Töykeää palvelua kaupassa
Ostin viime viikolla tavaran, joka tällä viikolla onkin alennuksessa. Kävin infotiskillä koska halusn saada erotuksen verran takaisin. Tiskillä oleva oli tosi töykeöä ja sanoi, ettei onnistu. Olen kyllä kuullut että pitäisi onnistua.
Eikö kuulu hyvään kauppatapaan, että asiakkaalle hyvitetään? En aio kyllä enää asioida kyseisen kaupan liikkeissä. Menettivät rahakkaan asiakkaan. Annoin kyllä myyjän kuulla kunniansa.
Kommentit (28)
Parempia provoja ap, jos haluat keskustelua palstalle.
Myyjää varmaan kiinnosti tosi paljon kuulla kunniansa.
Siis huomasit myöhemmin saman jutun olevan alennuksessa, ja sitten sitä harmittelit mielessäsi?
Mutta et tietenkään sanonut kenellekään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Siis huomasit myöhemmin saman jutun olevan alennuksessa, ja sitten sitä harmittelit mielessäsi?
Ei, vaan tuote oli nyt myöhemmin alennuksessa, ei silloin, kun ap sen osti.
Muistelen, että JYSKIssä saa kuittia vastaan alennuksen, jos kaupanteosta alle 14 vrk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin?
Ap huomasi vasta myöhemmin, tuotteen ostamisen jälkeen, saman tuotteen olevankin alennuksessa. Niinhän juuri sanoin. :D
Pitäiskö minunkin mennä alennusmyynteihin vaatimaan, että haluan hyvityksen, kun ostin takin kaksi kertaa sillä nykyisella alehinnalla kuukautta aikaisemmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin?
Ap huomasi vasta myöhemmin, tuotteen ostamisen jälkeen, saman tuotteen olevankin alennuksessa. Niinhän juuri sanoin. :D
No eikä. Hän osti tuotteen hinnalla x viime viikolla ja nyt tällä viikolla se on myynnissä hinnalla y. Mielestään hänen pitäisi saada erotus hyvityksenä näin jälkikäteen.
Viime viikolla oli. Silloin, kun Ap osti, ei ollut. Ap on älykääpiö.
Mun mielestä kyllä hyvä myyjä antaisi alennuksen. Kauppa ei mene konkurssiin sen takia, mutta voi saada positiivisen maineen.
Niin ärsyttävää kun aina huudetaan provoa. Mikä tässä teki provon? Mielestäni olisi ollut kaupan velvollisuus antaa rahaa takaisin. Minusta tämä on suorastaan huijausta.
ap
Tuskin sillä myyjällä on edes oikeutta jaella alennuksia ihan vaan kun asiakas pyytää. Ei se myyjä mikään entisajan kauppias ole. Oletpa ajattelematon ja ilkeä ihminen. Oma vikasi, kun ostat normaalihinnalla, etkä seuraa alennusmyyntejä. Saisit sinä kuulla kunniasi.
En voi uskoa, että te melkein kaikki olette sitä mieltä että minä olen väärässä?? Siis ihan perus hyuvään käytökseen kuuluu, että alennus annetaan jos asiakas toivoo. Varsinkin kun alennus oli aika tuntuva, monta kymppiä.
Ja olisin tosiaan kehunut tätä kauppaa somessa asti jos olisin vain saanut sitä palvelua mitä hain!
ap
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kyllä hyvä myyjä antaisi alennuksen. Kauppa ei mene konkurssiin sen takia, mutta voi saada positiivisen maineen.
Ja sitten kaikki köyhät olisivat siellä ulisemassa, että ostin tämän silloin ja silloin ja nyt viikko/kaksi viikkoa/kolme kk myöhemmin tää on tarjouksessa, antakaa hyvitys.🙄
Kävin tekemässä Lottorivin, ei tullut päävoittoa, vaikka telkkarissa luvattiin. Vein kupongin ärrälle ja vaadin rahat takaisin. Ei nipottaja sitten maksanut. Teen parhaillaan valitusta veikkauksen keskuskonttoriin.
Ai että, tuleepa elävästi asiakaspalveluajat mieleen. Ei ole ikävä.
Samaa sarjaa, kun se kassaneiti, joka antoi väärän numeron ? 😂
😂😂😂