Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No eipä niitä maskeja näköjään käytetä kauppakeskuksissa yhtään enempää kuin viime viikonloppuna

Vierailija
26.09.2020 |

Arviolta 15-20% käyttää.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset eivät kehtaa käyttää maskeja,ovat niin juntteja. Minä käytän.

Vierailija
2/16 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset eivät alistu mielivaltaisiin vaatimuksiin !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sinä siellä kyttäät jatkuvasti!? Oletko jotenkin parempi ihminen, moraalipoliisi?

Vierailija
4/16 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ettei. Jos ihmiset vaan eläisivät normaalisti koko korona häviäisi.

Vierailija
5/16 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en edes käy enää kauppakeskuksissa. Luulen, että juuri noissa paikoissa pyörii se kaikista huolettomin kansanosa. Aamun ruuhkabusseissa on lähes kaikilla maski, kiltit ja tunnolliset aikuiset.

Vierailija
6/16 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan naurettavaa koko koronasirkus. Hyvä että ihmiset eivät ole lähteneet siihen mukaan.

Vierailija
7/16 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan naurettavaa koko koronasirkus. Hyvä että ihmiset eivät ole lähteneet siihen mukaan.

Muista tuo sitten, jos itse saat koronasta vakavia oireita ja tarvitsisit hoitoa. Eli et lähde sirkukseen mukaan, vaan kärsit kotonasi :)

Vierailija
8/16 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettikaupat on keksitty, en käy edes ruokakaupassa. Enkä ennen koronaa kauppakeskuksissa.

Huolettomat liikkuvat aktiivisemmin julkisilla paikoilla, mikä luo ajatusharhan. Maskin käyttö on minusta ihan miellyttävää ja luontevaa, mutta etätyöläisenä ei vain kovin usein ole tarvetta kuljeskella ihmisten ilmoilla.

Vierailija
9/16 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut ihmisten mielipiteitä somessa aktiivisesti. Suurimmalla osalla ei ole aikomustakaan käyttää maskia, ei edes kiihtymisalueilla.

Vierailija
10/16 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista tuo sitten, jos itse saat koronasta vakavia oireita ja tarvitsisit hoitoa. Eli et lähde sirkukseen mukaan, vaan kärsit kotonasi :)

Jep muistan, olen sen jo sairastanut.

Vierailija
11/16 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin maskittomuudesta ei tule sanktiota, ei niitä käytetä.

Vierailija
12/16 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kävin kaupoilla täällä Uudellamaalla ja ehkä 1/30 käytti maskia.

Vierailija
13/16 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan käytä 15-20 %. ! Missä todellisuudessa oikein elät? Suomen kauppakeskuksissa on alle 1 % maskinkäyttäjiä.

Vierailija
14/16 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen Kaaren Prismassa maski päässä, arviolta 5% käytti.

Vierailija
15/16 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa löytyy kyllä itseommeltuja ja ffp3 maskeja, mutta olen kyllästynyt koko pelleilyyn joten en käytä. Ensin vähätellään koko asiaa ja kehoitetaan vain käsienpesuun ja turvaväleihin ja maskeille sanotaan ei. Sitten suomi kiinni ja sitten auki, niin pääsee suomalaiset kärtsäämään nahkaa kreikkaan. Ihan yhtä tyhjän kanssa kun ulkomailta tulee taudit takaisin.

Käytän sitten kun tulee pakko. Siihen asti päättäjät saavat suositella, kehoittaa ja paijailla ihmisiä päähän ja lässyttää lätistä mitä lystää. Tulee korona jos on tullakseen. Ei kiinnosta.

Vierailija
16/16 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hyvä uutinen. Päättäjät voi tunkea maskinsa sinne minne aurinko ei paista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän