Pauli Hanhiniemi ei pitänyt Laura Närhen esityksestä
Tää on asia josta kukaan ei oo puhunu,se ei OIKEASTI tykänny ku Laura Närhi raiskas Paulille rakkaan biisin "Siipeen jos sain". Katsokaapa ruutu.fi:stä uudestaan Paulin reaktiot,kommentit ym. Se ei sanonut YHTÄKÄÄN positiivista kommenttia Närhen esityksestä ja halusi itse mennä vielä lopussa näyttämään Närhelle miten se kappale lauletaan. Hyvä biisi se on.
Kommentit (27)
Se oli ihan hirvee. Närhi muutenkin oli huonoin.
En kuullut ko biisiä, mutta olen ollut huomaavinani, että heidän välillään oli jännitettä.
Täysin eri mieltä. Lauran esitys oli upea ja Pauli oli otettu. Se olikin Lauralta koko ohjelman paras esitys.
Musta taas tuntui että niillä olisi jotain meneillään.
Ei saa sanoa "Närhen". Kieliopillisesti oikein on sanoa "Närhin", koska kyseessä on sukunimi, ei lintu.
Siipeni jos sain? Kyllä minäkin Närhelle siipeen antaisin, on se sen verran siisti tipu.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 22:32"]
Ei saa sanoa "Närhen". Kieliopillisesti oikein on sanoa "Närhin", koska kyseessä on sukunimi, ei lintu.
[/quote]
Olet väärässä.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 21:55"]
En kuullut ko biisiä, mutta olen ollut huomaavinani, että heidän välillään oli jännitettä.
[/quote]
Perusteluja, miten näkyi?
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 23:14"]
[/quote]
[/quote]
katseista päättelin, väistivät toistensa katsetta. Kiersivät toisensa kaukaa, kuin varoivat koskemasta toisiaan, mutta koskivat kyllä muihin. Tämä havainto vain yhden loppujakson kohdalla, yhdestä tietystä kohtauksesta.
Mun mielestä Hanhiniemi oli selvästi ihastunut Lauraan. Siipeen jos sain dueton spiikki vain varmisti luulojani :) Kukapa ei, Laura on söpö tyttö.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 23:18"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 23:14"]
[/quote]
[/quote]
katseista päättelin, väistivät toistensa katsetta. Kiersivät toisensa kaukaa, kuin varoivat koskemasta toisiaan, mutta koskivat kyllä muihin. Tämä havainto vain yhden loppujakson kohdalla, yhdestä tietystä kohtauksesta.
[/quote]
Miks ne toisiaan välttelis, jos välillä "jotain"?
Hanhiniemi tuijotti kännisenä (tai jonkun sortin huppelissa) Lauraa "ihastuneena".
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 22:39"]
[/quote]
Olet väärässä.
[/quote]
Kiva tietää, ja hienosti perusteltu.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 00:23"]
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 22:39"]
[/quote]
Olet väärässä.
[/quote]
Kiva tietää, ja hienosti perusteltu.
[/quote]
Kannattaa varmistaa Kotukselta:
"
Sukunimet
Sukunimet noudattavat appellatiivien tapaan astevaihtelua ja muuta sanavartalon vaihtelua. Niinpä taivutetaan Harakka : Harakan, Hyyppä : Hyypän, Kettu : Ketun, Käki : Käen, Ahti : Ahdin, Repo : Revon, Susi : Suden, Rinne : Rinteen, Kauris : Kauriin.
Nimenhaltijan murretaustasta riippuen esimerkiksi Närhi voi taipua Närhen tai Närhin ja Teeri Teeren tai Teerin, kuten vastaavat appellatiivitkin. Jos nimenhaltijan taivutustapaa ei tunne, voi käyttää yleiskielisiä muotoja Närhen ja Teeren. "
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 22:02"]
Musta taas tuntui että niillä olisi jotain meneillään.
[/quote]
niin mustakin
Oootteko huomannu että Lauralla on patti naamassa?
Laura on sellainen nyhjäke, runotyttö, ja minä inhoan sitä ihmistyyppiä yli kaiken!
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 07:42"]Näinkö oli.
Onkohan nuo parit sovittu ennakkoon? Laulettiinko jokaisen kanssa yhdessä sarjan aikana? Kuka tarkistaisi.
[/quote]
Mietin itse ihan samaa, olikohan kaikki lauluparit sovittuja? Ärsytti kun kaikki mua yllättyivät aina laulajan kertoessa minkä laulun aikoo laulaa. Tasan varmaan kaikki tiesivät mitä kukakin laulaa. Miten muka ne insertitkin olisi saatu kuvattua.
Höpohöpö, ihan kivasti se Laura lauloi, ei yhtään sen huonompi kuin muittenkaan versiot. Outo kommentti. Jos olis ollut niin paska Paulin mielestä kuin väität niin eihän se nyt vaikee olis ollu hymyillä maireesti ja sanoa "Ihana" ja halata pikaisesti. Kyllä musta Pauli vaikutti aidosti ihastuneelta.
Ps. Pauli oli kyllä niin ihana!