Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terolut-kuurista vuotoja?

03.12.2013 |

Mielenkiinnosta kyselen, onko muilla käynyt niin, ettei Terolut-kuurin jälkeen tule vuota ollenkaan?

Itselläni lääkäri totesi polykystiset munasarjat, jonka vuoksi minulla ei ole tullut kuukautisia käytännössä ollenkaan vuoden 2007 joulun jälkeen. Olen saanut onneksi 2 ihanaa lasta, mutta nuorin on jo reilun 2 vuotta, eikä kuukautisia alkanut kuulua. Nyt söin kuukausi sitten ensimmäisen Terolut-kuurin, 10 päivää. Vuotoja ei ole tullut, ei tipan tippaa! Ja lääkärini sanoi, etten tällä hetkellä ovuloi.

Uuden kuurin lääkäri määri 3 kuukauden päästä, eli helmikuun alussa. Sinne siis vaan odottelemaan, josko vuotoa tulee toisen kuurin jälkeen...

Ja siis toiveissa olisi vielä joskus saada lapsi, mutta eihän se ilman ovulaatiota onnistu. Ensin pitäis saada kuukautiset ja sitten vois siirtyä seuraavaan vaiheeseen ;)

Kiitos rehellisistä ja asiallisista vastauksista jo etukäteen!

Kommentit (1)

1/1 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi pari vuotta sitten niin, että Terolut-kuurin jälkeen vuotoa ei tullut. Lääkärin mukaan syynä oli se, että elimistöni tuotti/tuotti liian vähän estrogeeniä. Nyt taasen terolut-kuuri menossa ja pelkäänpä ettei vuotoa nytkään saada sen avulla aikaiseksi.Toivotaan parasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla