Miten hankkiutua eroon koirasta ilmaiseksi?
Turre pitäisi lopettaa, mutta piikille vienti ikiuneen on liian kallista.
Miten muut ovat menetelleet?
Kommentit (72)
No, koiran saa lopettaa, käytännössä, vain ampumalla tai eläinlääkäri piikillä.
Jos tunnettais, niin voisin lopettaa koirasi! Ampumalla.
Suuri osa lemmikkieläimistä täytyy lopettaa jotenkin. Se nyt on vaan ikävä fakta!
Kolautan kohta koiraa lapiolla, kerron sitten miten kävi
Vierailija kirjoitti:
Kolautan kohta koiraa lapiolla, kerron sitten miten kävi
Hyvä hyvä! Jos herää tajuihinsa, niin kajauta kovempaa ja tarkemmin.
Eilen vein kissani lopetettavaksi. Ottaa edelleen koville.
Maksoi 150€ ja eksäni maksoi sen. Rakasti kissaa ja tiesi, että minulla ei ole paljon rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Viet sen maaseudulle jollekin isännälle ja annat sille kossupullon.
Eikö se koira voi dokatâ itteään hengîltä himassakin vai pitääkö sen välttämättä saada ryyppyseuraksî joku maaseudulla asuva isäntä?
Vierailija kirjoitti:
Eilen vein kissani lopetettavaksi. Ottaa edelleen koville.
Maksoi 150€ ja eksäni maksoi sen. Rakasti kissaa ja tiesi, että minulla ei ole paljon rahaa.
t. "itsenäinen ja vahva nainen"
Vierailija kirjoitti:
Luoti ei maksa paljoa.
Lisää siihen vielä ruuti, hylsy ja nalli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luoti ei maksa paljoa.
Lisää siihen vielä ruuti, hylsy ja nalli
LOL
Ei taida tosiaan pelkkä luoti paljoa auttaa :D
Joko musti päästi viimeisen vinkaisunsa?
Onks tämä nyt se koira mikä löydettiin eilen sidottuna roskakatokseen?
Ihmettelen, että tämä vastaa toimituksen käsitystä asiallisesta keskustelusta!!!!
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, että tämä vastaa toimituksen käsitystä asiallisesta keskustelusta!!!!
Tässähän on ihan asiallista tietoa. Koiran saa lopettaa laillisesti eläinlääkäri tai ampumalla aivoihin. Eläinlääkäri ei ole ilmainen vaan aika kallis. Rahaa säästyy jos on tuttu pyssyn omistaja joka suostuu hommaan. Itselläni on ollut elämäni aikana kymmenen koiraa, joista lopetuksen on tarvinnut 8. Varmaan tulen aina omistamaan koiria. Rahaa ei tosiaankaan ole ylimääräistä ja nipistän omista menoista jos on pakko en koirien. Lopetukseen voisin hyvinkin hoitaa tutun metsästäjän avulla jos sellainen olisi. Ei se koira siitä kärsi. Säästyneillä rahoilla voisin maksaa eläinlääkärille koiran sairauden hoidosta. Sitä kun ei voi ulkoistaa.
Annat sen tietysti parempaan perheeseen. Esim facebookin/ym ilmoituksen, tai elainsuojeluyhdistyksen kautta. Kamalan barbaarisia kommentteja taalla. Ei kai kaikki elainlaakaritkaan suostu tervetta koiraa tappamaan ainoastaan idiootin omistajan takia(?)
Paikkakunnan eläinsuojelu yhdistykseen yhteyttä
Vierailija kirjoitti:
Devoted dog couldn’t stop crying at the shelter after he realized that he had been abandoned
Hauska video, naurut sain. Ja itse aiheesta: lopeta se elukka vaikka lapiolla, jossain tyhjällä metsäaukiolla ja hautaa. Säästää hyvät rahnut.
Vierailija kirjoitti:
Joko musti päästi viimeisen vinkaisunsa?
En tiedä vielä ap:n hauvasta, mutta oma vuffe lähti rotanmyrkyllä. Pitkään kitui ulisten, mutta viimein heitti veivinsä. Koiranruoka kallistui lähikaupassa, joten oli pakko ryhtyä tähän toimenpiteeseen.
Ksylitoli tappaa koiran kuin koiran hitaasti kitumalla. Sitä tuskin haluat kuten et näitä muitakaan eläinvihaajien toimia. Eläintalo on ainoa kunniallinen ratkaisu ja rakas karvaturrisi saa uuden kodin.
olen 22v nainen. Koira oli pentuna kiva, mutta se kasvoi liian isoksi ja on tosi rasittava. Pentuna koirat on kyllä ihan kivoja. Itse en nyt sitten ollutkaan koiraihminen, eiän sitä voinut etukäteen tietää, ja naisella on oikeus muuttaa mieltään. Asiassa kuin asiassa