Ketopinor kokemuksia?
Moi!
Olen 14v minulle määrättiin tuo lääke nukkumiseen mutta kun aloin lukee netistä että se on psyykosilääke ja sitä ei voi ottaa alle 18-vuotiaat ja jne niin nyt pelottaa että pitäiskö ottaa vai ei.
Kommentit (14)
Pienillä annostuksilla mitään suurimpia tuhoja tuskin tulee.
Kyseistä lääkettä ei ole testattu kuin jonkun 8 viikon jaksolla. Sillä on pahoja vieroitusoireita (harhat, sekavuus) ja itse lääkekin voi niitä aiheuttaa-toki riippuu annoksesta ja käyttöajasta, mutta mielestäni on kyseenalaista käyttää pelkkänä unilääkkeenä.
Jos lääkäri on kirjoittanut reseptin hän on arvioinut että voit käyttää unihäiriöön pientä annosta.
Minulla lääke on toiminut hyvin unihäiriöön. Kaksi 25mg tbl noin puoli tuntia- tunti ennen sänkyyn menoa on riittänyt.
Ei ole tuonut liikakiloja ja olen laihtunut sinä aikana minkä olen ketipinoria käyttänyt.
Sitä tungetaan nykyisin joka vaivaan. Hirvee tökötti, musta on edesvastuutonta kirjottaa ketipinor-resepti 14-vuotiaalle.
Jos juttelisit vielä lääkärin kanssa vaihtoehdoista?
Mä sain myös unettomuuteen. On toiminut tosi hyvin, mutta otan 2 yönä viikossa, koska en halua tulla riippuvaiseksi mistään. Tosin lääkäri sanoi ettei tästä pitäisi tulla riippuvaisuutta kuten unilääkkeistä helposti tulee.
Syötetään jo pennuille lääkekierteen aloitukseen
mikset nuku itse
sinä itse olet omasi kehon parantaja
lopeta ne lääkkeet ja jos tarviit jotakin ota melatoniinia
14 v.? Siis aivan järkkyä, mitä vanhempasi ovat tästä mieltä?
Ketipinor on alunperin psykoosilääke. Päättele siitä mistä on kyse.
onko elämässäsi tapahtunut jotakin traagista lähiaikoina esim koulussa ibrahm työntynyt peräaukkoosi välitunnilla vessassa ja abdullah kuvasi kaiken? tai jotakin lievempää esim onni sanoi sulle että olet tyhmä tms?
Vierailija kirjoitti:
Jos lääkäri on kirjoittanut reseptin hän on arvioinut että voit käyttää unihäiriöön pientä annosta.
Minulla lääke on toiminut hyvin unihäiriöön. Kaksi 25mg tbl noin puoli tuntia- tunti ennen sänkyyn menoa on riittänyt.
Ei ole tuonut liikakiloja ja olen laihtunut sinä aikana minkä olen ketipinoria käyttänyt.
Samoin. Sama annos ja laihduin ja unta riittää 👍
Se on Ketipinor.