Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoo että muutama kilo sinne tänne ei vaikuta siihen miten viehättävänä minua pitää, mutta...

Vierailija
24.09.2020 |

Käytännössä olen huomannut että aina kun olen laihimnillani, n. 50-kiloinen, tulee kehuja ja seksialoitteita paljon enemmän ja spontaanisti kun näkee vartaloni. Muutama kilo painavampana ei tule, ainakaan selvästi vartaloni näkemisen innoittamana. Kaikki kilot kertyvät minulla aina mahaan, joten jos on yhtään ylimääräistä vartalo on omena ja maha pullottaa. Laihimnillani taas vyötärö-lantio - suhde erottuu hyvinkin.

Olen siis päätellyt että mikäli haluan omalta osaltani toimia sen eteen että suhteessa on seksielämää pidemmän päälle, minun on pysyttävä n. 50-kiloisena.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan myös olla että tuossa painossa itsetuntosi on parempi kuin hieman painavampana. Itseluottamus on seksikästä

Vierailija
2/13 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan myös olla että tuossa painossa itsetuntosi on parempi kuin hieman painavampana. Itseluottamus on seksikästä

Voi olla, mutta itseluottamukseni on laihempanakin hyvin heikko. En esimerkiksi siksi pysty itse tekemään alotteita lainkaan. Rintani ovat myöskin olemattomat ja takapuoli lattana. Mutta näköjään pelkkä lantion kaaren olemassaolo riittää seksin saamiseen. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ukkosi? Mahakas, kalju kiiltää, ruma iso nokka, haiseva lurppavehje, pallit roikkuu nilkoissa, verenpaineet tapissa, kolesteroli kauhulukemissa ja sekö on sen arvoista?

Vierailija
4/13 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ukkosi? Mahakas, kalju kiiltää, ruma iso nokka, haiseva lurppavehje, pallit roikkuu nilkoissa, verenpaineet tapissa, kolesteroli kauhulukemissa ja sekö on sen arvoista?

Mies on paremman näköinen kuin minä. Ap

Vierailija
5/13 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se seksistinen mies. Ota joku normaali joka ei pintaliidä. 

Vierailija
6/13 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pituutta sulla? 155 maksimissaan?

Taidat olla laiha läski.

Ikä?

Olen itse 171cm ja vielä 30 vuotiaana painoin vain 52 kg ja se oli aivan liian vähän.

Aloitettuani kuntosalin 7 vuotta sitten sain 10 kg lisää ja nyt näyttää hyvältä.

Vierailija
7/13 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, mutta itseluottamukseni on laihempanakin hyvin heikko. En esimerkiksi siksi pysty itse tekemään alotteita lainkaan. Rintani ovat myöskin olemattomat ja takapuoli lattana. Mutta näköjään pelkkä lantion kaaren olemassaolo riittää seksin saamiseen. Ap

Vastaukset ketjussa ovat taas sitä kuraa, mitä tältä palstalta saattaa odottaakin.

Olisiko mahdollista, että ne havaintosi mieheltäsi saamasta huomiosta ovat tuon heikon itseluottamuksesi värittämiä? Jos itse ajattelet, että et ole haluttava varsinkaan silloin kun olet vähän paksummassa kunnossa, niin ehkä et vain huomaa niitä samoja kehuja ja seksialoitteita, jotka huomaan laihempana. Tähän voi toki liittyä myös oman käyttäytymisesi muutokset; jos silminnähden häpeilet itseäsi ja tunnet olosi epämukavaksi, niin ehkä miehesi ei halua aiheuttaa vielä lisää ahdistusta puhumalla vartalostasi - edes siitä miten kivalta se hänestä näyttää - tai ehdottelemalla seksiä.

Oli miten oli, paras lähtökohta hyvälle seksielämälle on se, että molemmat arvostavat sekä itseään että toista sellaisena kuin ovat.

Vierailija
8/13 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja pituutta sulla? 155 maksimissaan?

Taidat olla laiha läski.

Ikä?

Olen itse 171cm ja vielä 30 vuotiaana painoin vain 52 kg ja se oli aivan liian vähän.

Aloitettuani kuntosalin 7 vuotta sitten sain 10 kg lisää ja nyt näyttää hyvältä.

En ole laihaläski. Miksi luulet niin? Silti kaikki ylimääräinen kertyy aina mahaan ja tekee vartalosta epäviehättävän, etenkin kun rinnatkin kokoa A. Ikä on 41. Ap

Vierailija
9/13 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/13 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/13 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, riippu rinnat on tosiaan, sellaset moskiitto tissit ja pömppömaha. Mies on tosi ihana muuten ja rakastava ja esimiesasemassa. Itse olen tälläinen geneerinen polkkatukka tampio. Ap 

Vierailija
12/13 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen ei ollut Ap.

Ap

Vierailija
13/13 |
25.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miten ihminen hyväksyy itse itsensä, on kaikista tärkeintä. Ja se kuka ei pysty hyväksymään minua tälläisenä kun olen, niin ei hänen tarvitsekkaan. Ja jos naisen elämässä ei ole mitään muuta "harmia" kuin se että painaa muutaman kilon enemmän, niin toivottavasti sitä pahempaa ei ole tulossakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme