No eipä niitä maskeja näköjään käytetä kauppakeskuksissa yhtään enempää kuin viime viikonloppuna
Kommentit (16)
Suomalaiset eivät alistu mielivaltaisiin vaatimuksiin !
No mitä sinä siellä kyttäät jatkuvasti!? Oletko jotenkin parempi ihminen, moraalipoliisi?
Hyvä ettei. Jos ihmiset vaan eläisivät normaalisti koko korona häviäisi.
Itse en edes käy enää kauppakeskuksissa. Luulen, että juuri noissa paikoissa pyörii se kaikista huolettomin kansanosa. Aamun ruuhkabusseissa on lähes kaikilla maski, kiltit ja tunnolliset aikuiset.
Ihan naurettavaa koko koronasirkus. Hyvä että ihmiset eivät ole lähteneet siihen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan naurettavaa koko koronasirkus. Hyvä että ihmiset eivät ole lähteneet siihen mukaan.
Muista tuo sitten, jos itse saat koronasta vakavia oireita ja tarvitsisit hoitoa. Eli et lähde sirkukseen mukaan, vaan kärsit kotonasi :)
Nettikaupat on keksitty, en käy edes ruokakaupassa. Enkä ennen koronaa kauppakeskuksissa.
Huolettomat liikkuvat aktiivisemmin julkisilla paikoilla, mikä luo ajatusharhan. Maskin käyttö on minusta ihan miellyttävää ja luontevaa, mutta etätyöläisenä ei vain kovin usein ole tarvetta kuljeskella ihmisten ilmoilla.
Olen seurannut ihmisten mielipiteitä somessa aktiivisesti. Suurimmalla osalla ei ole aikomustakaan käyttää maskia, ei edes kiihtymisalueilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista tuo sitten, jos itse saat koronasta vakavia oireita ja tarvitsisit hoitoa. Eli et lähde sirkukseen mukaan, vaan kärsit kotonasi :)
Jep muistan, olen sen jo sairastanut.
Niin kauan kuin maskittomuudesta ei tule sanktiota, ei niitä käytetä.
Juuri kävin kaupoilla täällä Uudellamaalla ja ehkä 1/30 käytti maskia.
No ei todellakaan käytä 15-20 %. ! Missä todellisuudessa oikein elät? Suomen kauppakeskuksissa on alle 1 % maskinkäyttäjiä.
Kävin eilen Kaaren Prismassa maski päässä, arviolta 5% käytti.
Multa löytyy kyllä itseommeltuja ja ffp3 maskeja, mutta olen kyllästynyt koko pelleilyyn joten en käytä. Ensin vähätellään koko asiaa ja kehoitetaan vain käsienpesuun ja turvaväleihin ja maskeille sanotaan ei. Sitten suomi kiinni ja sitten auki, niin pääsee suomalaiset kärtsäämään nahkaa kreikkaan. Ihan yhtä tyhjän kanssa kun ulkomailta tulee taudit takaisin.
Käytän sitten kun tulee pakko. Siihen asti päättäjät saavat suositella, kehoittaa ja paijailla ihmisiä päähän ja lässyttää lätistä mitä lystää. Tulee korona jos on tullakseen. Ei kiinnosta.
Tämä on hyvä uutinen. Päättäjät voi tunkea maskinsa sinne minne aurinko ei paista.
Suomalaiset eivät kehtaa käyttää maskeja,ovat niin juntteja. Minä käytän.