Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulu ex anoppilassa.

Vierailija
04.12.2013 |

Mieheni jätti minut syksyllä, meillä on yhteinen lapsi jonka mies haluaa viedä äidilleen jouluksi. Minun vanhempani ovat toinen kuollut ja toinen asuu vanhainkodissa eli perhe joulu minun puoleltani ei tule kysymykseenkään. Olemme aina viettäneet joulun ex anoppilassa lapsemme syntymästä saakka ja nyt kun kysyin ex anopilta joulusta hän ei edes kutusunut minua heille jouluksi, voin kuulemma mennä käymään mutta en saa siellä olla pukin tullessa tai ruokailemassa. Olen aikalailla tuohtunut anopin käytöksestä. Eikö minulla ole lapsen äitinä ole oikeus viettää joulu lapseni kanssa enemän kuin lapsen isän tuoreella tyttöystävällä? Minä olen kuitenkin tuota perhettä enempi kuin joku uusi tuttavuus. Anoppi viellä sanoi että voin tuoda lahjat lapselle mutta en voi illaksi sinne jäädä sillä mies ja hänen uusi puoliso tulee. Todella törkeää. Aion kyllä ilmaista mielipiteeni anopin toimintaan hyvin suoraan ja turha odottaa että lasta sinne enää vien tämän jälkeen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä on tapaamissopimus allekirjoitettu? Onko tämä isän vuorojoulu vai sinun? Tietenkin jos on isän vuorojoulu/päivä tai mikä vaan, sinä olet omissa menoissasi ja lapsi on isänsä kanssa. Mikä tässä on niin ihmeellistä?

Vierailija
2/13 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole sovittu juhlapyhistä mitään erikseen, mies tapaa lastaan 3 päivää viikossa omina vapaapäivinään ja joulu sattuu hänen vapailleen. Mielestäni kuitenkin minä olen oikeutettu olemaan myös lapseni kanssa jouluna. Lapselle on tärkein että molemmat vanhemmat ovat paikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokainen saa kutsua kotiinsa kenet haluaa... En itse edes haluaisi viettää joulua ylipäänsä anopin kanssa, saati sitten ex-sellaisen. 

Vierailija
4/13 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki oma elämä ja anna exäsi elää omaa elämäänsä. Te olette eronneet.

Ensi joulu on sinun, sopikaa näistä asioista. Elämä on.

Vierailija
5/13 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten menisin viivana tekemään tapaamissopimuksen näistä jouluista yms. teille tärkeistä päivistä. Tietenkään ei ole kivaa viettää joulua ilman lasta, mutta en kyllä haluaisikaan mennä ollenkaan ex-anoppilaan, jos välit tuollaiset. Pitäisin oman joulun lapsen kanssa ystävien kanssa tai sitten ihan kaksistaan. Sun pitää alkaa luoda omia jouluperinteitä, et ole enää lapsesi isän kanssa. Sopikaa, miten jaatte joulun tänä vuonna ja teette kunnon sopimuksen seuraavista jouluista.

Vierailija
6/13 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron jälkeen et voi olla enää 24/ 7 lapsesi kanssa. Niin surullista kuin se onkin. Sopikaa lomat ja muut tapaamisajat pikapuoliin. Sitä kautta sinullekin avautuu tuo ero maailma.

Vierailija
7/13 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2013 klo 09:53"]

Meillä ei ole sovittu juhlapyhistä mitään erikseen, mies tapaa lastaan 3 päivää viikossa omina vapaapäivinään ja joulu sattuu hänen vapailleen. Mielestäni kuitenkin minä olen oikeutettu olemaan myös lapseni kanssa jouluna. Lapselle on tärkein että molemmat vanhemmat ovat paikalla.

[/quote]

Sinä, sinä ja sinä....Sinulla oikeus... Lapselle on tärkeintä rutiinit tapaamisssa oli sitten joulu tai juhannus.

Vierailija
8/13 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiydessä sinulla on diktatuurimaista rajatonta valtaa, että sinähän menet sinne anoppilaan välittämättä siitä mitä muut ajattelevat. Sinä omistat lapsesi kuten kotieläin omistetaan, että vain sinulla ja vain sinulla on oikeus omia hänet kokonaan itsellesi.

Vierailija
9/13 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteletko nyt omaa napaasi vai lapsen parasta? Jos lapsi ei ole muuten viettänyt paljon aikaa isän uuden naisystävän kanssa, niin joulujärjestely on vähän outo lapselle. Jos ovat muutenkin yhdessä kaikki, kun lapsi on isällään, silloin hän kuuluu lapsesi elämään (vaikka se sinun mielestäsi ei niin kivaa olekaan).

Vierailija
10/13 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat anopin/miehen hakea lapsen aattona, itse menet sinne vanhainkotiin, ja sen jölkeen haet lapsen kotiin jouluksi. Eli kaikki saa mukavaa joulua, ja laps voi olla siellä anoppilassa sen 4-6 tuntia, jolloin se "tärkein" tapahtuu. Omaan kotiisi laitat pienen kuusen ja lapsen lahjat sinne alle, pukki on käynyt teidän poissaolon aikana ne sinne viemässä. Lapsi syö anoppilassa, eli tarvit vaan julupuuroa, ja joulu onkin halpa. Sitten joulupäivänä menette vielä yhdessä sinne vanhainkotiin ja sitten viet lapsen anoppilaan, jossa voi olla seuraavaan aamuun, jos niin haluaa. Itse nautit vapaasta. Lisäksi tapaamissopimuksella huolehditte siitä, että tapaamisiin tulee säännöllisyyttä, isä vois hoitaa joskus myös työpäivinä, eli viedä hoitoon ja hakea sieltä, ja olla vapailla ihan yksinkin. Ja kyllä sullekin pitää kuulua vapaapäiviä.

Ex-anoppiin et pidä mitään yhteyttä, se saa nähdä lasta isän päivinä, jos isälle sopii.

Vierailija
11/13 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kirjoitettu täsmälleen samalla tyylillä kuin eilinen (?) aloitus teinin 500 euron arpajaisvoitosta. Ap keksii selvästi provoja.

Vierailija
12/13 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 sanoi hyvin.

Vierailija
13/13 |
04.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen eronnut syksyllä ja todellakin vietämme lasten kanssa joulun meidän kodissa. Viettäköön ukko uuden eukkonsa kanssa ihan missä huvittaa.

Miksi ihmeessä yleensä annat lapsen sinne ex-anoppilaan jouluksi? Mä en antaisi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme