Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kissan kuten hajuun tottua?

Vierailija
26.09.2020 |

Mietinpä vain. Kissa kusee harvemmin muualle kuin laatikkoonsa. Yleensä lavuaariin tai lattialle jätettyyn pyyhkeeseen. Kun kusta on väärässä paikassa, sen haistaa.

Jos on vuosia omistanut kissan, voiko asunnossa leijailevaan hajuun tottua? Olisi kamalaa jos vieraat haistavat hajun ja itse en... Olen herkkä hajusteille, joten luulisi että haistaisin kusenkin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yritäkään tottua, vaan selvitä miksi laatikko ei kelpaa. Vaihdatko hiekan ja putsaatko tarpeeksi usein? Oletko kokeillut vaihtaa hiekkamerkkiä? Onko kissalla stressiä tai kipuja?

Vierailija
2/10 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä yritäkään tottua, vaan selvitä miksi laatikko ei kelpaa. Vaihdatko hiekan ja putsaatko tarpeeksi usein? Oletko kokeillut vaihtaa hiekkamerkkiä? Onko kissalla stressiä tai kipuja?

En siis yritä tottua, vaan pelkään että asunto haisee. D: en kyllä tajua logiikkaani, missä kusi haisisi jos kissa ei ole pissannut vääriin paikkoihin...

Kissani pissaa muualle kun kristallihiekka on vaihtokunnossa eikä olla hoksattu vaihtaa ajoissa. Eli oma vika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Nimimerkillä vapaaehtoistöitä kissatalossa tehnyt. Alussa tuntui ettei voi hengittää, lopussa ei tuntunut missään. Vanhemmat tyypit väittävät, ettei haise ja mun mies sanoi, että sä haiset kamalalle aina kun tulet sieltä. Ei riittänyt enää aika, liian rankkaa hommaa työssäkäyvälle herkälle. Mut hajuun tottui, aivan kuin muihinkin hajuihin. 

Vierailija
4/10 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien leikattujen kollien kusi haisee nykyään sellaiselta tiskirätiltä. Erittäin harvoin kusevat laatikon ulkopuolelle, joten sen haistaa heti.

Vierailija
5/10 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi. Nimimerkillä vapaaehtoistöitä kissatalossa tehnyt. Alussa tuntui ettei voi hengittää, lopussa ei tuntunut missään. Vanhemmat tyypit väittävät, ettei haise ja mun mies sanoi, että sä haiset kamalalle aina kun tulet sieltä. Ei riittänyt enää aika, liian rankkaa hommaa työssäkäyvälle herkälle. Mut hajuun tottui, aivan kuin muihinkin hajuihin. 

Ounou. Kuinkahan pahalta meillä haisee D:

Kävin työkaverin kanssa asunnossa jossa hänen mukaansa haisi kissanvirtsa. Itse en haistanut muuta kuin pölyn...

Vierailija
6/10 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siihen hajuun tottuu. Valitettavasti.

Meillä oli kissalla toistuvasti virtsakiteitä, ja kuseskeli minne sattuu. Alkuun väärään paikkaan tulleet pissat haistoi ja ne oli helppo pestä pois. Mutta kun pissaa oli siellä täällä, monta kertaa päivässä, niin epäilen ettei kaikkea huomattu pestä. Haju oli kuulemma tarttunut esimerkiksi meidän asukkaiden vaatteisiin ja hiuksiin, emmekä sitä itse huomanneet. Samoin kyläilijöitä lakkasi tulemasta... miksiköhän?

Vierailija
7/10 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti kaikenlaisiin hajuihin voi tottua, mutta selvitä ensin syyt, miksi kissa pissaa hiekkalaatikon ulkopuolelle. Sillä voi olla stressiä tai virtsaamiseen liittyviä ongelmia. Kokeile toisenlaista hiekkaa (monet kissat eivät pidä kristallihiekasta), vaihda hiekkalaatikon paikkaa, tai vie kissa eläinlääkäriin jos ongelmat jatkuvat.

Vierailija
8/10 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puupohjainen hiekka imee erittäin hyvin kaikki hajut!

Vierailija
9/10 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä ainakin väitti ettei asuntonsa haise kissankuselta yhtään. Se haju leimahti heti kun oven avas, hyi hitto.

Ylipäätään kissa-asunnot dunkkaa.

Vierailija
10/10 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exä ainakin väitti ettei asuntonsa haise kissankuselta yhtään. Se haju leimahti heti kun oven avas, hyi hitto.

Ylipäätään kissa-asunnot dunkkaa.

Sitten vielä jos ei ole tuuletuksen mahdollisuutta... kun ei voi pitää ikkunaa auki ettei kissa karkaa. Kanaverkko on hyödyllinen juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi