Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomi suomalaisille -ideologiasta...

Vierailija
20.07.2006 |

Tota kun hoetaan vähän väliä, niin mielellään kuulisin, että miten se on ajateltu. Siis halutaanko sillä sitä, että Suomessa olisi vain ja ainoastaan pelkkiä suomalaisia, vai ajetaanko takaa sitä, että ei olisi/tulisi mustia?

Entä lapset, joiden isä/äiti on eri maalainen?

Ja mitä, jos tällä " Suomi suomalaisille" -ajattelevalle sattuisi käymään niin, että vaikkapa kaveri/sukulainen tms. saisi lapsen jonkun muun maalaisen kanssa? Olisiko sitten sukset auttamattomasti ristissä?

Valaiskaa mua...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä niillä kai looginen ajattelu kovin pitkälle ole kehittynyt. Muukalaisvihamielisyys on vieraan pelkoa, näkeehän sen niistä dokumenteistkin, joita skineistä on tehty.

Vierailija
2/13 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuin selaamaan vaan irc-galleriaa, siellä osui silmään tollanen yhteisö. Niitä ihmisiä katsellessa tuli vaan mieleen, että suurin osa ihan " normaalin" näkösiä ihmisiä.

Mietinpä vaan... :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laput haluaa tällätä silmillensä ja eristäytyä uudeksi Albaniaksi, niin miksikäs ei. (Niin ja Albaniakin on siitä jo edennyt pitkälle, mitä se jokunen vuosi oli :-)

Vierailija
4/13 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaselta olisin halunnut kuulla jotain kommenttia... ;)

ap

Vierailija
5/13 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin....mitenkä on pitääkö suomen todellakin ottaa vastaan muita??? eipä tämä maa kykene hoitamaan edes omiansa. Vai johtuuko se siitä ettei haluta.... tiedä häntä.....mutta itse suvaitsisin tänne todellakin ne muun maalaiset joilla on todellinen hätä omassa maassaan mutta ei.....mitäs tänne lappaa niitä joilla omassa maassa on kaikkea mutta pakoon tytyy lähteä esim. sodan jaloista koska ollaan niin maitoja ettei siellä voida tehdä mitä kuuluisi tehdä...maataan puolustaa.

Täällä sitten sosiaalin luukulla norutaan ja saadaan kaikki.....ja se että nyt sanotte että se on vähemmistöä ...niin sanon että vierestä olen katsonut miten tässä maassa huijataan teidän kaikkien maksamia verorahoja sekä että miten sitten eräistä maista tulee miehiä jotka ovat sitä mieltä että kaikki vastakkainen sukupuoli on heidän omaisuuttaan ikään katsomatta....kuten 6 luokkalsaiset pikkutytöt.....argh että pistää vihaksi

Vierailija
6/13 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 6:n tavoin minuakin kismittää tänne tulevat sosiaaliturvan väärinkäyttäjät. Heitä tosin on suomalaisissakin liikaa, molemmille pitäisi jotakin tehdä...tiukemmat säädökset nyt ainakin pitäisi olla.

Vierailija
7/13 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis ok, että ulkomaalaisia tulee, jos siis tekevät töitä ja maksavat veroja? Ja siis kohdistuuko sun " viha" ulkomaalaisia kohtaan vaan joihinkin tiettyihin? ...ja eihän kai suinkaan kaikki ole sitä mieltä, että " kaikki naiset on vapaata riistaa" , saati että kaikki mitään pikkutyttöjä himoitsis...

Jäin vaan miettimään tätä, vissiin liian suppee elämä mulla... :D

ap

Vierailija
8/13 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onko siis ok, että ulkomaalaisia tulee, jos siis tekevät töitä ja maksavat veroja? Ja siis kohdistuuko sun " viha" ulkomaalaisia kohtaan vaan joihinkin tiettyihin? ...ja eihän kai suinkaan kaikki ole sitä mieltä, että " kaikki naiset on vapaata riistaa" , saati että kaikki mitään pikkutyttöjä himoitsis...

Jäin vaan miettimään tätä, vissiin liian suppee elämä mulla... :D

ap

Työtä tekevät ja veroja maksavat ulkomaalaiset ovat minun puolestani tervetulleita, jos ovat lainkuulisia.

Sosiaalipummeja ja rikollisia ei suomi kaipaa yhtään lisää!

7

Vierailija
9/13 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis onhan noita sosiaalipummeja suomalaisissakin vaikka ja kuin paljon? Tiedän monia, joiden " pitäisi" olla töissä, mutta ei vaan huvita mennä ja kaikin keinoin kierretään, että saisi työttömyyskorvauksia, asumistukia jne...

Vierailija
10/13 |
20.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi lukea viestit, ennenkuin kommentoi. Tässä aiempi viestini:

Vierailija:

Nro 6:n tavoin minuakin kismittää tänne tulevat sosiaaliturvan väärinkäyttäjät. Heitä tosin on suomalaisissakin liikaa, molemmille pitäisi jotakin tehdä...tiukemmat säädökset nyt ainakin pitäisi olla.

7

Vierailija
11/13 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 olin minä, ap :)

...ilmeisesti väsymys tekee jo tehtävänsä...

Kiitos kuitenkin vastauksista. Tämä oli kiva ketju, ei turhaa rähinää, niinkuin yleensä täällä ;)

Ehkä nyt ymmärrän vähän paremmin, vaikka edelleen tuo " Suomi suomalaisille" lausahdus kuulostaa niin rasistiselta, että huh...

Vierailija
12/13 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymys painaa minunkin silmääni...pakko kai antaa periksi pian.

Tuo " suomi suomalaisille" voi tarkoittaa niin eri ajatuksia. Äärimmäisessä päässä se on natsismia. Lievemmässä kai tällaista minun ajattelutyyliäni.

Harmi, kun olen ihan piipussa, tästä olisi mukava keskustella pidemmästikin. Tehdään aloitus uudestaan joku toinen kerta ? ;)

Hyvää yötä!

7

Vierailija
13/13 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät yöt ja kiitos asiallisesta keskustelusta, vaikkakin vähän eri linjoilla olen... :)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi