Oletteko huomanneet mitään yhteyttä lihavuudella ja tyhmyydellä?
Kommentit (16)
Vierailija:
Köyhyydellä ja tyhmyydellä taas en. Köyhillä ei ole varaa ostaa kalliita raaka-aineita, ja siksi voivat joutua ostamaan halpaa ja epäterveellistä.
Mutta lihavat ovat harvoin tyhmiä, ainakaan tuntemani
Itse olen hoikka, mutta kaveri piirissäni on myös paljon pyöreitä, heidän kanssaan tulee paljon paremmin toimeen kun niiden joille olematon ulkonäkö on noussut hattuun..ja jotka ovat myös hoikkia.
itsetunnon kylläkin. olen pannut merkille esim. tohtoripromootioita seuratessani, että todella harvat tohtoriksi väitelleet ovat lihavia. mutta kyseessä ei varmaan ole älyn, vaan uskon puute itseensä = lihavat eivät ole kunnianhimoiisa koska eivät luota itseensä.
Tyhmyys, köyhyys ja lihavuus kulkevat usein käsi kädessä.
Vierailija:
Tyhmyys, köyhyys ja lihavuus kulkevat usein käsi kädessä.
alan " gurut" ovat hyvin usein ylipainoisia.
ottaa ravinteita muualta ja näin aivojen ravinteidensaantikin jää vähiin.
Laiheliinin järkeilyä
Vierailija:
Noi tyhmät läkit aina hermostuu.
Eli kuten joku aiemmin totesi, köyhät syövät epäterveeellisemmin. Usein lihavilla on jokin henkinen ongelma, (hakattu kotona, lyöty henkisesti lyttyyn tms), jonka takia usein sorrutaan herkkuihin.
Ja lihavuudesta, kumpi on mielestänne lihava, vai molemmat vai ei kumpikaan:
a) 180cm / 105 kg
b) 162cm/ 90 kg
Että sellaista!
Sääli vaan että me kaikki kunnolliset veronmaksajat maksetaan muutaman läskin tyhmyydestä.
mutta se johtuu varmaan siitä, että välttelen ylipäänsä tyhmien ihmisten seuraa. Paitsi täällä.
On se hienoa, että joku on ottanut elämäntehtäväkseen todistaa, että lihavat ovat kaikin puolin huonoja ihmisiä.
Itse olen lihava tohtori, äö 156. En usko, että lihavuuteni johtuu tyhmyydestäni vaan prioriteeteista. Siis tiedän kyllä ihan tasan tarkkaan mikä elämäntavoissani mättää, mutten ole toistaiseksi ollut valmis niitä riittävästi muuttamaan.
kuin älyjuttu. Tohtori äo 156 ei ole motivoitunut laihduttamaan, koska saa mässäilystä jonkin tunnepuolen tyydytyksen, vaikka järki kyllä tietää mässäilyn seuraukset ja haitat.
Tunnen huippuälykkäitä laiheliineja ja huippuälykkäitä pulleroita. En tosin tunne yhtään pulskaa ääliötä, hoikkia sen sijaan kylläkin. Se taitaa olla tosin sattumaa.
Lihavuus on monesti kiinni sekä perintötekijöistä että ympäristön ja ruokailutapojen vaikutuksesta.
Köyhyydellä ja tyhmyydellä taas en. Köyhillä ei ole varaa ostaa kalliita raaka-aineita, ja siksi voivat joutua ostamaan halpaa ja epäterveellistä.