Tuijottelevatko miehenne toisia naisia?
Tapasin kesällä ihanan miehen, jonka kanssa olemme nyt viettäneet tiiviisti aikaa ja aloimme hiljattain seurustella. Kaikki on muuten hyvin, mutta miehen toisiin naisiin kohdistuva tuijottelu/kuolaus häiritsee.
Miehen katselu ei ole mitään pientä harmitonta vilkuilua vaan jatkuvaa tuijottelua/perään katselua. Mies on varsin hyvännäköinen, ja monesti nämä tuijotuksen kohteena olevat naiset huomaavat miehen katseen ja alkavat katselemaan takaisin. Pari kertaa olen jopa huomannut naisten hymyilevän miehelleni. Minusta on erittäin kiusallista ja nöyryyttävää seurata sivusta tätä "flirttailua" miehen ja tämän naisen välillä. Näin käy esimerkiksi salilla usein.
Lisäksi monesti mies katsoo ohikulkevan naisen perään. Nämä naiset eivät kaikki edes ole mitenkään erityisen kauniita, vaan mies katselee lähinnä kaikkia nuoria, normaalinnäköisiä naisia.
Minulla on varsin hyvä itseluottamus ja olen itsekkin nätti ja hyvä kuntoinen, ja pieni vilkuilu/katselu ei minua häiritse vaan on mielestäni aivan normaalia, mutta mielestäni tämä miehen käytös alkaa mennä yli, varsinkin kun kyseessä on muuten todella sivistynyt ja jo kolmekymppinen mies.
Tämä asia pahoittaa mieleni ja olenkin alkanut miettiä, että mitä mies mahtaa baarissa kavereidensa kanssa käydessään harrastaa jos kehtaa flirttailla muiden naisten kanssa minun läsnäollessani. Mies ei myöskään ole kehunut minua juurikaan paitsi suhteemme ihan alkuaikoina.
Harrastavatko teidänkin miehenne tälläistä vai onko mieheni poikkeustapaus?
Kommentit (12)
Eipä pahemmin katsele. Minua kyllä häiritsisi tuollainen, en voisi seurustella häntäheikin kanssa, muiden naisten vilkuilu tai perään kuolaaminen väkisinkin tuo mieleen, että miehellä voi olla myös pieni kynnys pettämiseen.
Minusta tapailemasi miehen käytös on epäasiallista ja sivistymätöntä. Minusta tuollainen käytös on yleisesto noloa ja se minua häiritsisi miehen käytöksessä eniten.
Oma mieheni katselee naisia, kun sattuu joku "hyvä" näköpiiriin, mutta tekee sen niin hienovaraisesti, että sitä ei huomaa. Eivät naiset, enkä yleensä edes minä, vaikka olisin vieressä ja tiedän millaisiin naisiin hänen katseensa kiinnittyy. Mielestäni katsoa saa ja ajatella päässään mitä haluaa, mutta ei kuulu tapoihin tuoda sitä julki kaikille 10 metrin säteellä.
Nykyinen ei tuijottele.
Ex-aviomies kyllä tuijotteli ja joskus kommentoikin jonkun ulkonäköä "olipa se kaunis/hyvät tissit/kiva perse". En tuohon juurikaan reagoinut, katselin kuitenkin itsekin miesten peppuja vaikken hänelle kommentoinutkaan.
Mut sit ex alkoi tuomaan niitä naisia sänkyynkin; "olis kiva panna sitä vaaleeta muijaa takaapäin" jne. siinä samalla kun lämmitteli mua seksiin. Saikin tuollaisen jälkeen tehdä kyllä töitä lämmitellessään. Välillä kuumenin nollasta sataan parissa sekunnissa kun kuuntelin äijän fantasioita.
Nykyinen mies ei tuijottele naisia, ei ainakaan niin että huomaisin. Välillä vilasen mihin katse vaeltaa jos esim. ohitetaan joku hyvän näköinen nainen autolla, mut eipä tuon katse tiestä erkane. Se tuntuu kyllä hyvältä :)
Tietty mistä mä tiedän millainen vilkkusilmä se on kun on työkavereiden kanssa syömässä, mut eipähän ole vielä ainakaan näiden vuosien jälkeen kommentoinut muita kuin Tukiaista mulle.
En ole vielä asiasta puhunut miehen kanssa, meillä on mennyt muuten niin kivasti etten ole halunnut tästä asiasta keskustella, mutta otan sen kyllä ehdottomasti seuraavalla kerralla puheeksi kun mies alkaa taas tuijottelemaan.
Olen samaa mieltä, että katsoa saa mutta se pitäisi tehdä vaivihkaa niin etteivät muut huomaa. On mielestäni outoa, että mies on tältä osin todella sivistymätön, koska muuten mies on oikea unelma: kohtelias, koulutettu ja ottaa minut muuten huomioon, kokkailee, hieroo hartioita yms. Mitään ongelmaa ei ole niin kauan kuin emme ole julkisella paikalla.
Mies menee jotenkin aivan sekaisin katsoessaan näitä naisia, kerran kun huomasin tämän alkavan katsoa naista, aloin jutella miehen kanssa eikä tämä ollenkaan reagoinut mitenkään puheeseeni, tuijotti vaan naista kuin "transsissa". Todella outoa ja häiritsevää!
tämä oli siis ap.
"Minulla on varsin hyvä itseluottamus ja olen itsekkin nätti ja hyvä kuntoinen, ja pieni vilkuilu/katselu ei minua häiritse vaan on mielestäni aivan normaalia, mutta mielestäni tämä miehen käytös alkaa mennä yli, varsinkin kun kyseessä on muuten todella sivistynyt ja jo kolmekymppinen mies."
Nii et tuo pisti silmään. Mites ne liikemiehet ja poliitikot, eiks niidenkin täydy olla jollain lailla sivistyneitä? Se takaa sen, että naiset kellistyy. Ei sivistymätön moukka niinkään katsele naisia mutta "sivistyneet" katselee ja paneekin. Nyt sulle tulikin vasta hätä.
Hyvin todennäköisesti jos naisella useita miehiä. Kysymys oli osoitettu henkilölle jolla useita miehiä. " miehenne "
Kyllä minunkin mieheni katselee, naurattaa ihan kuinka hän yrittää sen minulta peittää :P mutta se ei ole ihan tuollaisessa mittakaavassa. Suuttuisin, jos hän tuijottelisi jonkun takapuolta kaupungilla ja minun jutut menee ohi sen takia.
Tuijottelen itsekin miehiä kaupungilla ollessa, se on ihan normaalia :) Mut voithan ottaa puheeksi tuon asian, että pitääkö keskustellessakin kiinnittää muihin huomiota? yleensä kun keskustellaan, niin huomio on kiinnittynyt siihen keskustelukumppaniin..
Minun mieheni lopetti sen häiritsevän (on ok katsoa kun en ole paikalla) tuijottamisen kun pari kertaa kysyin niiltä viattomilta naisilta, että kiinnostaisiko heitä kimppakiva. Ja en sitte kysynyt hiljaa tai vaivihkaa.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 13:21"]
Hyvin todennäköisesti jos naisella useita miehiä. Kysymys oli osoitettu henkilölle jolla useita miehiä. " miehenne "
[/quote]
Otsikon kysymys on selvästi osoitettu kaikille naisille joilla on mies, siitä riippumatta montako miestä heillä on. Monikkomuotoa miehistä voi käyttää, koska kysymys on osoitettu usealle naiselle, joilla on siis yhteensä useita miehiä.
"Miehenne" voi sanoa myös yhdestä miehestä. Esim. "Oliko miehenne kotona" on kieliopillisesti oikein ja viittaa yhteen mieheen. Sen sijaan "tuijottavatko" antaa olettaa miehiä olevan enemmän kuin yksi.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 14:20"]
Minun mieheni lopetti sen häiritsevän (on ok katsoa kun en ole paikalla) tuijottamisen kun pari kertaa kysyin niiltä viattomilta naisilta, että kiinnostaisiko heitä kimppakiva. Ja en sitte kysynyt hiljaa tai vaivihkaa.
[/quote]
Hahaa. Nerokasta! :D Päivän parhaat naurut.
[quote author="Vierailija" time="26.11.2013 klo 12:44"]
Sekin pointti kannattaa ottaa huomioon, että kun kerran miehesi noin avoimesti tuijottelee muiden naisten perään, niin todennäköisesti ei tee mitään muuta. Yleensähän ne petturit tekevät kaiken salassa.
[/quote]
Mä oon kyllä tehnyt tosielämässä ihan päinvastaisen huomion. Suvussani on ollut pari pettäjämiestä, ja molemmat tuijottelivat avoimesti vieraita naisia. En itse luottaisi sellaiseen ukkoon pätkääkään.
Mun mies katselee naisia, mutta ei tuijottele niitä. Joskus harvoin ehkä tuijottaakin, mutta silloin nainen on niin näyttävä, että mäkin tuijotan.
Mua häiritsisi myös, jos mieheni flirttailisi mun nähden muita naisia ja haluaisin sen loppuvan. Oletko puhunut tästä miehellesi? Sehän voi olla ihan luonteenomaista hänelle eikä tajua siinä olevan mitään pahaa.
Sekin pointti kannattaa ottaa huomioon, että kun kerran miehesi noin avoimesti tuijottelee muiden naisten perään, niin todennäköisesti ei tee mitään muuta. Yleensähän ne petturit tekevät kaiken salassa.