Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Turvalliset" kasvovoiteet?

Vierailija
27.09.2020 |

Mistä tiedän mitkä kasvovoiteet yms muut rasvat ovat turvallisia käyttää jossa ei olisi ylimääräisiä kemikaaleja? Hajustamaton ehdottomasti, mutta mitä muuta?
Ja entä nuo kasvovedet?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotteen pakkauksessa lukee mitä se sisältää. Sitten vaan googlaat ne aineet. Itse käytän mahdollisimman vähän mitään kasvoille. Pesen vedellä ja joskus laitan öljyä kosteuttamaan.

Vierailija
2/5 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuotteen pakkauksessa lukee mitä se sisältää. Sitten vaan googlaat ne aineet. Itse käytän mahdollisimman vähän mitään kasvoille. Pesen vedellä ja joskus laitan öljyä kosteuttamaan.

Öljy itsessään ei varsinaisesti kosteuta ihoa. Auttaa kuitenkin siihen että ihon oma kosteus ei haihdu siitä tekemällä siihen kalvon joka sulkee kosteuden alleen. Jos haluat kosteuttaa ihoasi, laita siihen kosteusvoidetta ja sitten öljy päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän apteekin A-vitamiinivoidetta.

En käytä mitään meikkejä, joten ihon hinkkaamista ja vatvontaa ei tarvita. Iho on tosi hyvässä kunnossa, suht rypytönkin vielä.

N55

Vierailija
4/5 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/5 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän apteekin A-vitamiinivoidetta.

En käytä mitään meikkejä, joten ihon hinkkaamista ja vatvontaa ei tarvita. Iho on tosi hyvässä kunnossa, suht rypytönkin vielä.

N55

Meinaatko tota Bellavita-voidetta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä