Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jeesatkaa, pliis! Voiko kasvot pestä

Vierailija
02.12.2013 |

olen 25v ja aknea (jatkuvasti noin 3 isoa paisetta jossain sekä pieniä mustapäitä tai ns pikkufinnejä) niin onko hyvä kasvot puhdistaa ensin puhdistusvaahdolla meikeistä ja sen jälkeen pestä dermosil kasvopesulla joka on tarkoitettu rasvaiselle iholle ja lopuksi kosteusvoidetta kasvoille?

auttaako tuotteet jotka on suunniteltu rasvaiselle iholle vai pitäisikö olla juuri aknelle tarkoitettu tuote? Olen käyttänyt nyt acnicyliä mutta ei auta enään.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on paiseita ihan oikeasti, niin joku antibiootti olisi varmaan tarpeen, ei siinä mitkään tavalliset rasvaisen ihon tuotteet oikein auta. Oletko käynyt ihotautilääkärillä?

Vierailija
2/10 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antibiootti voi oolla avuksi tai voi olla, ettei siitäkään mitään hyötyä ole. Olen itse kokenut eniten hyltyä kerran kuussa tehtävästä ihonpuhdistuksesta kosmetologilla. Ei sekään kaikkea auta ja onhan s aika kallista, mutta pitkät antibioottikuurit, jotka sit kuitenkaan ei auta, ei myöskään ole kivoja.

lisäksi mua auttoi aika paljon, kun mä tajusin myös, että mun ihon ongelma EI ollut rasvaisuudessa, vaan päinvastoin liiallisessa kuivuudssa, jota paranteekseen iho tuotti niin paljon rasvaa kuin pystyi. Kun vaihdoin rasvaisen ihon tuotteet kuivan ihon tuotteiksi, finneistä katosi kaksi kolmasosaa, vaikka en enää käynyt kosmetologillakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin tänään apteekissa ja myös farmaseutti kertoi että ongelma voi myös olla ihon kuivuus jos käytän liian ärhäköitä tuotteita kasvoille. Mutta mistä sen tiedän onko liian kuiva?? eilen laitoin pumpulilla isoihin näppyihin 100% alkoholia yöksi ja omasta mielestäni näppylät hieman rauhottuivat

Vierailija
4/10 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sä näkisit kolme-neljä viikkoa kokeilemalla, että millaiset aineet sulle oikeasti sopii, tehokkaat rasvaa poistavat vai lempeämmät kosteuttavat? Käytä ensin yhdenlaisia kuukausi ja sit toisenlaisia toinen kuukausi?

Vierailija
5/10 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos neuvoista. Täytyypä vain uskaltaa kokeilla mitkä sopii omalle iholle vaikka pelottaa että sen seurauksena voi naama räjähtää täyteen finnejä. Kokeilisinko ensimmäiseksi rasvaiselle iholle tarkoitettuja tuotteita?

Vierailija
6/10 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais käydä kasvojen hoidossa kosmetologilla ja sieltä kysyä neuvoa ihon hoitoon. Itse sain hyvät neuvot omaan akneen ja iho on nyt tosi hyvä:) En suosittele että ite kokeilee kaikenlaista.. Voi tulla pahan näköstä jälkeä jos on herkkä iho.. :/

Vierailija
7/10 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla auttoi se että lopetin kaikkien "hienojen" aineiden käytön. Nykyisin pesen ihon vaan kasviöljysaippualla enkä käytä mitään rasvoja. Enää ei ole mitään näppylöitä, paitsi juuri menkkoja ennen joku yksittäinen voi otsalle tulla.

Vierailija
8/10 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin ihotautilääkärille ja lopettaisin meikin käytön niin että iho saa hengittää ja elpyä rauhassa. Ihotautilääkäriltä saa oikeat sisäiset ja ulkoiset lääkkeet ja mahdollisesti muitakin hoito-ohjeita.

Vierailija
9/10 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan ns. ylihoida ihoasi. Kuorinnat, kasvovedet, puhdistus, naamiot ym. rasittavat ihon luonnollista toimintaa ja saattavat jopa pahentaa tilannetta. Suosittelen ostamaan Silmämeikinpoistoaineen lisäksi mahdollisimman neutraalin puhdistusaineen(esim. Sebamed) sekä kevyen päivävoiteen (joka sopii meikin alle) ja tuhdimman yö-voiteen. Käy apteekissa ja osta pienet kokelutuubit esim. Aqalan L / Humekta-voidetta sekä yöksi Aqualan plus-voidetta. 

Vierailija
10/10 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 11:59"]

Minulla auttoi se että lopetin kaikkien "hienojen" aineiden käytön. Nykyisin pesen ihon vaan kasviöljysaippualla enkä käytä mitään rasvoja. Enää ei ole mitään näppylöitä, paitsi juuri menkkoja ennen joku yksittäinen voi otsalle tulla.

[/quote]

mulla taas ylläkuvatunkaltaisesta kokeilusta ilman mitään rasvoja seurasi ruusufinnin puhkeaminen. Anoppi on kyllä ylläolevan kanssa saamaa mieltä ja pitää kosteusvoiteita huijauksena. Anopin akne tosin kesti kuusikymppiseksi asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi