apua!!äkillinen tarve: rattaat 180 cm pitkälle lapselle!!
Mistähän löytäisin sellaiset meidän Jarnolle joka juuri palaa armeijasta vknloppulomalle?
Kommentit (27)
Kipaisepas ruumishuoneelle, sieltä löytyy Jarnolle iso lavetti, jolla alkuhätiin voit työnnellä jouluruuhkissa. Katso, että on ilmaa renkaissa.
Saako ostoskärryjä tosiaan lainata
Saa niitä lainata,mut niissä ei saa istuttaa lapsia. Paitsi siin "tuolissa", eikä jarno siihen kyl mahu... :(
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 11:53"]Saa niitä lainata,mut niissä ei saa istuttaa lapsia. Paitsi siin "tuolissa", eikä jarno siihen kyl mahu... :(
[/quote]
Höh
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 11:53"]Saa niitä lainata,mut niissä ei saa istuttaa lapsia. Paitsi siin "tuolissa", eikä jarno siihen kyl mahu... :(
[/quote]
Höh
Kuule varmaan monikin tuon ikäinen istuu pyörätuolissa, eikä siinä ole mitään hauskaa?
Apuväline lainaamolta pyörätuoli? Soita terkkariin?
Oletko kuullut sellasesta, kun sotilasavustus? Erityisavustus korvaa esim lastenvaunut.
Oletko kuullut sellasesta, kun sotilasavustus? Erityisavustus korvaa esim lastenvaunut.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 11:52"]
Mikä teitä tässä naurattaa?
[/quote]
No en ymmärrä minäkään. Minua ei naurata tippaakaan naapurin nuori poika, jota työnnetään pyörätuolilla, kun jäi rattijuopon alle.
Mutta huvinsa kullakin.
Öööö.... Ei ole enää lapsi tuon ikäinen/kokonainen, mitä sairasta pilaa tää on?? Ihan pyörätuoliin istutetaan jos ei pysty kävellä. Ja kyllä muakin nauratti, ensin siks et luulin tän olevan vitsi ja toiseksi jos joku oikeasti on noin typerä ihminen/vanhempi että tällaiseen kysyy neuvoa täällä niin ehkä mua pitäis enemmä itkettää ku naurattaa.
Huoh! Ootte te kyllä aikamoisia valittajia! Tää ketju syntyi selvästi sen samankaltaisen ketjun innoittamana jossa kysyttiin :"apua, rattaita pitkälle pojalle." Ei kaikki oikeasti ajattele että hei, tehdäänpä pilaa pyörätuolipotilaista vaan tämä oli enemmänkin vitsi siitä kuinka äiti ylihuolehtii isosta pojasta. Näin mä käsitin.
Mahtaa teidän miehet kärsiä teidän kanssa kun aina urputatte jotain:D
Huoh! Ootte te kyllä aikamoisia valittajia! Tää ketju syntyi selvästi sen samankaltaisen ketjun innoittamana jossa kysyttiin :"apua, rattaita pitkälle pojalle." Ei kaikki oikeasti ajattele että hei, tehdäänpä pilaa pyörätuolipotilaista vaan tämä oli enemmänkin vitsi siitä kuinka äiti ylihuolehtii isosta pojasta. Näin mä käsitin.
Mahtaa teidän miehet kärsiä teidän kanssa kun aina urputatte jotain:D
Haha