Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muunsukupuolinen, kumpaan vessaan menet jos ei ole mahdollisuutta unisex/invavessaan?

Vierailija
23.09.2020 |

Ja millä perustelet valintasi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä ne edes kusee, jos niillä ei ole sukupuolielimiä? Vai onko niillä?

Sukupuolielimestäkö se virtsa tulee, tämäpä olikin uutta.. Onko lähdeviitettä antaa?

Vierailija
2/11 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuulisin että on helpompi kusta kusikouruun jos on jonkinlainen penis.

Jos taas muunsukupuoliselta puuttuu penis niin silloin kannattaa

pissiä wc pyttyyn istualtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin tulee virtsa sukupuolielimen uloimmassa päässä

keskellä olevasta reijästä.

Vierailija
4/11 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn naistenvessassa koska oon ulkoisesti nainen. Enkä muutenkaa suutu et mua oletetaan naiseksi ku siltä näytänki eikä muut mun ajatuksia osaa lukea etten koe olevani se miltä näytän.

Vierailija
5/11 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urologi Tom Of Finland kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukupuolielimestäkö se virtsa tulee, tämäpä olikin uutta.. Onko lähdeviitettä antaa?

Siitin on sukupuolielin, mutta siinä on virtsaputki.

Emätin on sukupuolielin, mutta siinä ei ole virtsaputkea.

Eri

Vierailija
6/11 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urologi Tom Of Finland kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yläkoulussa sitten aikanaan kerrotaan sulle kaikki näistä jutuista :)

Vierailija
7/11 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä nyrkkisääntö on, jos haaroista roikkuu kulli ja kivespussit, niin sitten miesten vessaan, jos ei, niin sitten naisten vessaan. Ok?

Vierailija
8/11 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä tuntui oudolle olla samassa naistenvessassa miehen kanssa jolla munat pullotti sinisen mekon alta.

Toisaalta myös miehistä olisi tuntunut oudolta olla miestenvessassa mekkomiehen kanssa.

Ja minä hyväksyn heidät kyllä eli ei siitä kyse, mutta jotenkin se outous korostuu vessassa

Vierailija
9/11 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Invavessa on tarkoitettu liikuntaesteisille ja muunsukupuolisille? Saako muunsukupuoliset myös pysäköidä invapaikalle?

Vierailija
10/11 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn naistenvessassa koska oon ulkoisesti nainen. Enkä muutenkaa suutu et mua oletetaan naiseksi ku siltä näytänki eikä muut mun ajatuksia osaa lukea etten koe olevani se miltä näytän.

Mitä käsite ”nainen” ensisijaisesti sinulle tarkoittaa? Mistä syystä sinusta tehdään aina oletus, että olet nainen etkä muunsukupuolinen? Miltä tällä käsitteellä haluat ilmaista itsestäsi, jotain abstraktia tunnetilaasi, poliittista aatteellisuuttasi, ahdistusta naisiin liitettyjen odotusten suhteen, lapsuudentraumaa siitä että olit lapsena ns. poikatyttö? En ole koskaan ymmärtänyt, että ihminen jolla on aivan selkeä sukupuoli ei hyväksy sitä, että hänellä on selkeä sukupuoli. Kuulostaa yhtä harhaiselta kuin jos joku selittäisi, että vaikka täytän ihmislajin ulkoiset kriteerit, olen henkisesti ufo tai keijukainen ja täten kaiken eliökunnan luokitusjärjestelmän ulkopuolella. Ja en toki loukkaannu jos muut eivät tätä heti hoksaa, mutta selitän sen tohkeissani ihmisille aina tarpeen tullen saaden poliittisesti korrektia sympatiaa ja nähdyksi tulemisen kokemuksia, mistä olen aina jäänyt paitsi. Ihmiset ovat kyllä välillä tosi läpinäkyviä ja hauskinta on, että monet eivät tätä itse hoksaa.

Vierailija
11/11 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä se AP:lle kuuluu, vai haluaako hän tulla samaan koppiin?