Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erilaiset siisteysstandardit miehen kanssa

Vierailija
24.09.2020 |

Miehen mielestä kerran viikkoon imurointi riittää, itse olen sitä mieltä, että joka toinen päivä voisi hyvin imuroida isommat roskat pois. Mies murjottaa aina kun käsken sitä imuroimaan. Ei muka missään ole mitään likaa, vaikka hyvin näkee, että vaikka rappusissa on kissanhiekkaa.

Mies ei "viitsi" pestä keittiön työtasoja joka päivä vaan pyyhkii äkkiä sieltä missä on kokattu, vaikka sitä rasvaa lentää kyllä pannulta myös muualle kuin vain siihen hellalle.

Miten teillä on järjestetty tämä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä haluat siivota, niin siivoa hyvänen aika. Ei sinun tarvitse hysteerisyyttäsi tartuttaa muihin ja olettaa, että muut olisivat samanlaisia.

Roskiin ja murusiin ei kukaan kuole, ei edes vahingoitu. Lopeta siis nalkuttaminen. N46

Vierailija
2/7 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka hygieeninen olet seksissä ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinä haluat siivota, niin siivoa hyvänen aika. Ei sinun tarvitse hysteerisyyttäsi tartuttaa muihin ja olettaa, että muut olisivat samanlaisia.

Roskiin ja murusiin ei kukaan kuole, ei edes vahingoitu. Lopeta siis nalkuttaminen. N46

No mutta onhan se ärsyttävää, että toinen haluaa pitää paikat siisteinä ja toinen elää kuin sikalassa.

Vierailija
4/7 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassikko aihe. Olisiko jotain oma peräsiempää?- Aina joskus sinkkuna ihmettelen, että mistä te ilm. monet naiset löydätte ja kohtaatte näitä miehiänne, joiden kanssa olette vielä halukkaita ja valmiita asumaan saman katon allakin, vaikka ilm. montaa miestä ei viim. yhteen muuton jälkeen siivoaminen ja kodin ylläpito paljoa jaksa kiinnostaa. Onneksi sentään joitakin kiinnostaa, muuten sitä saattaisi pian pelätä että kuinka alas sitä itse taantuisin, jos minäkin vielä joskus saisinn tilaisuuden elää ja olla parisuhteessa. - Toistaiseksi en ole elänyt kumppanin kanssa ns. saman katon alla.  

Vierailija
5/7 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on tärkeää, että parisuhteessa molemmilla on suhteellisen samat siisteysstandardit. Tai sitten sen "siistimmän" pitää tehdä enemmän. Kysymys kuuluu, haluatko siivota itse enemmän? Jos mieheni käskisi minua imuroimaan joka toinen päivä (tai puolet tästä, koska tokihan hän itsekin siivoaa) niin saataisiin kyllä isoja riitoja aikaiseksi. En todellakaan halua tai näe järkeä imuroida 4 päivän välein, varsinkaan kun toinen olisi siivonnut kertaalleen siinä välissä. Me imuroidaan kerran viikossa, jos vaan ehditään ja se on ollut hyvä molemmille. Monia pienempiä siivousjuttuja tehdään vähän "kumpi kerkee, milloin kerkee" tyylillä ja varmasti jakautuvat sillä tavalla epätasaisesti, että toinen tekee jotain enemmän ja toinen jotain muuta. Mä olen se, joka järjestelee tavarat paikalleen, pyyhkii pölyjä ja pyykkää. Mies on se, joka vie enemmän roskia ja pyyhkii keittiön tasoja. Nämä menee vähän sen mukaan, kumpaa rupeaa ensin häiritsemään ja koska meitä häiritsee vähän eri asiat, niin tekemiset tasapainottuu sillä, eikä tarvitse kummankaan ruveta nalkuttamaan mistään. En valita miehelle siitä, kun pyykkikorit tursuaa yli, vaan pyykkään itse. Mies ei valita minulle, kun roskikset tursuaa yli vaan vie itse roskat. 

Minulla on ollut exä, jonka kanssa siisteysstandardit oli hyvinhyvin erilaiset ja se meni siihen, että hän ei siivonnut käytännössä ikinä, koska "eihän meillä ole ikinä likaista". Ei, kun minä olin jo siivonnut. Enkä siis todella ollut silloinkaan mikään siivousfriikki, hän vaan oli hirveä sottapytty. Jos parisuhteessa on noin eri standardit, niin ei ihme, että riidellään.

Vierailija
6/7 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klassikko aihe. Olisiko jotain oma peräsiempää?- Aina joskus sinkkuna ihmettelen, että mistä te ilm. monet naiset löydätte ja kohtaatte näitä miehiänne, joiden kanssa olette vielä halukkaita ja valmiita asumaan saman katon allakin, vaikka ilm. montaa miestä ei viim. yhteen muuton jälkeen siivoaminen ja kodin ylläpito paljoa jaksa kiinnostaa. Onneksi sentään joitakin kiinnostaa, muuten sitä saattaisi pian pelätä että kuinka alas sitä itse taantuisin, jos minäkin vielä joskus saisinn tilaisuuden elää ja olla parisuhteessa. - Toistaiseksi en ole elänyt kumppanin kanssa ns. saman katon alla.  

Tuskin on paljon miehiä, joita kodin ylläpito ei kiinnosta yhtään. Ne ovat sitten näitä uhriutuvien av-mammojen miehiä. Mutta yleensähän se tappelun aihe on se, että meille miehille se pölyhiukkanen jossain tuolin jalan vieressä ei kaada meidän koko maailmaa vaan sen voi imuroida pois sitten kun imuroidaan. Neuroottisen siivoushullun maailma puolestaan kaatuu siihen pölyhiukkaseen ja sitten aletaan tekemään marttyyrikuolemia.

Meilläkin imuroidaan kerran viikkoon kunnolla ja jos vaimo haluaa imuroida muuten niin siinäpä imuroi. Ei kuitenkaan sitten imuroi vaan kiukuttelee, että voitaisiin imuroida. Jos ei se kelpaa mitä on tehty niin saa tehdä itse. Aika äkkiä se valittaminen siihen kyllä loppuu.

Vierailija
7/7 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen perusteella naisissa on ääripäitä siisteyden suhteen. Yhdet on niitä joille pitää olla leikkaussali steriilin siistiä tai mailma kaatuu. Sitten on niitä sottapyttyjä joilla likaiset vaatteet lojuu pitkin lattioita ja roskia pitkin asuntoa. Ihan jo todennäköisyyden mukaan täytyy olla naisia tuolta väliltä. Sillain että on perussiistiä ja siivotaan tarpeen mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä