Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka vakavaa on jos en suunnittele itsemurhaa, mutta

Vierailija
26.09.2020 |

olen nyt kahteen kertaan lumoutunut katsomaan ja miettimään itsemurhaa paikoissa joissa se olisi mahdollista tehdä. Sellainen valtava mielihyvän tunne täyttää näissä tilanteissa. Sama tunne tulee kun ajattelen tilanteita ja tunnelmaa. Olen saanut palautetta että vointini vaikuttaa hyvältä ja tunnen itsekin näin. Samalla olen jotenkin pohjattoman väsynyt elämään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/4 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisellä nyt voi olla kaikenlaisia fantasioita, joita hän ei aio tai voi ikinä toteuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään vakavaa. Turha kuormittaa jo valmiiksi ylikuormittunutta psyykkisen puolen terveyspalveluja. Itsekin tässä yksi päivä ajattelin, miten ihana olisi irroittaa autolla ajaessa turvavyö ja ajaa juuri tuolta vastaan tulevaa suurta rekkaa päin. Ei ollut toteutus kyllä lähelläkään.

Mutta jos haluat turhat ja toimimattomat masennuspillerit, joilla sata ikävää sivuvaikutusta, niin reippaasti hakemaan psyykeen apua!

Vierailija
4/4 |
27.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia mielestäni. Olet vain hyvin väsynyt. Löytyisikö iloa jostain taiteesta tai lasten seurasta? Kaikki keinot ovat sallittuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi