Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään fantasiaa rakastella joulupukin kanssa?

Vierailija
01.12.2013 |

Siis ei sen naapurin ukon vaan ihan oikean joulupukin kanssa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sillä lihavalla lölleröllä tekis, kun samanlainen on kotonakin.

Vierailija
2/12 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäettei. Sama tavara se silläkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nyt saattaa tulla sulle hieman jarkytyksenä, mutta joulupukki ei ole todellinen. Ja lopeta se varattujen perään haikailu. Oli ne sitten fiktiivisiä hahmoja tai ei.

Vierailija
4/12 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 23:46"]

Tää nyt saattaa tulla sulle hieman jarkytyksenä, mutta joulupukki ei ole todellinen.

[/quote]

Oikeesti?

Vierailija
5/12 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla. Nahkasaappaat ja punainen nuttu on hyvin eroottinen yhdistelmä. Siihen vielä tuulessa viuhuva parta, koukkuselkä, ja pahaenteinen katse niin oloni on jo kuin uunista otetulla joulutortulla! Olisin pelkkää torttua, hillosilmä kiiltelisi ja valmiina suuhunpantavaksi. Olisi mahtavaa kiivetä pukin polvelle ja kääntyäkin siitä sitten hajareisin pukin syliin. Hän kutittelisi minua suurella parrallaan ja supisisi ettei ole saanut piparia pitkään aikaan sillä muori ei jaksa ei enää jaksa niitä hommia, tontut ovat liian vikkeliä, ja poroja ei pysty katsomaan samalla silmiin. Riisuisin häneltä nuo suuret, koon 66 nahkasaappaat ja kiskoisisin pois myöskin niissä 400 vuotta yhtäjaksoisesti lojuneet villasukat. Sanoisin pukille että nyt hän voi pyyhkiä nimeni yli tuhmien listasta sillä aion hyvittää kaikki tekemäni ilkeydet antamalla oiiikein kauniin lahjan - nyt hän saisi esittää toiveita! Pukki laittaisi soimaan Soihdut Sammuu ja käskisi minun tanssia viekoittelevasti. Alan tanssiessani kiskoa häneltä viimeisiäkin vaatekappaleita yltään, useita reikäisiä kerrastoja, poronnahkaisia stringejä, ja viimeisenä tietenkin pitkää hattua. Sen alta paljastuisi charmantisti harmaantunut pehko sekä vuodesta 1867 asti kadoksissa ollut onnea tuottava manteli jonka hän oli napannut hattuunsa löydettyään sen kerran riisipuurosta. Parran seasta tipahtaa vielä viimevuotinen pipari, ja nuolaisen sen muruset hänen vatsaltaan... Joo. Jääköön loput mielikuvituksenne varaan.

Vierailija
6/12 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-18 No huh, tämän dokkarin jälkeen rupesivat monen makkarin peitot heilumaan.

Vierailija
7/12 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2013 klo 00:08"]Minulla. Nahkasaappaat ja punainen nuttu on hyvin eroottinen yhdistelmä. Siihen vielä tuulessa viuhuva parta, koukkuselkä, ja pahaenteinen katse niin oloni on jo kuin uunista otetulla joulutortulla! Olisin pelkkää torttua, hillosilmä kiiltelisi ja valmiina suuhunpantavaksi. Olisi mahtavaa kiivetä pukin polvelle ja kääntyäkin siitä sitten hajareisin pukin syliin. Hän kutittelisi minua suurella parrallaan ja supisisi ettei ole saanut piparia pitkään aikaan sillä muori ei jaksa ei enää jaksa niitä hommia, tontut ovat liian vikkeliä, ja poroja ei pysty katsomaan samalla silmiin. Riisuisin häneltä nuo suuret, koon 66 nahkasaappaat ja kiskoisisin pois myöskin niissä 400 vuotta yhtäjaksoisesti lojuneet villasukat. Sanoisin pukille että nyt hän voi pyyhkiä nimeni yli tuhmien listasta sillä aion hyvittää kaikki tekemäni ilkeydet antamalla oiiikein kauniin lahjan - nyt hän saisi esittää toiveita! Pukki laittaisi soimaan Soihdut Sammuu ja käskisi minun tanssia viekoittelevasti. Alan tanssiessani kiskoa häneltä viimeisiäkin vaatekappaleita yltään, useita reikäisiä kerrastoja, poronnahkaisia stringejä, ja viimeisenä tietenkin pitkää hattua. Sen alta paljastuisi charmantisti harmaantunut pehko sekä vuodesta 1867 asti kadoksissa ollut onnea tuottava manteli jonka hän oli napannut hattuunsa löydettyään sen kerran riisipuurosta. Parran seasta tipahtaa vielä viimevuotinen pipari, ja nuolaisen sen muruset hänen vatsaltaan... Joo. Jääköön loput mielikuvituksenne varaan.

[/quote]

Tää oli ehkä kivuliainta mitä oon vähään aikan lukenut. :D

Vierailija
8/12 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei apua tota tarinaa xD

Vierailija
9/12 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, kuinkahan moni mies jo virittelee pukin pukua valmiiksi?

Vierailija
10/12 |
02.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jessus tota kutosen tarinaa. Jollakin kai ollut tylsää yöllä. Mutta kiitos nauruista!! :'D

Vierailija
11/12 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama fantasia täällä. Istuisin pukin syliin ja kuulisin kysymyksen "onko täällä ollut tuhmia tyttöjä?"

Vierailija
12/12 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pukin, mutta naapurin ukon kanssa pukille kyllä tekis mieli ; )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi