Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka kuuntelee Cheekiä?

Vierailija
04.12.2013 |

En tunne ketään. Minkälaisten ihmisten musiikkia? Ilmeisen suosittui kuintekin kun toista stadikkakeikkaa pukkaa...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystäväni, 30+ sinkkunainen ainakin.

Vierailija
2/10 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. En ainakaan kehtaisi tunnustaa jos itse kuuntelisin, onneksi en kuuntele. No facebookissa olen nähnyt yhden yli kolmekymmentävuotiaan naisen joskus hehkuttavan keikalle menoa. Muita en tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain sen mitä radiossa soittavat, en enempää.

nainen 39v.

Vierailija
4/10 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan cheek-hullu on ainoa jonka tiedän.

Vierailija
5/10 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuuntelen. Cheekin musiikki, varsinkin viimeiset levyt, ovat itselleni (hyvää) energiaa tuovaa musiikkia. Tykkään kovasti ja haluaisin keikalle kesällä.

Ihan normaali työssäkäyvä neljän lapsen äiti olen, onnellisesti naimisissa jo toistakymmentä vuotta ja ikää kertynyt tasan 40v.

Vierailija
6/10 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ketkä omassa tuttavapiirissäni kuuntelevat, jakautuvat kolmeen porukkaan,

1. Lapset. Esim omat poikani, ikää 7v ja 8v tykkäävät kovasti Cheekistä. Onneksi eivät vielä ajattele laulujen sanomaa niin kovasti.

2. Teinit, olen kuullut, että Cheek olisi teinien makuun, vaan en ole vielä yhtään tällaista henkilökohtaisesti tavannut.

3. Ehdottomasti suurin kannattajaryhmä on MAMMAT. Sellaiset 25-35 vuotiaat kotiäidit, sinkkunaiset jne...heitä yhdistää sellainen tietynlainen tyyli mitä edustavat. Tekoripset, tekotukka...ja sitärataa...

Vierailija
7/10 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 21:49"]

1. Lapset. Esim omat poikani, ikää 7v ja 8v tykkäävät kovasti Cheekistä. Onneksi eivät vielä ajattele laulujen sanomaa niin kovasti.

2. Teinit, olen kuullut, että Cheek olisi teinien makuun, vaan en ole vielä yhtään tällaista henkilökohtaisesti tavannut.

3. Ehdottomasti suurin kannattajaryhmä on MAMMAT. Sellaiset 25-35 vuotiaat kotiäidit, sinkkunaiset jne...heitä yhdistää sellainen tietynlainen tyyli mitä edustavat. Tekoripset, tekotukka...ja sitärataa...

[/quote]

Korjaan kohtaa kolme: Ikäjakauma näyttääkin ulottuvan jopa nelikymppisiin. 

Vierailija
8/10 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 21:50"]

[/quote]

[/quote]

Kutonenkin tarkentaa: Ei ole tekotukkaa, enkä edes ripsien pidennystä ole koskaan kokeillutkaan..=)

Kunhan vaan tykkään musiikista kovasti.

-6

Vierailija
9/10 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 21:50"]

[/quote]

[/quote]

Minä veikkaan että ikäjakauma alkaa vasta kolmevitosista, mutta juuri tuollaisia pinnallisia kyllä. Ei ehkä tekoripsiä mutta ehkä vähän uusia tissejä osteltu puhki-imetettyjen tilalle yms.

Vierailija
10/10 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajankohtainen kysymys jo viisi vuotta sitten.

Yhä vieläkin?