Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras koiravakuutus?

Vierailija
25.09.2020 |

Missä olette vakuuttaneet koiranne, mitä se korvaa ja mikä on omavastuu?
Ollaan ottamassa koiranpentua alkuvuodesta ja vaikka koira ei ole saanut edes alkuaan vielä, vakuutusasiat mietityttävät jo nyt🙂

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

IF

Kaikki muu on paskaa.

Vierailija
2/5 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IF

Kaikki muu on paskaa.

Perustele nyt ihmeessä. Aika turha kommentti tällaisenaan. Mikä tekee IFistä parhaan ja muista paskoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ehdot lukee siellä vakuutusehdoissa.

Vierailija
4/5 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokemuksia Lähi Tapiolasta? Työkaveri vakuuttanut koiransa siellä todella kattavasti, maksaa siitä 840€ vuodessa ja on kuulemma hyvä.

Vierailija
5/5 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesti otin koirille ni "henkivakuutukset", hoitokuluja ei korvata. Laskin, että maksaisin kahden koiran laajoista vakuutuksista yhteensä n. 1000 e vuodessa, plus 30 % kuluista. Mikäli joutuisin käyttämään koko vakuutuskauden korvauksen, kuluja minulle tulisi vuodessa kaikkineensa 1800 e. Onhan se vähemmän, kuin iso leikkaus 4000 e, mutta otan riskin, ettei minun tarvitsisi vuosittain koiriani isosti hoidattaa. Rokotuksia, hampaiden puhdistamista vakuutukset hyvin epätodennäköisesti korvaisivat. Tällä olen nyt "säästänyt" ainakin 5000 e koirien elämän aikana.

Ymmärrän kyllä, että vakuutus otetaan varalta. Olen minä itsenikin vakuuttanut, enkä todellakaan toivo, että joskus pitäisi henkivakuutuksesta olla korvausta kenenkään vailla. Mutta, minulla on onneksi varaa ottaa riski koirien hoidon kanssa. Jos vahinko sattuu, maksan sitten omasta pussista vakuutuksista säästyneillä rahoilla.

Tässä yksi näkökulma asiaan. Toki vahingon sattuessa varmasti olet kiitollinen, että vakuutus on olemassa.

T. Ex-vakuutusneuvoja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän