Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kerrostalokyttääjien arkipäivä

GoanMissitry
26.09.2020 |

vein aamulla suutren roskasäkin parvekkeelta joka valui tietty vanhoja marjoja ja punaiset jäljet tuli käytävään ja hissiin kuin verta olisi, sitten menin kotiin ja hain pesuvehkeet ja menin pyyhkimään jälkiä, mutta olipas joku näppärä ehtinyt hissiin ja soittanut siivoojan paikalle., ehdin siivota jäljet ja tulla roskikselta niin oli siivoojan auto jo oven edessä, kun kerrostalokyttääjä oli soittanut paniikissa heti siivoojan, ihme ettei poliisia ja ambulanssia, no siivooja sai varmaan extra tunteja tyhjästä käynnistä,

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi mulla oli joskus joku alakerran mummo joka aina koputti harjanvarrella päivisinkin vaikka pientä meteliä pidin tai kuuntelin musaa tai rukoilin ääneen, ja heippalappuja laitteli, sen lisäksi joka asunnossa missää oon pollut on tullut heippalappuja liiasta musan kuuntelusta ja kitaransoitosta, ihme ettei tässä uudessä asunnossa oo tullut vielä vaikka oon asunut jo 3 kk täällä!

Vierailija
2/3 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei aito kyttääjä soita siivoojalle. se soittaa isännöitsijälle ja valittaa sinusta. sitten se juoruilee naapureille, että sinä olet tappanut jonkun ja raahasit veristä säkkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin koska raahasin isoa jätesäkkiä ja siitä tuli punaista mehua lattialle jana ja vielä aamulla niin ihme jos ei poliisi ole tuolla alhaalla jo tutkimassa roskista. meen kattomaan!