Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En näe koskaan missään komeita ja kuumia omanikäisiä miehiä, jotka

Vierailija
27.09.2020 |

jotenkin kiinnostaisivat mua. Yksi entinen työkaveri on ainoa, jonka ulkonäkö ja olemus veti puoleensa. Olen itse varattu, mutta ihmettelen vaan, että miten nelikymppiset sinkkunaiset ikinä voi löytää miestä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jokaisella nelikymppisellä sinkkunaisella ei ole täsmälleen sama maku kuin sinulla.

Tiedän, että tämä on aika järkyttävä uutinen, sulattele sitä rauhassa.

Vierailija
2/9 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä piireissä oikein kuljet :))))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa. Varmaan ulkomailta.

Vierailija
4/9 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä taas joku peräkamarin tyttö haukkuu kaikki nelikymppiset miehet.

Vahva ikis-alert.

Vierailija
5/9 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä lähes kaikki nelikymppiset miehet, jotka edes jotenkin huolehtii itsestään on ihan komean näköisiä. Mä vaan en osaa ihastua pelkästään sen perusteella.

Vierailija
6/9 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaan ihmettelen, että näkeekö ne sinkut nelikymppiset naiset useinkin olemukseltaan ja ulkonäöltään kiinnostavan oloisia miehiä? Jos yhtään mietin esim. työkavereitani, naapureita, niin eivät kyllä mitään kiinnostusta herätä siinä mielessä (paitsi se yksi). Nuorena taas näki useinkin kiinnostavia miehiä. Varmaan sama juttu miehilläkin?

Vierailija
7/9 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Harmaapartaisiakin jo suurin osa. Näyttää papoilta.

Vierailija
8/9 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myöskin ymmärrän miksi nelikymppisenä ei meinaa miehet enää kiinnostaa. Oman ikäiset miehet ovat setämiehiä, eikä siten herätä oikein enää mitään. Viestivät lähinnä tylsästä arjesta ja jotkut ikämiehet eivät ymmärrä/hyväksy ikääntymistään ollenkaan ja se tekee heistä jopa sovinistisia.

Sitten kun seurustelet sellaisen vähän laadukkaamman ikämiehen kanssa he alkavat nopeasti tuntua vain hyviltä kavereilta, koska keskustelut ovat laadukkaita ja kypsiä ja siksi seksi sellaisen kanssa alkaa hiljalleen tuntua hiukan oudolta kaverin kanssa naimiselta.

Nuoruuteen taisi jäädä villit seksit ja korskeat testosteronia uhkuvat miehet, mutta niinhän se saa mennäkkin.

Tässä on niin paljon kaikenlaista muuta meneillään tämän ikäisenä, ettei tarvikkaan enää juosta miesten perässä 😊

Vierailija
9/9 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika t y h m ä olet keski-ikäiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme