkö ollenkaan

Itse tajusin olevani bi vasta 20-vuotiaana, kun ensimmäisen kerran rakastuin naiseen. Ystäväni on aseksuaali, ja on tullut asian kanssa sinuiksi 35-vuotiaana ja keskittyy nyt ystävyyssuhteiden vaalimiseen. Toinen ystäväni identifioi itsensä lesboksi kun tapasimme ja nyt, 15 vuotta myöhemmin, elää onnellisessa parisuhteessa miehen kanssa.

Pidä vain silmät ja mieli avoinna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän