Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kierto sekaisin

21.07.2006 |

Taas täällä kyselisin, jos jollakin tietoa tai kokemuksia.

Miten pitkään teillä jo äidit on mennyt kierron tasaantumiseen synnytyksen ja imetyksen jälkeen. Esikoinen syntyi huhtikuussa 05 ja imetyksen lopetin kokonaan syys-lokakuussa 05. Menkat alkoivatkin sitten heti lokakuun loppupuolella ja ensimmäinen kierto oli pitkä: 46 päivää. Seuraava jo 28, joka on minulla ollut aikaisemmin normaali. Sen jälkeen onkin sitten ollut 34-37. Nyt sitten viimeksi alkaneet " normaalit" menkat 28.5. ja siitä seuraavat 13.6. tätä ajattelinkin jonkinlaiseksi välivuodoksi, vaikka kesitkin kauan. Oli pari päivää vuoamatta ja taas 22.6. alkoi vuoto. Näistä alkaa olla jo aikaa ja jos ne lasketaan menkoiksi, 13.6. alkaneesta on nyt 39 päivä menossa ja 22.6. 30 päivä. Ovistestejä tein 25.6. alkaen saamatta plussatulosta ja testtkin jo loppuivat. Tietysti heti niiden loppumisen jälkeen olin tunteivnani ja tunnistavinani oviksen, tosin niin oli pari kertaa testien teon aikanakin, mutta ei vain viivoja tullut. Testi oli advanced. Niin ja tämän oletetun oviksen bongasin nyt viime viikonlopun jälkeen.

Taitaa tästä tulla taas megapitkä kierto, kun tänä aamuna tein myös raskaustestin, koska koko ajan on hiukan etovaa oloa ja vatsaa nipistelee jne.

Tämä nyt on lähinnä tallaista pohdintaa, mutta jos jaksoitte lukea loppuun asti ja vielä jotain kommentoidakin niin kiitos! Kysymys siis on, miten kauan on mennyt kierron tasaantumiseen. kakkonen olisi toiveiss ja marraskuussa jo yritys aloitettu, joskaan ei aktiivinen sellainen. Esikoista " tehtiin" kolme vuotta erinäisten ongelmien säestämänä ja kakkonen saisi jo ilmoittaa tulostaan. Olisikohan jo syytä ottaa yhteyttä lääkäriin.

Kaikista kommenteista kiitollinen Harmon

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on maaliskuussa -05 syntynyt lapsi, menkat alkoivat vuoden vaihteessa (imetyksen lopetin vasta keväällä). Kierto on vaihdellut 20-33 päivän välillä ja nyt tuntuu että kierto on vasta viime kuukausina tasaantunut tuohon 33 päivään.

Vierailija
2/3 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jostain lukenut, että oviksen normalisoituminen saattaa viedä jopa vuoden imetyksen lopettamisen jälkeen. Sinuna ehkä harkitsisin gynelle menoa, hän voi määrätä jotain lääkkeitä kierron tasaamiseksi ja oviksen aikaan saamiseksi.

Voi myös olla, ettet ole löytänyt ovista tikuilla jos se on mennyt sinulla niin nopeasti ohi, siksi ehkä kannattaisi testailla vaikka 2 x päivässä. Myös gyne voi ultralla nähdä onko sinulla ovulaatio tulossa.

Tärppionnea teille!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipa tuttua eli meil esikoinen syntyny maaliskuussa 05 ja imetin neitiä melkein vuoden. marraskuusta 05 lähtien yritetty toista saada ja ei näy ei kuulu. kiertokin on heittänyt häränpyllyä vaihtelee 32-53 ja ennen oli aina 28,nyt sit odotin et ovis olis ja kuinka ollakkaan menkat alkoi eli kerto taitaa alkaa tasaantua ennalleen nyt kiertoväli 27. pitää taan ovistikut ottaa käyttöön ja kokeilla niillä jos ei koht tärppää kai se on taas lääkärii mentävä(siel juossu yhtenää) pitää mua koht hulluna.kun menkat myöhäs,testit negaa ja oireita on jne....

tsemppiä=)