Oletko ollut Tuurissa kyläkaupassa töissä / tunnetko jonkun joka on ollut ?
Suomi on täynnä ihmisiä, jotka haluavat julkisuuteen hinnalla millä hyvänsä ja kuvittelis että Tuurissa olis Vesan ympärillä pyörinyt henkilökuntaa, joka haluaa parempaan elintasoon pilvin pimein. Onhan siellä henkilökuntaakin paljon.
Tietääkö kukaan totuutta ? Onko Vesa korkannut monta kassaneitiä vai eikö Vesaan kosketa edes tikullakaan ?
Kommentit (10)
Vesa on niin naurunalainen ihminen näillä seuduilla, ettei se täältä sais ketään :)
[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 13:43"]
Vesa on niin naurunalainen ihminen näillä seuduilla, ettei se täältä sais ketään :)
[/quote]
mutta jos on naurunalainen, vois pitää varmana nakkina. Kun ei muita saa, ottais mut ? Vai meneekö samalla omakin maine ?
Kateushan tunnetusti naurattaa.
Kyllä mulle kelpais tuommonen peräkylännpoika. Sais kerrankin olla nainen.
Vitut tasa-arvosta, tykkään puunata ja hyysätä eikä mulla ole minkään sortin tervetta äijäillä.
Niin no joo, siellä paikalliset kyllä tietää sen kännisekoilut ym. joten on ihan ymmärrettävää että se ei rahoistaan huolimatta ole mikään unelma, ja onhan se jo tosi vanhakin.
Ihan työpaikka se on vaan niille ihmisille. Onko tullut liian suppea kuva tv:stä? Kun siellä käyt ostoksilla, niin ihan normaalin kaupan tapaan kaikki toimii.
On ollut, ja on edelleen. Aiemmin kaupan puolella, nyt siirtynyt muihin tehtäviin siellä. On ollut jo toistakymmentä vuotta, ja viihtynyt hyvin. Sanonut myös, että työnantajana Keskinen on huomaavainen ja reilu.
Mun kanssa yksi tuttu sanoi, että ihan reilu pomo. Eihän tuo kauppaduuni mitään kutsumusta ole, mutta Keskinen ei missään tapauksessa ole huonoimmasta päästä työpaikkana sillä alalla.
Mitä tuohon Vesalle nauramiseen tulee, niin... Kyllä rikkaille miehille löytyy AINA naisia jonossa. Ihan sama, mikä kännisankari on, niin kivahan se on isoa taloa asua ja lopettaa raha-asioista murehtiminen. Sen kuin puunailee nurkkia ja tekee töitä kaupassa, jos sattuu huvittamaan.
Yksi tuttu oli aiemmin useita vuosia. Ei ollut ikinä edes nähnyt koko Vesaa... Joten käy ostoksilla kaupallaan vain näön vuoksi tv-sarjaa varten.
Outoa, ettei olisi nähnyt. Itse olen käynyt siellä kolmesti ja kahdella kerralla näin Vesan. Toisella kaupan aulassa ja toisella parkkipaikalla. Mies on käynyt kerran ja hänkin kuulemma näki Vesan. Ehkä meillä oli satumainen tuuri, kun on noin hyvin nähty, jos työntekijät ei vuosien aikana törmää lainkaan. Toisaalta sukulaistyttö kävi viikko sitten ja kysyin vitsinä, että näkikö Vesan. Ei kuulemma nähnyt.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 15:36"]
Yksi tuttu oli aiemmin useita vuosia. Ei ollut ikinä edes nähnyt koko Vesaa... Joten käy ostoksilla kaupallaan vain näön vuoksi tv-sarjaa varten.
[/quote]
Ei Vesa syö kuormasta siinä mielessä. Sillähän on ollut viime vuodet vaan niitä tummempia ulkomaalaisia naisia. En usko että Vesa on mikään syy kenellekään mennä Keskiselle töihin.