Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Töykeää palvelua kaupassa

Vierailija
26.09.2020 |

Ostin viime viikolla tavaran, joka tällä viikolla onkin alennuksessa. Kävin infotiskillä koska halusn saada erotuksen verran takaisin. Tiskillä oleva oli tosi töykeöä ja sanoi, ettei onnistu. Olen kyllä kuullut että pitäisi onnistua.

Eikö kuulu hyvään kauppatapaan, että asiakkaalle hyvitetään? En aio kyllä enää asioida kyseisen kaupan liikkeissä. Menettivät rahakkaan asiakkaan. Annoin kyllä myyjän kuulla kunniansa.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂

Vierailija
2/28 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on jo yritystä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempia provoja ap, jos haluat keskustelua palstalle.

Vierailija
4/28 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjää varmaan kiinnosti tosi paljon kuulla kunniansa.

Vierailija
5/28 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis huomasit myöhemmin saman jutun olevan alennuksessa, ja sitten sitä harmittelit mielessäsi?

Mutta et tietenkään sanonut kenellekään mitään.

Vierailija
6/28 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis huomasit myöhemmin saman jutun olevan alennuksessa, ja sitten sitä harmittelit mielessäsi?

Mutta et tietenkään sanonut kenellekään mitään.

Ei, vaan tuote oli nyt myöhemmin alennuksessa, ei silloin, kun ap sen osti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/28 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen, että JYSKIssä saa kuittia vastaan alennuksen, jos kaupanteosta alle 14 vrk.

Vierailija
8/28 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis huomasit myöhemmin saman jutun olevan alennuksessa, ja sitten sitä harmittelit mielessäsi?

Mutta et tietenkään sanonut kenellekään mitään.

Ei, vaan tuote oli nyt myöhemmin alennuksessa, ei silloin, kun ap sen osti. 

Niin?

Ap huomasi vasta myöhemmin, tuotteen ostamisen jälkeen, saman tuotteen olevankin alennuksessa. Niinhän juuri sanoin.  :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/28 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö minunkin mennä alennusmyynteihin vaatimaan, että haluan hyvityksen, kun ostin takin kaksi kertaa sillä nykyisella alehinnalla kuukautta aikaisemmin?

Vierailija
10/28 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis huomasit myöhemmin saman jutun olevan alennuksessa, ja sitten sitä harmittelit mielessäsi?

Mutta et tietenkään sanonut kenellekään mitään.

Ei, vaan tuote oli nyt myöhemmin alennuksessa, ei silloin, kun ap sen osti. 

Niin?

Ap huomasi vasta myöhemmin, tuotteen ostamisen jälkeen, saman tuotteen olevankin alennuksessa. Niinhän juuri sanoin.  :D

No eikä. Hän osti tuotteen hinnalla x viime viikolla ja nyt tällä viikolla se on myynnissä hinnalla y. Mielestään hänen pitäisi saada erotus hyvityksenä näin jälkikäteen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/28 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla oli. Silloin, kun Ap osti, ei ollut. Ap on älykääpiö.

Vierailija
12/28 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kyllä hyvä myyjä antaisi alennuksen. Kauppa ei mene konkurssiin sen takia, mutta voi saada positiivisen maineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/28 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ärsyttävää kun aina huudetaan provoa. Mikä tässä teki provon? Mielestäni olisi ollut kaupan velvollisuus antaa rahaa takaisin. Minusta tämä on suorastaan huijausta.

ap

Vierailija
14/28 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa, liian väsynyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/28 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sillä myyjällä on edes oikeutta jaella alennuksia ihan vaan kun asiakas pyytää. Ei se myyjä mikään entisajan kauppias ole. Oletpa ajattelematon ja ilkeä ihminen. Oma vikasi, kun ostat normaalihinnalla, etkä seuraa alennusmyyntejä. Saisit sinä kuulla kunniasi.

Vierailija
16/28 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi uskoa, että te melkein kaikki olette sitä mieltä että minä olen väärässä?? Siis ihan perus hyuvään käytökseen kuuluu, että alennus annetaan jos asiakas toivoo. Varsinkin kun alennus oli aika tuntuva, monta kymppiä.

Ja olisin tosiaan kehunut tätä kauppaa somessa asti jos olisin vain saanut sitä palvelua mitä hain!

ap

Vierailija
17/28 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kyllä hyvä myyjä antaisi alennuksen. Kauppa ei mene konkurssiin sen takia, mutta voi saada positiivisen maineen.

Ja sitten kaikki köyhät olisivat siellä ulisemassa, että ostin tämän silloin ja silloin ja nyt viikko/kaksi viikkoa/kolme kk myöhemmin tää on tarjouksessa, antakaa hyvitys.🙄

Vierailija
18/28 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tekemässä Lottorivin, ei tullut päävoittoa, vaikka telkkarissa luvattiin. Vein kupongin ärrälle ja vaadin rahat takaisin. Ei nipottaja sitten maksanut. Teen parhaillaan valitusta veikkauksen keskuskonttoriin.

Vierailija
19/28 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että, tuleepa elävästi asiakaspalveluajat mieleen. Ei ole ikävä.

Vierailija
20/28 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa sarjaa, kun se kassaneiti, joka antoi väärän numeron ? 😂