Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS:n tapiosuominen-puolustelut??

Vierailija
25.11.2013 |

Mitä mieltä olet siitä, kun Helsingit Saomien toimittaja ja kolumnisti ovat puolustaneet Tapio Suomista, joka siis puhuu tunnetun urheilijanaisen tuherosta?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä puhutaan siis Anna-Stiina Nykäsen kirjoittamasta artikkelista sunnuntain 24.11.2013 Hesarissa. Lehti oli jostain syystä aamupäivälläksi nostanut jutun pääaiheekseen verkkosivullaan. Siis sellaiseksi kouluampumisen arvoiseksi.

En enää usko, että päätoimittaja Kaius Niemi tulee saamaan Hesaria edes siedettävään kuntoon. Nykyään verkkosivulta ei löydy kuin korkeintaan kaksi kiinnostavaa artikkelia, ei pelkoakaan, että se viiden raja tulisi vastaan. Ja Kaius Niemihän oli ihan pihalla Pressiklubissa, kun Nelosen Uuutisten lopettamisesta keskusteltiin. Hyvältä ulkomaantoimittajalta puuttuu johtajuutta.

Vierailija
2/15 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittaja annastiinan pojan sisarpuoli on tehnyt itsemurhan, joten toimittaja annasttina kuvitteli kai tekevänsä masentuneille jonkun palveluksen kirjoittaessaan tuon jutun. Minun käsitykseni mukaan teinitytöt riistävät henkensä just because of these dirty (old) men.

Eikä minun mielipiteestäni pidä loukkaantua, minulla on (ollut) masennusdiagnoosi. Minä saan sanoa, mitä tahdon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höllätkää nyt sitä pipoa vähän!!! Ei Kiira itsekään piittaa Suomisen höpinöistä, kun tyyppi ei selvästikään ole tasapainossa ja sillä läikkyy yli. Minusta kirjoitus oli hieno ja nimenomaan puolueeton, siinähän haastettiin lukijaa nimenomaan puntaroimaan asian molempia puolia. En tajua, etkö osaa lukea kun olet tehnyt niin kummallisen tulkinnan että artikkeli on joku puolustuspuhe.

Vierailija
4/15 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisi siinä minusta vähän naisnäkökulmaa nostaa esiin. En tiedä kuinka pystyisin itse suhtautumaan johonkin ihmiseen, johon joudun olemaan yhteydessä työn puolesta (Kiira vs Tapio), jos hän olisi kirjoittanut julkisesti tuherostani, vaikka taso olisikin alakoululaisen ja mies virallisesti hullu. Mielestäni en ole edes tiukkapipoinen. Mitä jos naisella on jokin kriisi meneillään ja saa sitten vielä lukea tällaisia itsestään netistä? Eikö itsekin mielenterveydeltään järkkyneen pitäisi ymmärtää, että myös naiset saattavat ahdistua?

Vierailija
5/15 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveydeltään järkkynyt ei ymmärrä tekemäänsä asiaa sopimattomaksi.

Vierailija
6/15 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Kiiran julkimona pitää varautua siihen, että nimittely ja kohtelu on hänelle kovempaa kuin muille. Sama homma koskee Suomista. Ei kannata ihmetellä jos tuhero-lausunnoista nousee kohu...

Vierailija
7/15 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitinkin että artikkelin kirjoittaja olisi voinut nostaa tätäkin puolta esiin. Toivottavasti hän on jotakuinkin terve.

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 15:21"]

[/quote]

Vierailija
8/15 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 15:28"]

Tarkoitinkin että artikkelin kirjoittaja olisi voinut nostaa tätäkin puolta esiin. Toivottavasti hän on jotakuinkin terve.

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 15:21"]

[/quote]

[/quote]

No sitähän se oli koko artikkeli!!!! Sinne oli moneen kohtaan sisäänrakennettuna tuo lähtökohta ja sanottiin ihan uloskin pariin kertaan. Lukekaa se juttu ennenkuin tulette tänne vaahtoamaan.

Vierailija
9/15 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä olisi ollut joku muu kuin urhelilutoimittaja asia ei olisi niin iso. Jollain tapaa voisi ajatella, että leikkaako mies oksaa, jolla itse istuu. Kyllä urheilutomittajan tulee käyttäytyä urheilijoita kohtaan kunnioittavasti. Itse en juurikaan laita painoarvoa mielenterveyskuntoutuja-roolille. Ihminen on vastuussa tekemisistään joka tapauksessa.

On hienoa, että hän on rohkeasti ottanut esille sairastumisensa. Muistutuksena vielä, masennus on hengenvaarallinentauti, josta voi parantua.

Vierailija
10/15 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä olisi ollut joku muu kuin urhelilutoimittaja asia ei olisi niin iso. Jollain tapaa voisi ajatella, että leikkaako mies oksaa, jolla itse istuu. Kyllä urheilutomittajan tulee käyttäytyä urheilijoita kohtaan kunnioittavasti. Itse en juurikaan laita painoarvoa mielenterveyskuntoutuja-roolille. Ihminen on vastuussa tekemisistään joka tapauksessa.

On hienoa, että hän on rohkeasti ottanut esille sairastumisensa. Muistutuksena vielä, masennus on hengenvaarallinentauti, josta voi parantua.

Vierailija
11/15 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 15:35"]

[/quote]

Ylen urheilutoimittajat ovat kavereita suurimman osan urheilijoiden kanssa. Nehän kutsuu niitä lempinimillä ja lohduttelee tv-ruudussa ja halailee. Onko sellaiset asialliset välit? Voiko olettaa, että toimittaja pystyy puolueettomaan journalismiin jos hänellä on jutun kohteen kanssa kaverisuhde?

Vierailija
12/15 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaas, kun lääkäri on sanonut tapiosuomiselle, että hän on työkuntoinen, niin silloin hän on. Hän ei voi silloin vedota sairauteen, koska on töissä eikä sairaslomalla.

Vierailija
13/15 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuossa koko twiittaamishulluudessa ole taustalla printtimedian ja Ylen kilpailu ja klikkauskamppailussa Yle on nyt Suomisen ansiosta koko ajan otsikoissa ja vei voiton mediakilpailussa. Tyhmät lehdet vielä itse tuhoavat itseään pitämällä asiaa esillä. Ylelle Suominen twiitteineen ja mielenterveysongelmineen on vain väline mediakilpailussa.

Vierailija
14/15 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja twiittauskilpailun voitto johtaa mihin? Monikin ihminen välttää urheilun katsomista vielä enemmän, koska tuo dirty old man on siellä usein. Edellisessä viestissä logiikka on taas tuota rakelliekki-osastoa.

Vierailija
15/15 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en ymmärrä miten te oikein luette sen artikkelin. Sehän oli hyvä kirjoitus, moniulotteinen ja toi kaikki näkökulmat asiasta esiin. Se vastasi moniin kysymyksiin just kuten hyvän jutun pitääkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi