Miten vietätte lämmintä syyskuun iltaa
Meillä syötiin hyvin ja katsottiin putousta. Innostuin parvekkeelle laittamaan pari kynttilää lyhtyihin. Ihana tulla saunan jälkeen parvekkeelle, lämmin ilta ja kynttilän valo, koko perhe nauttimassa syyskuun lämmöstä ja pimeästä illasta. Mitenkäs muut viettää iltaa?
Kommentit (22)
Mökillä on saunottu ja istutaan terassilla.
Humalassa parvekkeellani katsomassa punertavaa kuuta ja nautin alakerran naapurin ruohon polttelusta kahvia juoden.
Viihdytän itseäni mammojen seurassa palstalla. aamuks töihin
mies52v
Laitoin ikkunat kiinni ja viilentävän ilmastoinnin päälle. Oli turhan kosteaa ja hikistä. Odotan talvea.
Vierailija kirjoitti:
mies52v
Kylläpä olet itsekäs. Ajattele välillä sitä viihdytäänkö me?
Sytytin kynttilöitä ja laitoin Harry Potter ja Salaisuuksien kammio -elokuvan pyörimään. :) Nuori Tom Riddle on ihana..
Ap haluaa siis saada joillekin harmillisen mielen kertomalla, kuinka ihana elämä ja ilta hänellä on, ihanan ja täydellisen perheensä parissa? Hyvähän se toki on, jos elämä on täydellisen ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin ikkunat kiinni ja viilentävän ilmastoinnin päälle. Oli turhan kosteaa ja hikistä. Odotan talvea.
Lihavilla, vaihdevuosioireista kärsivillä tuo on tavallista.
Otan osaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopii sitten sulle, ei mulle.
Vierailija kirjoitti:
Ap haluaa siis saada joillekin harmillisen mielen kertomalla, kuinka ihana elämä ja ilta hänellä on, ihanan ja täydellisen perheensä parissa? Hyvähän se toki on, jos elämä on täydellisen ihanaa.
Jotenki säälittävää, että pitää niitä kulissejaan tuoda av:llekin. Ihanku ei face ja insta riittäis. Tää on kuitenki anonyymi foorumi.
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopii sitten sulle, ei mulle.
Hoikalle ja lihaksikkaalle miehelle? 😂
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan ap yllättyi itse, ja yritin kertoa että on ihana syyskuun ilta. En ole todellakaan mikään syksy ihminen, mutta nyt ihanan lämmin leppoinen ilma. Nautimme siitä! Ihanaa syksyä sittenkin mammat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies52v
Nykypäivän trendi helmiseni. Minä ja minun muna ja sillä siiti
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies52v
Nykypäivän trendi helmiseni. Minä ja minun muna ja sillä siiti
mies52v
Oliko toi viimeinen lause pakko🤦♀️
Kavereiden kanssa mökillä ryyppäämässä. Muut meni saunaan ja jätti mut yksin terassille susien syötäväksi.
Olin töissä ilta seitsemään asti, huomenna vapaata. Nakkasin työvaatteet pyykkikoneeseen, otin lasin punkkua ja menin saunaan. Nyt istun takaterassilla kylpytakkisillani, nauttien punaviinistä ja herkuista, palstailen av:lla tappiin asti. Sitten käyn koiran kanssa yölenkillä ja menen nukkumaan.
Lasten kanssa koitin katsoa Jumajia mutta mies joi liikaa eikä suostunut menemään sänkyyn nukkumaan. Sammui sohvalle eikä lapset enää halua leffaa katsoa, se on nähty jo ja tunnelma pilalla. Menivät nukkumaan.
Nyt istun käsinojalla harmittelemassa läppäri rikki enkä voi sänkyyn mennä katsomaan rauhassa Netflix.
Vitutaa sen verran että taidan siirtää kasvit pois kukkalaudalta ja avata kaikki olohuoneen ikkunat yöksi.
Täällä kanssa sauna, herkkuja, hyvää ohjelmaa ja kynttilän valoa. Hyvä fiilis.