Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokeilemisen arvoinen vinkki unettomuudesta kärsiville!

Vierailija
04.12.2013 |

Oon itse kärsinyt kausiluontoisesta unettomuudesta suunnilleen 15 vuotta. Oon nuorempana syönyt nukahtamislääkkeitä, mutta niistä ei mulle 25 ikävuoden jälkeen oo oikeastaan ollut apua. Sittemmin unettomuusjaksojani on lääkitty psyykenlääkkeillä, viimeksi söin Triptyliä sekä kahta erilaista melatoniinia. 

Jouduin lopettaa sekä Triptylin että melatoniinit, kun tulin raskaaksi. Oon sen jälkeen nukkunut välillä paremmin, välillä huonommin. No, satuin kokeilemaan eräänä iltana piikkimattoa jalkapohjiin (ihan muista syistä), ja nukuin sen jälkeen tosi hyvin. Kokeilin samaa eilen illalla, ja väsytysvaikutus alkoi välittömästi. 

Varmaan tuo jalkapohjien akupisteiden manipulointi ei sekään oo raskauden aikana ihan sallittua, mutta enpä usko, että nukkumattomattomuuskaan on hyväksi. Suosittelen siis kokeilemaan piikkimattoa jalkapohjiin!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peljästyin jo, että homeopatiafanaatikko on avannut taas uuden ketjun, mutta tämähän olikin lähes järkevää settiä.

Vierailija
2/2 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sitä mieltä, että mitä tahansa voi kokeilla unettomuuteen, oli se sitten homeopatiaa tai jotain "lähes" järkevää. En usko homeopatiaan, mutta olen lukenut plasebotutkimuksista ja tiedän, että plasebon voimaa ei ole syytä aliarvioida. En myöskään usko, että homeopaattisista lääkkeistä on unettomuudesta kärsivälle mitään haittaa, joten jos joku niillä saa nukuttua, niin onneksi olkoon hänelle!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan