Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko vuotanut koskaan verta seksin jälkeen (sormetus lähinnä)

Vierailija
25.11.2013 |

Minulle kävi eilen näin ja säikähdettiin molemmat miehen kanssa kun sormet olivat veriset. Tunsin kyllä pienen vihlaisun, että pääteltiin et ilmeisesti oli tullut limakalvoihin jokin pieni haava/nirhauma. Onko muille käynyt vastaavaa?

Paikat oli kyllä ihan märät suoraan sanottuna, että tuskin nyt kuivuudestakaan johtuu.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.11.2013 klo 13:13"]

Minulle kävi eilen näin ja säikähdettiin molemmat miehen kanssa kun sormet olivat veriset. Tunsin kyllä pienen vihlaisun, että pääteltiin et ilmeisesti oli tullut limakalvoihin jokin pieni haava/nirhauma. Onko muille käynyt vastaavaa?

Paikat oli kyllä ihan märät suoraan sanottuna, että tuskin nyt kuivuudestakaan johtuu.

[/quote]

Arvaappa miksi nykyisin viilaan kynnet... ;)

Etenkin 2 on kovin herkkä ja piukea pitkillä terävillä kynsillä käsiteltäväksi. Siis niin oma kuin naaraankin.

Vierailija
2/6 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kävin vähän googlailee ja todennäköisesti syy on tuo haava. Kammoan vaan jokseenkin verta niin näytti inhottavalta. Nyt saakin sit vähän aikaa olla nuo puuhat et kerkii paikat toipua. :) On se varsinaista extremeä välillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no joo eiköhän tuo ole ihan normaalia... :) kyllä multa on tullut verta useastikin varsinkin suht rajun seksin aikana ja kyse ei ole ollut kuivuudesta koska olen samalla ejakuloinut...

Vierailija
4/6 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo.. joskus silloin teininä kun sormetusta harrastettiin poikakaverin kanssa mutta mä en kyllä nykyään edes halua sormea sisälleni.. Ihan muualta hyväillessä ne paremmat fiilikset tulee :) Siirtykää suuseksiin...

Vierailija
5/6 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, huojentavaa että on muitakin. Jep, suuseksiä voidaan nyt kuitenkin harrastaa, vielä side housussa kun tuntuu pientä tiputtelua välillä tulevan. Mä en myöskään koskaan ole erityisemmin halunnut sormia sisääni, mutta mieheni kanssa alkanut tykkäämään siitäkin, kunnes nyt sit tuli tää... ei sormia enää kiitos. :) Tai sit niissä ei saa olla kynsiä ollenkaan. :D

-ap

Vierailija
6/6 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips!

Vähän on vanha ketju, mutta kaipa joku tätä lukee ja vastaa.

Itselläkin kävi samoin. Poikakaveri sormeili melko rajustikin ja ilmeisesti jokin haava tullut. Vietimme hyvää iltaa eilen ja tänään on vielä aavistuksen tullut verta eilisen jäljiltä. (lisäksi mainittakoon ettemme ole pidemmälle menneet kuin suuseksiin ja sormeiluun eli periaatteessa neitsyt olen. Sillä lienee myös vaikutusta vuotoon ja kipuun?)

Kuinkahan kauan mahtaa olla alhaalla kipeänä paikat? Ja tosiaan myös alavatsa ollut tänään kipeänä. Normaalia vai pitäiskö gynellä poiketa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi