Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten limakalvonne kestää (kauan) seksiä?

Vierailija
02.12.2013 |

Olen "kärsinyt" tästä niin kauan kuin muistan, tai en kärsinyt mutta olen ajatellut että muilla naisillakin on sama juttu. En siis pysty harrastamaan seksiä kuin max. 15 minuuttia kun limakalvot menee kipeiksi ja alkavat vuotaa verta jossain kohti. Tunnottomaksi tietysti myös. Kuivuudesta ei ole kyse, en käytä hormonaalista ehkäisyä eikä kumia enkä ole edes vaihdevuosi-iässä. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta normaalilta. Meillä yhdynnät kestää helposti puoli tuntia, enkä hajoa verille. Toki paikat voi olla hieman arkoja jälkeenpäin, mutta menee ohi nopeasti. 

Vierailija
2/7 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujurrissa on joskus tullut ähellettyä ukon sinisten voimalla viisi tuntia putkeen. Silloin oli paikat kipeet, ihan törkeän kipeet mutta kesti taas seuraavan päivänä rytmikästä pamputusta puolituntia. Ei oo normaalia jos vartissa on kipee tai sitten ukollas on ihan hervoton leka :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kuivat limakalvot ja joudun niitä välillä öljyämään. Varsinkin näin raskaus aikana :/ En kyllä itsekään 15min kauempaa kestä...

Vierailija
4/7 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kestää myös viisi tuntia, mutta kyllä minä joudun sen jälkeen parantelemaan itseäni pari päivää. Olen ajatellut sen johtuvan siitä, että olen niin älyttömän märkä. Siis niinkuin litsläts.

Vierailija
5/7 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, no en mäkään kestä kuin kutakuinkin tuon ajan. Sitten alkaa olla tuskaa. En yhtään tiedä missä vika, että onko vaan niin hauraat limakalvot luonnostaan.

Vierailija
6/7 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, no en mäkään kestä kuin kutakuinkin tuon ajan. Sitten alkaa olla tuskaa. En yhtään tiedä missä vika, että onko vaan niin hauraat limakalvot luonnostaan.

Vierailija
7/7 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kestää, kiitos kysymästä. Juon paljon vettä ja ruokavaliooni kuuluu hyviä rasvoja. Käyttäkää liukuvoidetta, jos tuntuu ettei limakalvot kestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä