Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lihan syöminen aiheuttaa diabetestä?

Vierailija
29.11.2013 |

Nyt sitten odotellaan karppaajien vastaiskua...

http://www.iltalehti.fi/terveys/2013112917775831_tr.shtml

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vastaisku : eipäs aiheuta, vaan sokerin ja viljan syöminen. :)

Vierailija
2/4 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttu on sitäpaitsi vääristelty: Jos syö paljon lihaa ja kasviksia, ruokavalio ei ole hapan. Jos syö lihaa, viljaa ja sokeria, se on hapan. Lihayksin on syytön , kasvisten vähyys syyllinen. Kasvisten vähyys taas johtuu viljojen suosimisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko tuohon. Syy on jossain lihaproteiinien ja liikojen turhien hiilareiden yhdistelmässä.

Ainakin ihan omaan empiiriseen tutkimukseen perustuen täällä kotona - miehellä 2 db jonka lääkkeet puolitettiin 4kk sen jälkeen kun oli aloittanut hyväkarppauksen - ei siis edes mitään tiukkaa kuuria edes. Tosiaan lisättiin paljon kypsennettäviä kasviksia ruokavalioon (niitä toki ollut ennenkin) ja vähennettiin valkoista viljaa ja sokeria ruokavaliosta. Perunaa ja riisiä syödään kerran pari kuukaudessa, täysjyväpastaa joskus.

Hyvin on ukko voinut, verenpainelääkityskin saatiin lopetettua samoihin aikoihin joten elimistön kuormituksen keventäminen auttoi siihenkin:)

Vierailija
4/4 |
29.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis, en usko tippaakaan. Itse en syö lihaa, olen semi-vegetaristi, mutta en syö sokeria tai viljaakaan.