Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisille ei kelpaa keskimittainen penis. Miltä se tuntuu teistä miehistä?

Vierailija
25.09.2020 |

Pidetään keskustelu asiallisena.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä sen pitäis tuntua? Pääasia on että mälli lentää.

mies52v

Vierailija
2/27 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Eikö sinua häiritse, että me naiset olemme usein liian vaativia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole peniksellä väliä, koska en ole yhdyntäkeskeinen nainen. Meiltä on varmasti paljon, koska monet saa klitoriksesta vain. Suu- ja käsiseksi kunniaan!

Vierailija
4/27 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö, höpö...kyllä kelpaa...kaikki kullit kelpaa..terveisin himokas nainen

Vierailija
5/27 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei ole peniksellä väliä, koska en ole yhdyntäkeskeinen nainen. Meiltä on varmasti paljon, koska monet saa klitoriksesta vain. Suu- ja käsiseksi kunniaan!

Ei miehiä kiinnosta naisen nautinto, kuhan itse saavat, näkehän sen täällä miten kirjoitetaan peniksen kosketuksesta yksityiskohtaisesti, ja klitoriksen hyväily on vaan vittuilua...ja miehet ihmettelee miksi naiset pihtaavat!

Ou yeah järki äläs jätä.

Vierailija
6/27 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tietää, kun kukaan ei ole ylimittaisesta paksuudestani valittanut. Pituutta on se normi 15, eikä kukaan ole siitäkään kommentoinut. Olenko tavannut vain paksuuskeskeisiä naisia, noin 25?

Vierailija
7/27 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehiä kiinnosta naisen nautinto, kuhan itse saavat, näkehän sen täällä miten kirjoitetaan peniksen kosketuksesta yksityiskohtaisesti, ja klitoriksen hyväily on vaan vittuilua...ja miehet ihmettelee miksi naiset pihtaavat!

Ou yeah järki äläs jätä.

No ainakin itseä se miehenä kiinnostaa. Hyvä mieli siitä mulle ainakin tulee jos saan naiselle orgasmin kuusi kertaa. 😊 Monta kertaa naiseni on saanu orgasmin 3-4 kertaa vaikka itse en ole saanut kertaakaan. Mä olen vissiin outo mies, koska itseä kiinnostaa naisen nautinto?

Vierailija
8/27 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ou yeah järki äläs jätä.

No ainakin itseä se miehenä kiinnostaa. Hyvä mieli siitä mulle ainakin tulee jos saan naiselle orgasmin kuusi kertaa. 😊 Monta kertaa naiseni on saanu orgasmin 3-4 kertaa vaikka itse en ole saanut kertaakaan. Mä olen vissiin outo mies, koska itseä kiinnostaa naisen nautinto?

Oikein! Miehen mitta onkin tuo, ei se kullin koko!

Vierailija
9/27 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ou yeah järki äläs jätä.

Oikein! Miehen mitta onkin tuo, ei se kullin koko!

Itsellä ei ole millään mittapuulla kovin iso meisseli, mutta olen mä keinot keksinyt miten oman naiseni saan tyydytettyä. Eikä noihin orkkuihin tarvitse mitään apuvälineitäkään, eikä naistani ole ne edes kiinnostaneet.

Sanoo että niille ei ole enää tarvetta kun hänellä on minut. 👌

Vierailija
10/27 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minimunat taas täällä mölyää, et heidän mini on muka ok 😂

Vierailija
11/27 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva vaan kirjoitti:

Ettei vaan sulla olis leveä ku messuhalli? 🤣

Vierailija
12/27 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rouva vaan kirjoitti:

Ettei vaan sulla olis leveä ku messuhalli? 🤣

Ei tämä kaveri ole rouvaa nähnytkään, sama 15cm-jankkaaja taas.

Vierailija
13/27 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva vaan kirjoitti:

Katsos, osastollakin on herätty. Hyvää huomenta! Nyt sitten kuntouttavaan puuhasteluun ja pelailemaan vaikka lautapelejä. Me muut käännetään kylkeä ja kohta aloitellaan pitkää, nautinnollista seksihetkeä keskikokoisilla kaluillamme

Vierailija
14/27 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, nää on taas niitä ongelmia joihin en osaa samaistua. Mulla on tuollainen parjattu 15cm kalu. Tai no saa siihen reilun sentin lisää kun mittaa häpyluusta. Ympärysmittaa 13cm, eli ei erotu siitä harmaasta keskiarvomassasta mitenkään.

Aina on kelvannut, koskaan ei ole naurettu ja kertaakaan en ole harrastanut seksiä vain yhtä kertaa naisen kanssa. Kokemuksia parinkymmenen naisen kanssa.

Joten en ymmärrä aloittajan ongelmaa. Voisko olla että syy ei sittenkään ole siellä haarojen välissä?

Vierailija
15/27 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minimunat ei vaan tajuu...😀

Vierailija
16/27 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä keskimittainen eli 19.3 senttinen yleensä kelpaa.

Yli 20cm olis tietysti eniten jees...

Vierailija
17/27 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokeillut keskimittaista penistä, enkä siis tiedä miltä se tuntuu. Enkä aio kokeillakaan, koska olen hetero.

Vierailija
18/27 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Eikö sinua häiritse, että me naiset olemme usein liian vaativia?

Ei teidän mielipiteillänne ja kommenteillanne ole mitään merkitystä kun olemme teirä 2 kertaa vahvempia. Arpi aukeaa tai sattuu.

Vierailija
19/27 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian iso penis on näin naisen näkökulmasta vaivalloinen. Liian pitkä osuu pohjaan asti ja sattuu, ärsyttävää kun pitää varoa. Pienet ja keskimittaiset kunniaan.

Vierailija
20/27 |
26.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva vaan kirjoitti:

Ehei. Minimunat vaan joutuu valittaen toteamaan että emme voi 20-senttisisi muuttua. Tätä 13 senttistä vaan tarjotaan.

Olen onnellisessa parisuhteessa ollut jo27 vuotta. Ehkä jonain päivänä rouva pakkaa kamansa. Mikän ei kyllä viittaa siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi