Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naiseni kysyy muutaman päivn tauon jälkeen seksistä:

en aina ymmärrä
24.09.2020 |

haluatko sä sitä/ tai haluatko että mä teen.... Näin myös kun olemme olleet riidoissa ja menty muutama pari päivää mököttäen tai ilman lähellä oloa. Mitä nainen haluaa tällä kyselytyylillä näyttää? Sitäkö että hän ei todellakaan halua mutta haluaa pitää suhteemme jotenki kasassa / minun takia tekee etten savua. Sanoin että lopeta tuo kysely etkö todellaan tiedä että mies haluaa kysymättä. Epävarmakaan vastauksestani hänen ei tarvitse olla. Onko tässä seksi valtaa vai miten tulkita?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kysyn noin jos en itse haluaisi jostain syystä, mutta haluan kuitenkin tyydyttää kumppanini, koska saan siitä toisen nautinnosta henkistä tyydytystä. Vaihtoehto olisi sitten olla kokonaan ilman ties kuinka pitkään. Seksi kuitenkin pitää parisuhteessa läheisyyttä yllä. Ihan hyvin voin tyydyttää miehen, vaikka en itse olisikaan ihan kiimassa juuri sillä hetkellä.

Vierailija
2/7 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kysyn noin jos en itse haluaisi jostain syystä, mutta haluan kuitenkin tyydyttää kumppanini, koska saan siitä toisen nautinnosta henkistä tyydytystä. Vaihtoehto olisi sitten olla kokonaan ilman ties kuinka pitkään. Seksi kuitenkin pitää parisuhteessa läheisyyttä yllä. Ihan hyvin voin tyydyttää miehen, vaikka en itse olisikaan ihan kiimassa juuri sillä hetkellä.

Kuulostaa aika masentavalta.

"Hei, tässäkään kuussa ei nyt sattunut haluttamaan, mutta jos nyt sinusta tuntuu, voin nopeasti veivata sulta mällit paperiin".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika töykeä ap. Ei osaa keskustella.

Vierailija
4/7 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa aika masentavalta.

"Hei, tässäkään kuussa ei nyt sattunut haluttamaan, mutta jos nyt sinusta tuntuu, voin nopeasti veivata sulta mällit paperiin".

No jos sinulla on tuollaista, ei voi mitään. Tuolla jota kommentoit, ei ole.

Vierailija
5/7 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minulla on epävarma olo omasta haluttavuudesta tai omasta paikastani miehen elämässä teen tuota. Tarjoan ns. Palveluita miehelleni ja pidän tyytyväisenä laittamatta itseäni likoon samalla ettei sattuisi. Enkä edes tätä asiaa ole tiedostaen tehnyt vaan se on ollut sellainen ns. Selviytymis tapa.

Vierailija
6/7 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun minulla on epävarma olo omasta haluttavuudesta tai omasta paikastani miehen elämässä teen tuota. Tarjoan ns. Palveluita miehelleni ja pidän tyytyväisenä laittamatta itseäni likoon samalla ettei sattuisi. Enkä edes tätä asiaa ole tiedostaen tehnyt vaan se on ollut sellainen ns. Selviytymis tapa.

Tämä on jotenkin tyypillistä naisille. Ei uskalleta laittaa itseään likoon. Tuossa vaan välittää miehelle sen fiiliksen, että et itse halua häntä, mutta velvollisuudesta tarjoat. 

Vierailija
7/7 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla voi olla myös täysin väärä tulkintapa. Paska itsetunto niin olet varma, että nainen kysyy haluatko sinä kun itse ei ainakaan halua tietenkään... Tai ehkä, ehkä se nainen juuri haluaa sopia ja mikäs sen kivempi tapa sopia mökötykset kuin seksillä. Hän siis ainakin haluaa. Kysyy haluatko sinä koska olette juuri riidelleet ja mököttäneet päiväkausia, joten ei uskalla noin vain käydä kasseihin kiinni. Hyvin voisi olla, ettet haluaisi sitä riitelyn päälle, joten varmistaa haluatko sinä(KIN)

-nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi