Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

älä mene kalliiseen Starbucksiin

Vierailija
30.11.2013 |

mieheni sanoi parikymppiselle tyttärelle. miksi tarttee mennä niin kalliseen kahvilaan? Tytär sanoi ettei se niin kallis ole, fiilis hyvä siellä Harmittaa tyhmä isä, joka muuten on hyvä isä. iah tylsä oloo mullakin, kun mies pilaa tunnelman. Enpä anna sille!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 22, enkä itsekään aio mennä sinne. :D Hyvää kahvia saa keitettyä kotonakin.

Vierailija
2/6 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en siltikään aina ymmärrä suomalaisten "en varmasti mene kahvilaan juomaan 2 euron kahvia vaan säästän ja juon aina kotona!" -ajattelutapaa. Kyllä, itsekin juon useasti kahvin kotona. Mutta ei ole myöskään mitään ongelmaa joskus tavata se ystävä jossain kahvilassa ja juoda se kahvi siellä. Käykää ulkona! Älkää aina jääkö sinne kotiin sisälle ryystämään kahvia, vaan nauttikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 10:28"]

Olen 22, enkä itsekään aio mennä sinne. :D Hyvää kahvia saa keitettyä kotonakin.

[/quote]Eihän Starbuckista edes saa kahvia vaan jotain latteja ja expressoja

Vierailija
4/6 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 10:43"]

[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 10:28"]

[/quote]Eihän Starbuckista edes saa kahvia vaan jotain latteja ja expressoja

[/quote]

No minulle kyllä ainoa oikea kahvi on espresso tai cappuccino, kahvikoneella tehtynä. Mitään suodatinmoskaa en edes suostuisi juomaan, en kotona enkä varsinkaan kahvilassa. Asun ulkomailla eikä täällä edes kahviloista saa Suomessa tyypillistä luokatonta suodatinkahvia. Starbuckissa ei silti käy, meillä on paljon parempiakin kahviloita.

Vierailija
5/6 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä saan kunnon kahvikoneella tehtyä erikoiskahvit mutta kyllä kyseisen paikan kahvit on hyviä ja siksi edullisia. En halua maksaa moskasta.

Vierailija
6/6 |
30.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä saan kunnon kahvikoneella tehtyä erikoiskahvit mutta kyllä kyseisen paikan kahvit on hyviä ja siksi edullisia. En halua maksaa moskasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan