Paul Walker kuollut - never heard
Kuulemma ollut jossain Dasr and furious -leffoissa. Kuollut auto-onnettomuudessa. Paljostako vetoa, että huumeet oli mukana kuvioissa.
Kommentit (13)
Jos oli noin never heard, niin mistä tuo huumearvelus kuitenkin kumpusi? Sulla ei taida olla poikalapsia kun et ole kuullut ko. leffoista : )
En mäkään ollut koskaan kuullutkaan enkä nähnyt ennen kuin tänään. Komealta näytti.
No meillä 12v. poikakin tiesi kuka hän oli....
En minäkään ole koskaan hänestä kuullut enkä nähnyt kuvia. Todella surullinen uutinen anyway....
Mä olen aina pitänyt Paul Walkerista. Tai no, sen ulkonäöstä.
Todella surullinen uutinen.
Huh, mä pelkäsin et oon ainut joka ei oo koskaan kuullut / nähnyt kyseistä miestä :) Mutta elokuvia nyt harvemminkin katselen, tuollaisista "miesten elokuvista" puhumattakaan ;)
Minä olin se joka teki sen toisen, missä oli iltalehden linkki. En vain nähnyt tätä, vaikka olikin tullut aiemmin. Sooriii!!
Sama, elokuvat tiedän, mutta en ole katsonut.
Kuka noita Hollywoodin hömppäelokuvia edes katselee?
FAST and furious -leffoissa. Oot ilmeisesti kattonut vääränlaisia elokuvia ku et mistään tiedä mitään. Ei ollut huumeet kyseessä - nopea auto ja ylinopeus. Paul ei ollut itse ajamassa vaan istui kyydissä. Olivat juuri tulossa hyväntekeväisyystapahtumasta.