Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin rautalisän ja haisen

Vierailija
27.09.2020 |

Onko mahdollista, että muutaman tabletin syötyä vessassa haistan omituisen hajun joka poikkeaa entisistä hajuista?
En tiedä on pissasta vai alapäästä haju.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo vettä enemmän, niin virtsa laimenee.

Vierailija
2/12 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liittyykö tämä nyt yhtään tuohon mahdolliseen rautalisän nauttimiseen vai yleisesti neuvo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, muuttaa ulosteen hajua ja koostumusta myös.

Vierailija
4/12 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, muuttaa ulosteen hajua ja koostumusta myös.

Kiitos ja täytyy sanoa, että haju on mielestäni sellainen etten halua haista sille toisten nenään.

Ap

Vierailija
5/12 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uloste voi myös tummua mustaksi.

Vierailija
6/12 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyykö tämä nyt yhtään tuohon mahdolliseen rautalisän nauttimiseen vai yleisesti neuvo?

onko se sitä glysiiniferro----?

Onko siinä natriumlauryylisulfaattia? Katso apuaineet kohdasta 6.

Vierailija
7/12 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla obsidan-rauta käytössä? Mun läheinen alkoi haista tosi oudolle/pahalle, kun käytti sitä. Toisesta saman vahvuisesta rautavalmisteesta ei tullut mitään hajua/oireita. Oon yrittänytkin selvittää onko muut saanu samanlaisia oireita, tässä ei ollut muuta selittävää tekijää kuin rautavalmiste.

Vierailija
8/12 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uloste voi myös tummua mustaksi.

http://koti.utanet.fi/~paula/kotikokkeli/simmons.htm

Vierailija
9/12 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Obsidania. Uloste on kyllä tumman väristä, aluksi oli sika löysähköä, nyt 4 kk käytön aikana normalisoitunut. Uloste haisee vähän oudolle, mutta ei ole kukaan sanonut, että itse haluaisin kummalta.

Syön rautatabletin c-vitamiinin kanssa tyhjään vatsaan joka toinen aamu ja odotan tunnin ennen aamiaisen syömistä. Näin rauta kuulemma imeytyy parhaiten.

Vierailija
10/12 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta, että sillä mitä laittaa sisään on merkitystä siihen mitä tulee ulos. 

Vierailija
11/12 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla obsidan-rauta käytössä? Mun läheinen alkoi haista tosi oudolle/pahalle, kun käytti sitä. Toisesta saman vahvuisesta rautavalmisteesta ei tullut mitään hajua/oireita. Oon yrittänytkin selvittää onko muut saanu samanlaisia oireita, tässä ei ollut muuta selittävää tekijää kuin rautavalmiste.

Ferrosan on mitä syön ja juuri kävin pissalla, niin haju on voimistunut ja imelä suorastaan.

Ap

Vierailija
12/12 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt nyt parin viikon ajan ratiopharmin rautatabletteja ja huomannut saman ongelman. Osaisiko joku suositella valmistetta joka olisi edullinen eikä aiheuttaisi tuota hajua? Vatsani kestää tuota valmistetta ilman mitään ongelmia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän