Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nonnii...7.-luokkalaiseni kertoi just, että

Vierailija
25.11.2013 |

Kaikilla hänen kavereillaan on 200 euron kengät ja saman hintainen takki, kun neuvoteltiin uuden talvitakin ja -kenkien hankinnasta.

Jospa nyt joku ihana mami laittaisi vähän vinkkiä johonkin kivoihin takkeihin ja kenkiin, jotka mahtuisivat hintahaarukkaan korkeintaan 150 euroa yhteensä ja joista tyttö vielä tykkäisi?

Itse haluaisi mennä ostamaan vielä, joten jotain rotia nyt sentään.

Itse kuljen alesta 25 eurolla ostamillani talvikengillä jo vissiin neljättä vuotta:)

T: pienituloiset

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain maalla varmaan noin. Mutta voisiko sitä udella niitä suosittuja merkkejä ja yrittää huutonetistä tai torista löytää käytettyä. Itse en kyllä tajua, miksi takki ei voisi olla H&M, Vila, Vero Moda, Only jne. Ja kengät jotkut Vagabondit. Vaikea uskoa, että kaikilla olisi joku ökymerkki. Tai ehkä aloitus oli Porvoosta.

Vierailija
2/16 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako HM:n takit? Sieltä  löytyy maihinnousutakki 40,- takki ja kengiksi talvitennarit 30,- (esim. Top-sport).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös teinit aina sano että "kaikilla muilla on" kun luokan kermaperseellä eli 1/31 luokasta on?

Vierailija
4/16 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stadiumin nettisivut, sieltä saat sekä kengät että takin.

Vierailija
5/16 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta merkkikamat -70% alesta jostain ulkomaiselta nettisivulta kuten Zoovillage, Yoox jne.

Vierailija
6/16 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Warp stadiumista kelpaa Espooteineille.

Vierailija
7/16 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuto.netin suhteen olisin aika varovainen. Siellä persaukiset kauppaa feikkejä ja vaatteita, jotka kuntonsa puolesta sopisivat parhaiten roskikseen, hyväkuntoisina ja aitoina. Toki löytöjäkin on joukossa.

Vierailija
8/16 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä meidän seiskaluokkalaisella vaan ole. Pari luokkakaveria moisissa releissä vaeltaa, mutta minen suostu. En vaikka ei niin pienituloisia olla.

Järkevät katseen kestävät vaatteet. Viittäkymppiä enempää ei saa kenkiin mennä. Likka löysikin kolmenkybän kengät ja sitten kysy, että saako säästyneen (?) rahan toisiin kenkiin, jos laittaa kybän itse. Suostuin. Ja mies puhdisteli päätä, että naiset shoppaa.

Tytär sai naapurin teinin viime talven takin (yhä näyttää olevan myynnissä ja kaikilla päällä, niitä karvahupputakkeja) kympillä, joten ostin sitten vaihtoehtotakin Hömpältä

alesta kahdella kympillä.

Ainiin, tuubihuivit, pipot, lapaset ollaan tehty itse, eikä ainakaan ole mulle tullut sanomaan, että noloa. Päinvastoin pitäis kavereillekin tuubeja tehdä joululahjaksi. :)

Vierailija
9/16 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stadiumia minäkin suosittelen. Ainakin täällä Stadiumin vaatteita pidetään ihan sosiaalisesti hyväksyttävinä. Stadiumissa on välillä kanta-asiakkaille tosi hyviä tarjouksiakin, joten nykyään meille tulee aika tavalla vaatetta sieltä. Nyt just on ollut takeista 50e alennus, siis mahdollisten muiden alennusten päälle. En tiedä onko enää voimassa. Jos kyseessä suht. pienijalkainen teini, niin monissa malleissa on lasten koot (37 tai 38 asti) huomattavasti aikusten mallia halvemmalla. Päällepäin en ainakaan itse huomannut eroa aikuisten ja lasten 37:n välillä (paitsi hinta), kun tyttärelleni ostimme kenkiä.

Vierailija
10/16 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carlingsissa on myös ok-hintaisia parkatakkeja.

Vierailija
11/16 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ihan yhtään epäile ettei ap:n viesti olisi totta (mitä tulee ykkösvastaajan provoepäilyyn). Nykyään lapset tuntuvat olevan tosi materialisteja (vanhemmilta opittua tietenkin), onhan siitä välillä juttuja mediassakin. Kaupungilla joskus katson että ihan ala-asteikäisillä näyttää olevan kalliimpia vaatteita (merkkivaatteita) kuin mitä itse käytän. Surullista.

Vierailija
12/16 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvahuppuparkatakit ovat jo out, osta vyötäröpituinen kevytuntsikka ja karvatennarit.

Vierailija
13/16 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pojalla on viidenkympin kengät ja satasen takki. Ne kengät ostin, mutta noin kallista takkia en olisi ostanut ellei poika ois itse osallistunut. Kenelläkään ei varmaan ole ton hintaisia vaatteita täällä päin. Asutaan omakotialueella, mutta ei millään hienostoseudulla.

Vierailija
14/16 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä hei joku vyötäröpituinen kevytuntsikka ei ihan riitä, kun tulee pakkaset! Vitsi mitä neuvoja. Mulla on itselleäni ollut käytössä koko syksyn kevytuntiskka ja nyt se alkaa olla jo nyt liian kylmä vaate. Että älä vaan sellasta osta talvea kohti!

Stadiumissa oli just alessa 59€ untuvaparka, jossa tosiaan oli se karvareunus. Suosittelen ostaamaan oikeasti lämpimän takin, eikä mitään Vero Modan riepua. Stadium on kyllä hyvä, jos etsii edullista.

Kengistä voi joutua kyllä maksamaan aika paljon, että saa kunnolliset, mutta Staduimista voi kyllä löytyä nekin. Veikkaan, että siellä maksaa n.80€ jotkut lämpimät ja oikeesti kivannäköiset kengät.

Vaikka oot pienituloinen, älä sorru ostamaan ihan huttua.

Vierailija
15/16 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä hei joku vyötäröpituinen kevytuntsikka ei ihan riitä, kun tulee pakkaset! Vitsi mitä neuvoja. Mulla on itselleäni ollut käytössä koko syksyn kevytuntiskka ja nyt se alkaa olla jo nyt liian kylmä vaate. Että älä vaan sellasta osta talvea kohti!

Stadiumissa oli just alessa 59€ untuvaparka, jossa tosiaan oli se karvareunus. Suosittelen ostaamaan oikeasti lämpimän takin, eikä mitään Vero Modan riepua. Stadium on kyllä hyvä, jos etsii edullista.

Kengistä voi joutua kyllä maksamaan aika paljon, että saa kunnolliset, mutta Staduimista voi kyllä löytyä nekin. Veikkaan, että siellä maksaa n.80€ jotkut lämpimät ja oikeesti kivannäköiset kengät.

Vaikka oot pienituloinen, älä sorru ostamaan ihan huttua.

Vierailija
16/16 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se parkatakki jää käyttämättä, ei siitä paljon iloa ole. Untsikka on nyt in tytöillä, ei voi mitään.