Kuka on tämä Ikis ja miksi hän herättää niin suuria tunteita?
Minua on nyt jo useampaan otteeseen kutsuttu Ikikseksi jossain ketjuissa. Tänään yhdessä ja jo aiemmin joissain toisissa. En tiedä, kuka Ikis on, mutta ilmeisen suuria tunteita hän herättää. Joku (epäilen yhdeksi ja samaksi) käy ihan kierroksilla tämän asian suhteen. Ihan oikeasti mua vaan naurattaa, mutta olisi kuitenkin kiva ymmärtää, mitä siinä taustalla on.
Kommentit (9)
Oletko ekaa päivää täällä?
Muussa tapauksessa bluffaat.
Tänään törmäsin, muuten ehkä n. 2 kk välein. Luemme ehkä eri ketjuja.
Zinc
Mua ei noi kuka kelpaa kenellekin ketjut paljon kiinnosta ..
Vierailija kirjoitti:
Oletko ekaa päivää täällä?
Muussa tapauksessa bluffaat.
En ekaa päivää mutta aika satunnaisesti käyn, se on totta. Ihmetyttää vaan kun on sattunut omalle kohdalle jo useamman kerran ja vielä jotenkin tosi hämmentäviä kommentteja. Olen sen verran ymmärtänyt että Ikis tulee kai ikäerosta (?) mutta sitä mä en tiedä miksi hän oikeasti saa jotkut kuvittelemaan ihan omiaan.
Vierailija kirjoitti:
Jankuttaja. Kun saman vitsin kuulee sata kertaa, se ei välttämättä jaksa enää huvittaa.
Siis tämä Ikis on jankuttaja? Kun siis mun näkökulmasta tämä joku (edelleen epäilen yhdeksi ja samaksi) jankkaa huomattavasti enemmän kun hän näyttää kutsuvan tyyliin joka toista kommentoijaa Ikikseksi. Vai mitä mä en ymmärrä? Eikö Ikis siis olekaan yksi henkilö? Onko se kuka tahansa joka kommentoi jotain ikäeroon liittyen?
Vierailija kirjoitti:
Okei, kiitos, eli ainakin alunperin yksi henkilö. Mutta onko Ikis nimityksenä nyt sitten laajentunut käsittämään kaikki muutkin ikäeroa kommentoivat? Mikään muu ei selitä sitä että joku tuolla ketjuissa huutelee Ikistä joka toiselle vastaajalle.
Ensi kuulemalta kuulostaa naiivien nuorten naisten ritarilliselta puolustajalta mutta vuodesta toiseen seurattuna tulee lähinnä miesvihaaja tai trollaaja mieleen.
No en minäkään ole tiennyt mikä tai kuka on ikis.Olen pyörinyt palstalla jo vissiin 5-6 vuotta.En kyllä ymmärrä miksi.
Jankuttaja. Kun saman vitsin kuulee sata kertaa, se ei välttämättä jaksa enää huvittaa.