Muita, joiden mielestä Hyvinkään Willa on tylsä ostoskeskus?
Olen useasti lähtenyt käymään, kävellyt tylsistyneenä liikkeet läpi ja lähtenyt pettyneenä pois. Nykyisin en enää lähde.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kiva. En tiedä miksi.
Missä liikkeissä käyt? Ostatko sieltä mitään?
Aivan sama millainen on, pääasia että saa ostoksensa tehtyä.
Kalsea. Ja se välkkyvä Roberts Coffee siinä keskellä on kauhea.
Onko olemassa viihtyisää ostoskeskusta? Hälinää, kaikenmaailman tyrkyttäjiä ja notkujia käytävät täynnä.
Samaa mieltä. Se oli jo syntyessään täysin kuollut. En tiedä mikä siinä oikein meni pieleen heti alussa. Ympärillä on kuitenkin paljon pieniä maakuntia joista luulisi käyvän porukkaa siellä mutta ei.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Se oli jo syntyessään täysin kuollut. En tiedä mikä siinä oikein meni pieleen heti alussa. Ympärillä on kuitenkin paljon pieniä maakuntia joista luulisi käyvän porukkaa siellä mutta ei.
Tämä.
Ei mitenkään kovin tylsä. Sopivalla tavalla sokkeloinen.
Mä rakastan sitä kun on aina niin rauhallista. Menen aina willaan kun on tarve, vaikka jumbo esim. on huomattavasti lähempänä.
Ei ole tylsä. Mene Dressmanille ja toivo, että Astra olisi työvuorossa. Parempaa palvelua et saa mistään!
Paikkakuntalaisena siellä kummiskin käy valtava kuhina. Prisma ja Citymarket, myös ruoka paikat näyttää vetävän porukkaa.
Willa on ihan hyvä. Ja kuitenkin monissa Etelä-Suomen kauppakeskuksissa on tullut käytyä. Jos joku kauppakeskus on pieleen mennyt niin se on Goodman Hämeenlinnassa...
Vierailija kirjoitti:
Ei sokkeloinen ole, kun se paikka tulee tutuksi.
Eikö noi kaikki ostokeskukset ole tylsiä. Samat henkkamaukat ja dresmannit kaikissa ja ruokakaupat. Vuokrat taitaa olla sitä luokkaa että pienet erikoisliikkeet ei pysty toimimaan noissa. Tai sit ne on jossain takanurkassa johon ei kukaan eksy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole sokkeloinen. Sehän on iin muotoinen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitähän mä sanoin. Ensikertalaisina se paikka voi eksyttää. Kerran yksi mummo tuli minulta kysymään, kuinka hän pääsee ostoskeskuksesta pihalle. Salosen liikkeessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
L kirjaimen muotoinen se enemmän on.
Lelukauppa lähti, game stop lopetti Ei enää mitään minkä vuoksi lapset haluaisi lähteä sinne mukaan. En tiä mistä sitä joululahjat taas ostaa ku en jaksa tilata netistä
Mun mielestä kiva. En tiedä miksi.