Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksei minua rakasteta?
01.12.2013 |
Olen mies ja haluaisin rakkaaksi miehen. Why I am unloveable?
Kommentit (3)
Molemmat aikoinaan joo. Nettideiteillä ei oo koskaan ollut kemiaa sen toisen kanssa. Oon vähän liian vanha homobaareihin (vähän yli 40).
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos on jokin ominaisuus tai luonteenpiirre, jonka vuoksi olet vähemmän rakastettava, niin silloinhan sitä pitäisi kehittää paremmaksi.
Alue: Aihe vapaa
Nettideittailu, homobaarit? Onko ne jo koluttu läpikotaisin.