Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aivan hupsu kysymys naisen G-pisteestä

Vierailija
26.09.2020 |

Ihan alkuun sanon, etten (mitä ilmeisimmin) ole perillä naisen enkä kyllä miehenkään anatomiasta. En ole ollut paljonkaan petipuuhissa, paitsi nykyisen poikaystäväni kanssa, koska en saa seksistä oikein mitään irti. Kukaan ole opettanut minulle kikkoja tai mitään siitä, miten saada nautintoa tai antaa sitä.

Eilen oltiin kuitenkin vaihteeksi sängyssä ja kokeitiin sellaista asentoa, jossa miehen elin stimuloi emättimen takaseinää. Se tuntui paremmalta kuin mikään koskaan. En tavoittanut kliimaksia, mutta se oli silti nautinnollisin penetreaatio, jonka olen kokenut.

Lueskelin tuossa äsken, ja naisen G-pisteen paikka voi olla hyvinkin yksilöllinen, mutta kyllä minunkin järkeni sanoo, ettei G-piste ihan voi etuseinämästä takaseinämään hypätä.

Siispä kysyn teiltä joilla on enemmän kokemusta, että mistä voi johtua että juuri tuo takaseinämän hierominen aiheutti suurempaa/suurinta naurintoa? Onko muita, joilla on sama ”anatomia”?

Ja hei, jos tämä tippuu seksiosioon niin olisin tosi kiitollinen, jos osaavat ja tietävät pysyisivät tässä ketjussa antamassa neuvoja asiaan liittyen. Olen hakoteillä, ja haluaisin oppia nauttimaan seksistä enemmän, ja tie siihen lienee osittain ymmärrys omista ja toki toisenkin toimintamekanismeista. :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-piste.

Vierailija
2/4 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A-piste.

Voitko kertoa vähän lisää..?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteitä on useampia.

Vierailija
4/4 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pisteitä on useampia.

Niin juuri, nyt ymmärrän. Luin vähän aiheesta.

Minun G-pisteeni on mätämuna, siitä ei ole iloa, mutta taitaa olla juuri tuo A-piste minun juttuni.

Silti toivoisin keskustelua! Onko ketään muuta, joiden muut pisteet ovat tehokkaampia?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi