Mitkä ovat sinun top 5 netflix sarjaa?
Tässä on minun mieleeni parhaat:
1. Peaky blinders
2. Breaking Bad
3. Mindhunter
4. Stranger Things
5. Ratched
Kommentit (231)
Aika lailla samat kuin sinulla, mutta Peaky Blindersia en ole katsonut. Onko katsomisen arvoinen?
Vierailija kirjoitti:
Aika lailla samat kuin sinulla, mutta Peaky Blindersia en ole katsonut. Onko katsomisen arvoinen?
On!
Mindhunter, Narcos, Stranger Things (en ole viimeistä kautta nähnyt), Unbelievable (tämä oli tosi hyvä), Pablo Escobar El patron del mal.
Ironfist
Luke Cage
Daredevil
Cobra Kai
Friends
Vierailija kirjoitti:
Mindhunter, Narcos, Stranger Things (en ole viimeistä kautta nähnyt), Unbelievable (tämä oli tosi hyvä), Pablo Escobar El patron del mal.
Narcosin 2 ekaa kautta on kyllä erittäin hyviä.
Ei jaksa listailla. The order, Ratched ja Marianne.
Vierailija kirjoitti:
Ironfist
Luke Cage
Daredevil
Cobra Kai
Friends
Daredevil ja Punisher olivat hyviä, mutta muut marvelin sarjat olivat hirveää katsottavaa. Luke Cage varsinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ironfist
Luke Cage
Daredevil
Cobra Kai
Friends
Daredevil ja Punisher olivat hyviä, mutta muut marvelin sarjat olivat hirveää katsottavaa. Luke Cage varsinkin.
Punisher oli ykkönen! Luke Cagen loppu oli musta hyvä. Vähän erilainen kuin yleensä...
Black Mirror
Kalifaatti
Unorthodox
Quicksand
Unbelievable
Nää ei kaikki tosin taida olla Netflixin alkuperäissarjoa jos nimenomaan niitä tarkoitettiin. Aika vaikea valita vain 5, mutta mennään nyt näillä.
Peaky blinders on heittämällä paras sarja mitä netflix tarjoaa. Se ei vain ole kamalan tunnettu Suomessa. Ainakin tuntuu siltä, että harva on katsonut sitä. The crown on myös erittäin hyvä ja kaunis sarja.
Orphan Black
Rahapaja
bodyguard
Uraäidit
Hart of Dixie
Mä oon tosi huono katselemaan sarjoja, ja esim. aiemmissa viesteistä mainituista sarjoista en ole katsonut muuta kuin Frendit.
Ja oon huomannut muutenkin että tykkään vähän kevyemmistä sarjoista, joiden ei välttämättä tarvitse olla sellaisia, että tapahtuisi todellisuudessa.
You, Black Mirror, Anne With an E, Caliphate ja Unorthodox.
Vierailija kirjoitti:
Orphan Black
Rahapaja
bodyguard
Uraäidit
Hart of DixieMä oon tosi huono katselemaan sarjoja, ja esim. aiemmissa viesteistä mainituista sarjoista en ole katsonut muuta kuin Frendit.
Ja oon huomannut muutenkin että tykkään vähän kevyemmistä sarjoista, joiden ei välttämättä tarvitse olla sellaisia, että tapahtuisi todellisuudessa.
Rahapaja on hyvä. Kahden kauden jälkeen rupes tosin toistamaan itseään. Noita muita en ole katsonut, joten pitää laittaa harkintaan.
The Witcher
Black Lightning
Grace & Frankie
Altered Carbon - muuntohiili
Aggretsuko
Peaky Blinders
Sons of Anarchy
Homeland
IT Crowd
The Last Kingdom
Heivasin tosin Netflixin, ja katselen nyt onnellisena HBOta.
Vierailija kirjoitti:
En voi vastata, ku miul ei oo Netflixiä. Ostan sarjat mielummin fyysisessä muodossa, joko Bly-rayna tai sit DVD:llä. :) Jos haluun joskus, mut tosi harvoin, katsoo sarjaa, jota en oo ennen nähnyt, nii Internetistä näkee ilmaiseksi. >:) M25
Miksi ihmeessä haluat varastoida fyysisiä katselmuksia? Tuo on niin ysäriä.
Breaking Bad (paras ikinä!)
Sons of Anarchy (kunnon äijäilyä!)
Suits
The 100
Lucifer
The Crown
Breaking Bad
House of Cards
Elite
Gran Hotel
Jessica Jones
Legends of Tomorrow