Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen kehtaa vokotella "ystävänsä" miestä?

Vierailija
02.12.2013 |

Meillähän tietysti kävi tällainen tilanne.. En voi muuta kun ihmetellä miten kaksinaamaisia ihmiset voivat olla. Kunnellaan ja ymmärettään, ja heti kun selkänsä kääntää, niin puukkoa tulee selkään. Voin kertoa että itse en ilkeäisi kaverin selän takana, mutta toiset ilkeää.

Mieshän on tietysti myös samanlainen p** ja tietysti syytän häntäkin, mutta nyt puhutaan tästä "ystävästä". Kyllä hänelläkin tässä asiassa on oma osuutensa, ja jos ei "ystäväänkään" voi luottaa, niin keneen. Tiedän ihan oikeasti sen että mies on paska, ja sillä on oma vastuunsa pettämisestä, niin ei tarvitse tulla kirjoittamaan että helppohan se on sitä naista syyttää. En jaksa tuota itsestäänselvyyttä. Olen erittäin pettynyt molempiin.

Haluaisin vain tietää että minkalaiset ihmiset yleensä pettävät "ystävänsä", että onko näillä jotain erityispiirteitä? Kiinnostaisi tietää sieltä "ystävä" puolelta, jos joku haluaisi avautua, ja kestääkö sellainen suhde?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se ystävyys ei ollut kummoista petturikaverin puolesta, ja mennään motolla "sodassa ja rakkaudessa kaikki keinot ovat sallittuja".

Vierailija
2/18 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se ollut. Itse olen ollut/oli hyvä ystävä. Yritin kannustaa ja tukea, en ole ollut ilkeä bitch, ei ole mitään tuollaista taustalla. Sattuiko vaan sellainen ihmistyyppi jonka pitää todistaa itselleen, olen parempi, sain/saan sen mitä haluan. Ei voi ymmärtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä päädyin sänkyyn ystäväni poikaystävän kanssa. En itse tehnyt aloitetta, mutta olin tietysti yhtä lailla syyllinen. Motiivinani ei ollut millään lailla satuttaa ystävääni. Olin aina ollut ihastunut hänen poikaystäväänsä, mutta en ollut aikonut tehdä asialle mitään. Kun tilanne tuli, katosivat päästäni kaikki muut ajatukset, kuin se että tuo ihana poika halusi olla kanssani. Edelleen nyt kymmenen vuotta myöhemmin ihmetyttää, miten olen voinut olla niin selkärangaton.

Vierailija
4/18 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kieltämättä "aika hyvä selitys" nro 4. Teininähän tuo menee ihan kypysmättömyyden piikkiin. Jotenkin vain tuntuu että aikuiset ihmiset, niillä luulisi jotain ajattelukkykyä jo olevan. Hullaantuminen kuitenkin sekottaa pään pahasti ja muu maailma unohtuu. Sitten valehdellaan päin naamaa vielä vaikka totuus on jo paljastunut. Ihmettelen että mitä se enää auttaa, annetaan itsestään vielä nolompi vaikutelma.

Vierailija
5/18 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin mielestähän sitä ei voi tunteilleen (eikä teoilleen) mitään. Seilataan vain ajopuuna täällä elämässä, mennään sen kans kenen kans milloinkin huvittaa, eikä vain oteta mitään vastuuta mistään kun ne tunteet ne tunteet. Se nyt täytyy sanoa, että ei noilla ajopuilla näytä oikein hyvin menevän. Päätyvät yhteen kaltaistensa seilaajien kanssa ja seilailevat läpi elämän koskaan oppimatta mitään mistään.

Tsemppiä ap:lle. Sun lähipiiristä nyt paljastui kerralla kaksi näitä. Ei ne voi millekkään mitään. Niillä ei ehkä ole aivoja ollenkaan.

Vierailija
6/18 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä lorttoja on ollut aina ja tulee olemaan. Käytöstavoista heillä ei ole tietoakaan ja järjen hiventä päässä. Huonolla itsetunnolla varustettuja akkoja.

Vierailija
7/18 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vietetään paljon aikaa yhdessä, niin ei ole ihme, jos näitä tilanteita kännipäissään syntyy. Täällä kaikki moralistit kauhistelee, mutta ihan normaalia on kiinnostua vastakkaisen sukupuolen edustajista seksuaalisesti.

Yli puolet mun miehen ystävistä on yrittänyt houkutella minua sänkyynsä. En ole ollut kiinnostunut, mutta jos noin suuri osa on valmiita kaverisuhteensa pettämään (kuin oma otanta kertoo), niin aika turhaan täällä vingutaan. Kyse on enemmänkin siitä, että molempi osapuoli on kiinnostunut.

Vierailija
8/18 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tässä oli kyseessä huonoitsetuntoinen, ja mielenterveyspotilas, ja mies myös heikko itsetuntoinen. Onhan se tietysti kiva kun saa huomiota puolin ja toisin. Eukko vielä pitkään aikaa valehteli päin naamaa, no ok, puhelimessa ja tekstiviesteissä, ennen kuin alkoi puhua totta. Oon lapsellinen ehkä ja uskon karmanlakiin. Olen myös sen verran lapsellinen että kun tilaisuus tulee, niin asiat lähtee leviämään, niinhän minullekkin tehtiin, minun asiat levisivät hänen sustaan.

Vierailija
9/18 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tollanen kaveri. Sillä oli kai huono itsetunto ja tuntui että sillä on pakkomielle saada kaikki mitä mulla on ja tehdä kaikki mitä mä teen, perässä ja mieluiten paremmin. Jos mulla oli ollut yhden illan juttu jonkun kanssa, se meni ja pani saman tyypin kanssa. Se oli todella ällöttävää.

Se myös kertoi mulle että hän on vaan niin vastustamaton että kaikki miehet kyllästyy muhun ja menee sen luo. Mua nauratti; sehän keräs aina mun jäljiltä entiset säädöt. Yhtään miesystävää se ei onnistunut multa vokottelemaan vaikka yritti, kyllähän sen sokeakin mies näki mikä se on naisiaan.

Vierailija
10/18 |
03.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkainen, kateellinen , itsetunnoton, moraaliton , tyhmä. Nuo nyt ensin tulivat mieleen.

Vierailija
11/18 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ystävä asuu nykyään ex-mieheni kanssa. on entinen ystävä, kuten arvaatte. oli siis syypää meidän eroon

Vierailija
12/18 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 15:27"]

Jos vietetään paljon aikaa yhdessä, niin ei ole ihme, jos näitä tilanteita kännipäissään syntyy. Täällä kaikki moralistit kauhistelee, mutta ihan normaalia on kiinnostua vastakkaisen sukupuolen edustajista seksuaalisesti.

Yli puolet mun miehen ystävistä on yrittänyt houkutella minua sänkyynsä. En ole ollut kiinnostunut, mutta jos noin suuri osa on valmiita kaverisuhteensa pettämään (kuin oma otanta kertoo), niin aika turhaan täällä vingutaan. Kyse on enemmänkin siitä, että molempi osapuoli on kiinnostunut.

[/quote]

Ei siinä mitään moralisoimista tarvita. Vai onko sinulla tapana pettää lupauksesi ja satuttaa sinulle tärkeimpiä ihmisiä ja sitten vain kohautella olkia: "sitä sattuu!"? Jos ei hallitse itseään ja toimintaansa humalassa, ei pidä juoda itseänsä humalaan.

Vierailija
13/18 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikainen ihminen!

Vierailija
14/18 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 15:27"]

[/quote]

Ei siinä mitään moralisoimista tarvita. Vai onko sinulla tapana pettää lupauksesi ja satuttaa sinulle tärkeimpiä ihmisiä ja sitten vain kohautella olkia: "sitä sattuu!"? Jos ei hallitse itseään ja toimintaansa humalassa, ei pidä juoda itseänsä humalaan.

[/quote]

Jep jep, ihan hirveetä moraalisointia kun ei saa paneskella kavereiden miehiä/naisia.

Vierailija
15/18 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 15:27"]

[/quote]

[/quote]

Jep jep, ihan hirveetä moraalisointia kun ei saa paneskella kavereiden miehiä/naisia.

Vierailija
16/18 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 15:27"]

[/quote]

mä luulen et sä oot vaan kuvitellu niiden vikittelevän sua. Mun kaveri on samallainen. Joku mies hymyilee tai tarjoo kaljan nii se luulee et ne haluu sänkyy. Oma mieheni ei enää hänelle edes puhu kun sain ekaa kertaa kuulla kuina mies oli mukamas sitä vikitelly ja eka raivostuin, mut juteltuani miehen kans me molemmat tajuttiin kyllä, et kaveri vaan kuvittelee omiaan. Mies oli siis aukassu sille kaljan illan istujaisis ku sil ei ollu avaajaa 

Vierailija
17/18 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaveripiirissä ollut sellainen (kirjoittamaton) sääntö, että edes toisten exiin ei kosketa - ja kuka edes haluaisi toisten "jämiä"?

Vuosi sitten ystävystyin erään naikkosen kanssa ja tämähän oli just tällanen kaksnaamainen käärme, esitti mun ystävää ja kaikkea ja silti samaan aikaan vokotteli mun miestä selän takana.

Olin todella vihainen, loukkaantunut ja välit meni poikki, kun ensin sain sanottua pari valittua sanaa. V*tun ämmä! Ja niin, mitään pettämistä miehen puolelta ei siis tapahtunut.

Naiset on naisille susia saatana!

Vierailija
18/18 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miestä saa vokotella ja on vokoteltukin. Ei hän ole kaverieni vietävissä. Mutta yllättävän moni on kyllä yrittänyt, vaikka mieheni on sellainen keski-ikäinen perusmies mallia hylje. En sitä laske ystävilleni viaksi, että heillä on silmää nähdä pintaa syvelmmälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän