Kokeneille naisille kysymys!
Olen teini-ikäinen nuorimies ja vasta aloittanut yhdynnät. En halua aloittaa keskustelua peniksen koosta ja onko sillä jotain merkitystä!!!
Vaan olen monessa yhteydessä lukenut, että tärkeintä ei ole koko vaan miten sitä käyttää. Olen aika hämilläni tästä että miten??? Voisitteko nyt arvon kokeneemmat naiset kertoa miten sitä sitten oikein pitää käyttää jotta nainen saisi mahdollisimman paljon tyydytystä ja nautintoa.
Kommentit (11)
No ensin pitää antaa muuta naiselle tietysti: herkistelet hellästi koko vulvaa (=kokoalapää) klitorista, ja sitten kun on oikeasti kunnolla märkä hiukan sormia sisään, erittäin hellästi ja hyvällä rytmillä klitorista mieluiten parillakin sormellaa eikä vain yhdestä paikasta vaan koko aluetta. Sitten voi jo tyttö pian halutakin täytettä..ja silloinkin se on työnneltävä niin, että se koko vulva ja myös klitoris saa sitä painetta. Sekun on se klitoris sinun terskasi vastakohta. Se pitäs aina muistaa! Ja jos tuntuu ettet voi pidätellä, anna kädellä ensin koko hoito, ei siinä kauan menekkän yleensä. Ikinä älä jätä tyttöäsi ilman, ei jälkeen eikä ennen.
Mä tykkään sellaisesta peniksen käytöstä, että ensinnäkin se lykätään työntö kerrallaan vähän syvemmälle ja kiva jos ei ole liian pitkä ettei osu kohdunkaulaan. Myös välillä nopeampaa ja välillä tosi hitaasti. Erityistä nautintoa saan jos mies ottaa peniksensä kokoaan välillä pois ja työntää sen takasin vain sen terskan verran ja siinä vaginan suulla nylpyttää sitä ja sit yhtäkkiä työntää loppuun saakka ja muutaman kerran työntelee loppuun saakka....ottaa taas kokonaan pois ja taas vähän siinä suulla antaa käydä sen ja sisään vain sen terskan eli peniksen pään verran. Vähän niin ku nylpytystä. Pienelläkin peniksellä saa ihania tunteita aikaan. G-pistettä en ole itseltäni löytäny. Ai niin ja sitten lähis asennossa niin, että mies on suhteessa ylempänä ja penis sisään mennessään koskettaa myös klitorista joka alkaa siinä häpykummun kohdalla vaikka klitoris onkin luultua isompi niin se herkin kohta ainakin minulla on siinä ihan häpyluun kohdalla. Koosta sen verran etten ole tuntenut suuria eroja ELLEI sitten ole ollut joku ihan mikropenis ja vain yhden tällaisen kokenut. Ja mitä isoon tulee niin naisen vagina kyllä venyy eikä se jättikyrpäkään tunnu niin ihmeelliseltä kuin vain sen aikaa kun sen mies työntelee sisään. Joustava on siis naisen vagina.
Kyllä kullin pitää olla yli 20cm.
Muuten et pysty tyydyttämään naistasi
Jos on pieni, niin ihan sama miten panee.
Surkeaa räpeltämistä joka tapauksessa.
Ei jatkoon!
Monesti etenkin nuoret junnut tuntuuvat kuvittelevan, että kun se on sisällä, niin sitten pitää paukuttaa kuin sarjatuliase. Itse ainakin tykkään ihan aluksi sellaisista pitkistä ja hitaammista työnnöistä. Tahti voi nopeutua pikkuhiljaa seksin edetessä. Sitten kun olen tulossa tykkään että tahti voi olla hyvinkin nopea, mutta silloin kyllä aina pyydän ihan ääneen miestä kiihdyttämään. Monesti kun mies on liian nopea tai raju, yritän pitää miestä vähän kauempana laittamalla esim. kädet eteen hidastamaan. Jos taas olen hulluna himosta, niin puristan miehen pakaroita ja yritän saada hänet mahdollisimman lähelle. Eli opettele lukemaan kumppanisi kehonkieltä. Työntääkö hän sinua pois vai vetääkö lähemmäs? Jos kumppanisi esittää toiveen, niin todella kuuntele häntä, sillä seksissä kynnys kommentoida on aika korkea. Siispä jos kumppani pyytää jotain, niin sitä kannattaa oikeasti kuunnella. Ja muista, että jos kumppanisi kiihkossa sanoo jotain tyyliin "just noin", niin se tarkoittaa sitä, että juuri se mitä teet sillä hetkellä on todella hyvä. Jatka juuri sitä mitä teet äläkä muuta tahtia. Joskus menneisyydessä joku kundi otti sen ilmeisesti pyyntönä aloittaa ihan hillitön paukutus ja jos olinkin lähellä orgasmia, niin se kyllä katosi sen sileän tien.
Vierailija kirjoitti:
Jos on pieni, niin ihan sama miten panee.
Surkeaa räpeltämistä joka tapauksessa.Ei jatkoon!
No eihän se panemine ole se ratkasevin, paitsi sille miehelle. Älkää aina vaan levitelkö väärää tietoa nuorisolle. Ei se rynkytys tee tyttöä onnelliseksi ei lähestulkoonkaan kuin ihan harvoin.
Vierailija kirjoitti:
"Pitkiä, hitaita työntöjä"
Ai, jollain nysälläkö? Iso sen vehkeen pitää olla, että kunnollista seksiä voi harrastaa.
Hei sinä isoista kaluista tykkäävä!
Sun jutut on kiinnostavia. Missä päin sinä miehekkään mahtimelan kantaja mahdat asua? Olisi ihanaa nähdä ja tuntea tanassa oleva temmisi (joka siis todellakaan ei ole pieni, uuhh) sykkivänä edessäni ja huulillani.
Eikä sillä paikkakunnalla ole oikeasti väliä, voin matkustaakin. Enkä kerro vaimolleni mitään, tää on meidän juttu!
Rouva vaan kirjoitti:
Kyllä kullin pitää olla yli 20cm.
Muuten et pysty tyydyttämään naistasi
Ja miehenä voin sanoa että kyllä tuollaista on vaan niin mukava ottaa edestä ja takaa. Ihailen. Onko sulla sähköpostiosoitetta, vois olla kiva vähän vertailla kun itsellä on kanssa tuollainen pitkä ja paksu. Sä niiiin tykkäisit.
Sanoinko että vertailla vähän? Hehheh, en tietty sitä tarkoittanut. Vois vertailla paljon kun on mitä verrata. ;)
Joku mitä kannattais opetella se on hyvän suuseksin antaminen, sekä just sormipeli. Elikkä kun nuolet niin samalla sormetat. Klitoris on aa ja oo. Vaatii huomiota.
Ei ole välii vaikka olisi orinkokonen kalu jos ei tajua että se on klitoris mitä tarttee palvoa.
Vierailija kirjoitti:
Joku mitä kannattais opetella se on hyvän suuseksin antaminen, sekä just sormipeli. Elikkä kun nuolet niin samalla sormetat. Klitoris on aa ja oo. Vaatii huomiota.
Ei ole välii vaikka olisi orinkokonen kalu jos ei tajua että se on klitoris mitä tarttee palvoa.
Hyvin kyllä kiteytetty! Muistakaa miehet tämä, ja uskokaa ennenkaikkea se myös.
Ei runnoa sillä naisen herkkiä paikkoja, etenkään alussa.
Elokuvien jynkytys ei tunnu välttämättä miltään.
Varovasti alkuun ja välillä kovempaa, välillä hiljempaa.