Olenko mä nyt väärässä... Pitikö tänään tulla veronpalautukset?
Ei näy tilillä ainakaan, mä olin jo tukkaputkella menos shoppailee :)
Kommentit (16)
Mulle piti tulla 400€, tulikin 121€. Whaat..
Jos sulle tulee mätkyjä, niin sit ei tuu palautusta.
Mullekin oli tullut, harmi vain että muistin saavani jotain kuuden sadan luokkaa, sain vähän yli 200e... Toivottavasti edes sitten mies sai sen 600e, enkä ole ihan päästäni sitä lukua unelmoinut,
Minulle kyllä tuli (Nordeaan) ja se summa kuin pitikin :) Veronpalautuksien kyllä pitäisi tulla kaikkiin pankkeihin yhtä aikaa.
Sen verran kyllä tiiän et ei mätkyjä tule vaan ihan palautuksia:)
mutta odotellaan;)
Muistitkos varmasti laittaa sen tilinumeron siihen veroilmoitukseen?
Samaa minäkin tulin kysymään, että onhan sulla oikea tilinumero siellä heidän tiedoissaan? Mäkin kävin tarkistamassa veronpalautustilannetta, ei näkynyt, jolloin tarkistamaan verohallinnon sivulta ilmoittamani tilinumeron - no kappas, siellä olikin jo lopetetun tilin numero! =D Eli maksuosoituksena se tulee sitten joskus lähiaikoina... Onneksi ei kuitenkaan hetkauta rahatilannettani akuutisti mihinkään suuntaan, mutta ois tietysti ollut ihan kiva jos ois muistanut ilmoittaa oikean tilinumeron niin ei tarvis lähteä rahojeni perässä juoksemaan mihinkään erikseen...
kyllä mä oon muistanut laittaa :)
Sitten ei auttane kuin odottaa. =) Verohallinnon sivulla sanottiin, että tämän päivän _aikana_ , joten vielä voi napsahtaa... Toivotaan parasta! =) nro 11
Sen verran rupes kuitenkin häiritsee että tarkistin sen tilinumeron ja eihän ne käyttötilille tullutkaan vaan säästötilille. Eli rahat löyty 2245€:) ap
Heh, no hyvä kuitenkin! =) nro 11
[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 11:15"]Samaa minäkin tulin kysymään, että onhan sulla oikea tilinumero siellä heidän tiedoissaan? Mäkin kävin tarkistamassa veronpalautustilannetta, ei näkynyt, jolloin tarkistamaan verohallinnon sivulta ilmoittamani tilinumeron - no kappas, siellä olikin jo lopetetun tilin numero! =D Eli maksuosoituksena se tulee sitten joskus lähiaikoina... Onneksi ei kuitenkaan hetkauta rahatilannettani akuutisti mihinkään suuntaan, mutta ois tietysti ollut ihan kiva jos ois muistanut ilmoittaa oikean tilinumeron niin ei tarvis lähteä rahojeni perässä juoksemaan mihinkään erikseen...[/quote]
Mitä teen, jos veronpalautukseni on maksettu lopetetulle tililleni?
Ilmoita viipymättä uusi tilinumero sähköisesti Verohallintoon.
• Ilmoita tilinumero verkossa (www.vero.fi/tilinumero).
Pankit palauttavat lopetetuille tileille maksetut veronpalautukset takaisin Verohallinnolle viimeistään 11.12.2013.
Veronpalautus maksetaan uudelle tilille reilun viikon kuluessa tilinumeron ilmoittamisesta.
Esimerkiksi jos olet ilmoittanut uuden tilinumerosi verkkopalvelussa viimeistään 11.12.2013, saat veronpalautuksesi reilun viikon päästä tästä.
Tilinumeron voi ilmoittaa myös kirjallisesti. Silloin ilmoituksen käsittely kestää pidempään.
IIlmoita tilinumero paperilomakkeella (7208, Henkilöasiakkaan ilmoitus tilinumerosta).