Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuppukylä nimeltä Espoo on kaukana innovatiivisesta,

Vierailija
26.09.2020 |

samat asukkaille näkyvät prosessit tehdään kuin 30 vuotta sitten, miksi maksaa kuntaäyriä pakkotiivistyneestä kaupunkirakenteesta joka lisää käytöshäiriöitä, pilaa ympäristöä, jne? Kaikki näkyy arkikäytössä. Yritetään imeä muut kunnat tyhjiksi, hankkia halpatyövoimaa rajojen ulkopuolelta, hintakaton ylittäneen tunnelimatosen ulkopuolelle ei tarvitse mennä kuin 0,5 km ulkopuolelle, näkyy ettei ketään kiinnosta. Joko yritetään repiä ala kenellekkään kelpaamaton ja 10-15% tyhjää laskutettua toimistotilaa, rumistuvaa konttoria yms. kyhäelmää.

Ilmeisesti viherpuolella ajatellaan että ruma meluseinä on kaunista katsottavaa katkisahattuine lehtipuineen. Odotellaanko päätehakkuita lisää?

Yritetään esittää äveriästä mutta kunta on prosesseineen jostain ties mistä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaan asun täällä. En tiennyt, että sen pitäisi olla noin monimutkaista.

Vierailija
2/11 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoista tajunnanvirtaa taas. Muuta pois, jos ahdistaa, tai lakkaa vikisemästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun valta annetaan rakennusliikkeille ja asfaltin levittäjille, ei voi olla kaunista jälkeä. Arkkitehtuuri on hukassa. Rumia kerrostaloja ja ostareita kaikki paikat täynnä. 

Vierailija
4/11 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalattomat äijät haluavat, että kaikki paikat ovat täynnä autoteitä ja helppoja kerrostaloja, joissa voi elää huoletonta elämään. Hissillä ylös ja alas ja autoon. Ostarin Lidille kauppaan jne.

Vierailija
5/11 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Helsingin lähiöistä muutkaan ole kovin innovatiivisia. 

Vierailija
6/11 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoo on hieno paikka asua ja elää. Itse katson joka aamu keittiön ikkunasta peuralauman kirmailua aamukahvia siemaillessani. Palvelut pelaavat ja ne on nopeasti saatavilla lähistöllä ja luonto on aina lähellä. Kruununjalokivenä vielä tuo Nuuksio-Solvalla-Luukki-Oittaa alue, jossa riittää koluttavaa vuosikausiksi.

Vierailija
7/11 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoossa asuvat ne, joilla ei ole varaa muuttaa Stadiin tai Kauniaisiin. Vantaalle jäävät sitten pummit ja luuserit.

Vierailija
8/11 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
9/11 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä haluaisin asua stadissa? Harvemmin siellä enää muutenkaan käyn.

t. espoolainen

Vierailija
10/11 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Espoo on hieno paikka asua ja elää. Itse katson joka aamu keittiön ikkunasta peuralauman kirmailua aamukahvia siemaillessani.

Minä katselen ikkunasta parkkipaikkaa ja vastapäistä kerrostaloa. Taitaa tämä edustaa Espoon tulevaisuutta enemmänkin.

Vierailija
11/11 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Espoo on hieno paikka asua ja elää. Itse katson joka aamu keittiön ikkunasta peuralauman kirmailua aamukahvia siemaillessani.

Minä katselen ikkunasta parkkipaikkaa ja vastapäistä kerrostaloa. Taitaa tämä edustaa Espoon tulevaisuutta enemmänkin.

Stadin tulevaisuus ei näytä kyllä yhtään paremmalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi