Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soulmate ts. sielunystävä

Vierailija
27.11.2013 |

Onko kenelläkään tällaista "todellista ystävää"? Mulla ollut viimeiset 10v todella hyvin läheinen miespuolinen ystävä jolle voin kertoa kaiken mahdollisen. Välilä tosi huono omatunto kun oma mies ei tiedä mutta kun tähän ei liity mitään seksuaalista niin omatunto ei kovasti soimaa..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kun tulee vähän ot-kysymys, mutta onko tuollaisessa ystävyydessä kyse siitä, ettei vain ole antanut itselleen (jompi kumpi osapuoli tai kumpikaan) lupaa tuntea seksuaalista vetovoimaa? Mitä mieltä?

Mietin vain, kun luulin ennen että haluan miehiltä myös ystävyyttä, kun olin nuorempi ja kokemattomampi, mutta nykyään huomaan, että aina on jos tykkään jostain miehestä niin mukana seksuaalista halua. Ja on yks mies, jonka olis huvä pysyä kaverina, jos jatkan tutustumista, mutta...onkohan se mahdollista.

Vierailija
2/4 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hyvä*

;) en oo virolainen

t. 2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kumpikin tuntee seksuaalista vetovoimaa toisiaan kohtaan mutta mitään ei ole tapahtunut. Eli puhutaan mutta thats it!

Vierailija
4/4 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep. Minullakin takana yli 10 vuoden "ystävyys" (lainausmerkeissä, koska myös ei-platonisia tunteita on puolin ja toisin) toisen miehen kanssa, olen itse naimisissa, hän seurustelee. Täytyy vaan olla erityisen varovainen, ettei homma riistäydy käsistä. Tiukan kaverillisella linjalla siis, lipsumista ei sallita. Romanttinen parisuhde olisi joka tapauksessa mahdottomuus, täysin erilaiset elämäntyylit meillä.

Kyllähän tämä tavallaan on raskasta, en olisi tällaista tietoisesti valinnut. Mutta en halua hänestä luopuakaan, yhtä hyvää ystävää tuskin koskaan enää löydän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme