Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pian olette alkaneet surustella pitkän suhteen jälkeen?

Vierailija
02.12.2013 |

Mulla avioero vireillä, olen jo parivuotta eroa jollain tasolla miettinyt. Noin kuukausi lopullisesta päätöksestäni tapasin mukavan miehen. Ja olemme viettäneet aikaa yhdessä. Taidan olla ihastunut. Mietityttää vain, onko tyhmää aloittaa uutta suhdetta näin pian? Itselläni on myös lapsia. Nekin tosiaan sekoittavat tätä pakkaa lisää. Lapsille en tapaamaani miestä suinkaan aio esitellä ennen kuin asiat varmoja ja erosta lasten isään kulunut tarpeeksi aikaa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi typerää hukata mahdollisuus sen takia että olisi jotenkin muka sopimatonta alkaa niin pian... Ei niitä hyviä miehiä ainakaan aikuisella iällä kohtaa hukattavaksi asti, ja jos itse ei ole ihan rikki erosta (silloin tuskin pystyy edes oikein ihastumaan toiseen) niin mikseipä sitä voisi katsoa mitä jutusta tulee. 

Omassa tapauksessa tapasin mieheni työkaverina jo ollessani edellisessä suhteessa, mutta heti kun silloinen seurustelukumppani minut jätti toisen takia, alkoi työkaveri kiinnostua minusta muussakin kuin työkaveruusmielessä. Parin viikon päästä lähdinkin hänen kanssaan baariin, sieltä yöksi meille, ja siitä asti oltiin yhdessä. Nyt jo vuosia naimisissa, ei minusta siitä mitään haittaa ole ollut että aloitin aika suoraan edellisestä suhteesta.

Vierailija
2/16 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se uusi mies ei ole sinulle laastari, niin tottakai voi hengailla sen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin tapailla muita miehiä reilu viikko eron jälkeen. Tai sen jälkeen kun mies muutti pois, oltiin jo vähän ennen päätetty erota. Ja 10kk erosta aloin seurustella nykyistäni :) lapsia ei ole.

Vierailija
4/16 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pitäisin miehestä kiinni, jos kerran on potentiaalinen, mutta seksin ja minkäänlaiset sitoumukset jättäisin tekemättä siihen asti kunnes ero on virallinen ja lopullinen. Minusta naimisissa ei kuulu naida muita, vaikka naimisissa sitten olisikin enää vain paperilla. Mutta kyllä nyt puoli vuotta kestää vaikka päällään seisoen, jos mies todella on potentiaalinen kumppaniehdokas. Lapsia en esittelisi vielä pitkään aikaan.

Vierailija
5/16 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 14:46"]

Mä pitäisin miehestä kiinni, jos kerran on potentiaalinen, mutta seksin ja minkäänlaiset sitoumukset jättäisin tekemättä siihen asti kunnes ero on virallinen ja lopullinen. Minusta naimisissa ei kuulu naida muita, vaikka naimisissa sitten olisikin enää vain paperilla. Mutta kyllä nyt puoli vuotta kestää vaikka päällään seisoen, jos mies todella on potentiaalinen kumppaniehdokas. Lapsia en esittelisi vielä pitkään aikaan.

[/quote]

Toi on ehkä maailman turhin periaate :) OIkeesti. Tekopyhä. Ennemminkin sanoisin et siinä vaiheessa kun on käsitellyt edellisen liiton solmut, kannattaa vakavissaan mitään miettiä. ja sitä ennen voi kyllä sekstailla :)

Vierailija
6/16 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätös erosta huhtikuussa 12 avioliittovuoden jälkeen. (Olin pohtinut asiaa jo varmaan useamman vuoden.) Asumusero konkreettisesti voimaan heinäkuussa. 3 viikkoa ja tapasin sen joka veti jalat alta aivan totaalisesti. Tästä kyseisestä tapahtumasta on jo 4 vuotta ja edelleen sukat pyörii jaloissa kun häntä ajattelen... Tokikaan en uusperhettä rynnännyt perustamaan heti, vaan pari vuotta tapailtiin ja lapsiinkin pikku hiljaa tutustutin kyseisen herran. Nyt suunnitellaan häitä... Juuh, nopeaa oli ja lasten isää satutin aika pahasti, mutta, minun elämä. Liian monta vuotta itteni unohdin hänen takiaan, joten kerrankin laitoin itteni etusijalle ja se kannatti.

Vierailija
7/16 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävikin niin että erosin kuukausi sitten viiden vuoden suhteesta. Juttu loppui miehen osalta kuin seinään ja olin kuin puulla päähän lyöty, shokissa ja äärimmäisen surullinen. Mies muutti pois viikko sitten, ja sen jälkeen en ole miettinyt häntä sekuntiakaan, sen sijaan yhtä toista olen senkin edestä. En todellakaan halua mitään vakavaa kenenkään kanssa pitkään aikaan, mutta säikähdin itsekin miten nopeasti toivuin tuosta alkushokista, vaikka jätetty osapuoli olinkin. Eli minusta ei ole yhtään liian aikaista sinulle aloittaa uutta seurustelua, kunhan se vain tuntuu molemmista hyvältä!

Vierailija
8/16 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kiva kuulla näitä postiivisia ja kannustavia kommentteja. Mitä seksiin tulee, niin mielestäni se kortti täytyy katsoa hyvissä ajoin, se aika oleellinen osa suhdetta, en jäisi kyllä puolta vuotta odottelemaan. ;) Ei ole laastarisuhde, koska ex-miehessäni en kaipaa mitään. Rauhassa siis etenen, mutta etenen. luulenkin että ehkä tässä on enemmän vaikeeta se mitä muut ajattelee, itse kyllä omat ajatukseni tiedän. Mutta mitäpä se muille kuuluu.

ap

Vierailija
9/16 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surustella? Kun on pullo povarissa, niin surut pysyy loitolla, vai miten se meni? Mä en äijien perään surustele, uutta penistä porttikonkiin vaan, miehet ovat kuin valtamerialuksia, seilaaavat missä seilaavat ja aina satamaan uusia purjehtii.

Surustella, pah!

Vierailija
10/16 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on itse työstänyt eroa, niin on eri asia kuinka valmis on kuin sellainen, jolle ero tulee puun takaa. Muista kuitenkin antaa lapsille 1,5 vuotta toipumisaikaa, vähintään. Muuten uuden miehen ja lasten välinen suhde kärsii. 

Kiianmaa muuten sanoo, että uusperheiden suuri eroprosentti johtuu siitä, ettei olla toivuttu edellisestä erosta. 

Vierailija
11/16 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäiset lapset?

Vierailija
12/16 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 15:23"]Onpas kiva kuulla näitä postiivisia ja kannustavia kommentteja. Mitä seksiin tulee, niin mielestäni se kortti täytyy katsoa hyvissä ajoin, se aika oleellinen osa suhdetta, en jäisi kyllä puolta vuotta odottelemaan. ;) Ei ole laastarisuhde, koska ex-miehessäni en kaipaa mitään. Rauhassa siis etenen, mutta etenen. luulenkin että ehkä tässä on enemmän vaikeeta se mitä muut ajattelee, itse kyllä omat ajatukseni tiedän. Mutta mitäpä se muille kuuluu.

ap

[/quote]

Nimenomaan. Meillä kaikilla on vain yksi elämä ja sitä ei saa käyttää muiden mielipiteiden miettimiseen! :) anna palaa vain jos hyvältä tuntuu ja nauti!

Vierailija
13/16 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pian. Miltei heti. Lapselle (vauva) en esitellyt miestä kuukausiin emmekä muuttaneet yhteen vuosiin.

Vierailija
14/16 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 19:47"]

Muista kuitenkin antaa lapsille 1,5 vuotta toipumisaikaa, vähintään.

[/quote]

Tämä ei kyllä Av-mammoilla toteudu ikinä. Pitäähän sitä (useimmiten suojaamatonta) kyrpää saada vähintään kerran viikossa, vaikka lapset olisivatkin kotona. "Jos äiti on onnellinen, ovat lapsetkin"

Vierailija
15/16 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta kestäneen suhteen jälkeen aloin seurustelemaan jo ennen kuin oltiin virallisesti muutettu erilleen ja myyty asunto. Mutta eroa tehtiinkin oikein pitkän kaavan mukaan, useampi kuukausi elettiin saman katon alla, mutta eronneina. Tarkoitus ei ollut hypätä heti uuteen suhteeseen, mutta minkäs teet, jos se oikea tulee vastaan. Nyt yhteistä elämää takana reilu 5v ja muksujakin jo pari kappaletta ja elämä hymyilee. 

Vierailija
16/16 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 14:41"]

Jos se uusi mies ei ole sinulle laastari, niin tottakai voi hengailla sen kanssa.

[/quote]

Ja vaikka olisikin, niin sen kun nautit elämästä. Ei tuota laastari-juttua tiedä ennen kuin kokeilemalla. Joskus se toimii suoraan, joskus lopahtaa nopeasti. Mutta nauti elämästäsi, oot sen ansainnut.